Webhallen - bonusnivåer

Permalänk
Webhallen

@fahimer: Att man har köpt spelet Mashed / Mashed Fully Loaded till PC eller PS2 Det var länge en favorit på lunchrasterna här på Webhallen HQ. Det är en legacy-achievement så till vida att de går inte längre att låsa upp, eftersom det inte finns fler exemplar till salu, såvida vi inte välsignas med ett Mashed III i framtiden. Who knows!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

@SunQ: Nej det gör det inte fått på ordrar men XP summan står kvar utan dubbel, djävla rufflare webhallen är för medlemmar

Visa signatur

Cyberians

Permalänk
Webhallen

@cyberiansX om du misstänker att något har gått snett till kan vi givetvis felsöka om du mailar till medlemssystemet@webhallen.com! Vår avsikt är vare sig att ruffla, fiffla eller ha någon annan typ av fuffens för oss

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyberiansX:

@SunQ: Nej det gör det inte fått på ordrar men XP summan står kvar utan dubbel, djävla rufflare webhallen är för medlemmar

Har det alltid gjort för mig. Står såhär i slutet av beställningen

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

@SunQ: menar på hela summan på XP fattar du?skulle haft 6499+ men bara fått gånger köp nu i veckan

Visa signatur

Cyberians

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeBoy:

En liten uppdatering. Nu kan jag se progress, men tycker inte att det stämmer med de inköp som jag gjort. Jag har skickat en fråga till webhallen 2018-09-10 och frågat (#KT5007844 ifall någon från webhallen läser) men jag har ännu inte fått något annat svar än att:

"Det är vår IT avdelning som ansvarar över denna del, och då de för närvarande har lite mer prioriterade arbeten så hanteras denna typen av frågor i mån av tid. Men ärendet är inte bortglömt och kommer att hanteras så fort de får tiden över för det. Så just nu är det bara att avvakta dessvärre."

Problemet tror jag är att vissa produkter saknar Watt-specifikation och därmed inte räknas med och att ett flerpack av lampor räknas som endast en.

Tänkte att jag skulle uppdatera. Sedan jag öppnade ärendet så har jag stött på via mail och chatt ett antal gånger. Det senaste svaret (drygt 7 månader efter att ärendet öppnats) jag fick var att uträkningen kunde de inte göra någonting åt och hade man problem så var det bara att höra av sig så skulle de justera det manuellt. Så nu får jag själv hålla koll på uträkningen.

Permalänk

@MickeBoy: Va kul...nej, ska inte webhallen sköta det själv?...Jad är void level 23, ska ha 14% på fynd priset...nähä, får jag inte alls, samma pris som engångsköpare...skäms fuskhallen

Visa signatur

Cyberians

Permalänk
Medlem

Fick höra ifrån butiken att "VIP Kö" inte existerar längre. Något "nytt" skulle ordnas. Vore bra om ni informerade det innan och vad som kommer ske. Ärligt talat så blev jag riktigt irriterad, då detta är en av dessa features jag värderar högt

Nå? Vad kommer ske?

@Webhallen

Disclaimer: Ja jag låter som en gnällig tant. i-landsproblem Deluxe.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

Den tar vi

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFlower:

Jag fick också den för någon vecka sen. Dock hade jag så sjukt mycket på jobbet så hann knappt sitta vid datorn. Så hann "bara" med 2st extra drops...

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Fick höra ifrån butiken att "VIP Kö" inte existerar längre. Något "nytt" skulle ordnas. Vore bra om ni informerade det innan och vad som kommer ske. Ärligt talat så blev jag riktigt irriterad, då detta är en av dessa features jag värderar högt

Nå? Vad kommer ske?

@Webhallen

Disclaimer: Ja jag låter som en gnällig tant. i-landsproblem Deluxe.

Instämmer.
@Webhallen kan ni sprida någon klarhet i detta?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Instämmer.
@Webhallen kan ni sprida någon klarhet i detta?

undrar också hur det gick med VIP kassan? Dagens I-landsproblem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tr1dent:

undrar också hur det gick med VIP kassan? Dagens I-landsproblem

När jag pratade med en i en butik i Stockholm så sa han att det är borttaget. Detta var inte länge sedan jag pratade med den personen

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tr1dent:

undrar också hur det gick med VIP kassan? Dagens I-landsproblem

Skrivet av jnsson:

När jag pratade med en i en butik i Stockholm så sa han att det är borttaget. Detta var inte länge sedan jag pratade med den personen

Det stämmer att det är borttaget, men det finns vad jag vet inget officiellt uttalande.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av friskybob:

Det stämmer att det är borttaget, men det finns vad jag vet inget officiellt uttalande.

Hej! Här har vi missat att ni skrivit. VIP kön är sen ett tag tillbaka borttagen.

Mvh // Staffan

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

@Webhallen
Köpt 4 st 5700XT,

3st XFX 5700XT Thicc II och ett Sapphire Pulse 5700XT.
Achievementen "Multi-GPU madness" säger "Köpt 4 st av samma grafikkort"

Fick inte denna vilket jag kan tycka är lite snålt, då det faktiskt är 4st 5700XT GPUer.
Sen vilken kylare som sitter på är väl saksamma.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem

@Lodisen: klart du ska köpa ett thicc II till för att få din achivment

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bi99uy:

Undrar det också. Ingen som har lust att posta sina detaljer över hur mycket dom har handlat för samt vilken nivå dom är på? Lättare att jämföra då.

Skickade/hämtade ordrar: 9
Postorder: 9
Hämta i butik, Sveavägen: 0
Hämta i butik, Sundbyberg: 0
Genomsnittligt antal artiklar: 4.1
Totalt antal artiklar: 37
Genomsnittlig köpsumma: 1126 kr
Total köpsumma: 10135 kr

Silver

var hittar man denna informationen?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej! Här har vi missat att ni skrivit. VIP kön är sen ett tag tillbaka borttagen.

Mvh // Staffan

Har ni ersatt det, eller ska ni ersätta det, med någon annan perk?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

@Webhallen

På ett 60-dagars återköps policy exkluderar ni ett antal produkter. Bl.a. "hushållsmaskiner". Hur räknas luftrenare och robotdammsugare? Är de hushållsprodukter?

Om inte annat så särskilt luftrenare innehåller ju "förbrukningsvara" i form av filter så jag antar att det som minimum är en avgift om man skulle ångra ett sånt köp inom 60 dagar.

Permalänk
Medlem

@Webhallen:
VIP kö var en av de bästa fördelarna med högre nivåer. Jag hoppas ni ser över detta och inför det igen.
Att direkt kunna hämta sina saker och hinna med tåg/buss etc var en viktig grej för mig.

/E

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Door:

@Webhallen:
VIP kö var en av de bästa fördelarna med högre nivåer. Jag hoppas ni ser över detta och inför det igen.
Att direkt kunna hämta sina saker och hinna med tåg/buss etc var en viktig grej för mig.

/E

Instämmer.
Egentligen enda anledningen till varför jag försökt handla på Webhallen och levla upp, sedan blir man snuvad på konfekten.
Hoppas det införs på nytt i en förbättrad variant.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

var hittar man denna informationen?

Här hittar du den informationen https://classic.webhallen.com/medlem/ och sedan under beställningar och sedan statistik

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Vad jag saknar Classic sidan, så snabb och trevlig att använda jämfört med den nya...
Hade glömt bort den. Ska börja använda den igen tror jag, missar man något viktigt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Instämmer.
Egentligen enda anledningen till varför jag försökt handla på Webhallen och levla upp, sedan blir man snuvad på konfekten.
Hoppas det införs på nytt i en förbättrad variant.

Håller med till 100%, att kunna hämta beställningar utan att behöva avsätta obestämt antal minuter på köande var en oerhört stor anledning till att jag prioriterade WH över Inet osv.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Mithras:

Har ni ersatt det, eller ska ni ersätta det, med någon annan perk?

Hej! Det är inte ersatt med något annat och i skrivande stund är det inte tänkt att den ska ersättas Däremot har vi påbörjat ett arbete med att se igenom vårt medlemssystem. Så vem vet vad framtiden håller!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen
Skrivet av The Door:

@Webhallen:
VIP kö var en av de bästa fördelarna med högre nivåer. Jag hoppas ni ser över detta och inför det igen.
Att direkt kunna hämta sina saker och hinna med tåg/buss etc var en viktig grej för mig.

/E

Vi förstår att den är saknad. Vårt mål under en lång tid har varit att dra ner på kötider så mycket vi bara kan.
Just bokade varor väntar sällan mer än 4-5 minuter.

// Staffan

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Lodisen:

@Webhallen
Köpt 4 st 5700XT,

3st XFX 5700XT Thicc II och ett Sapphire Pulse 5700XT.
Achievementen "Multi-GPU madness" säger "Köpt 4 st av samma grafikkort"

Fick inte denna vilket jag kan tycka är lite snålt, då det faktiskt är 4st 5700XT GPUer.
Sen vilken kylare som sitter på är väl saksamma.

Tjaba tjena! Du jag har lite dålig koll på vad som triggar de olika achievementsen. Men drar ett mail till vår kundservice vettja
Det är ju inte samma grafikkort per se, men tekniskt sett så är det ju ändå det kan en tycka ^^

Du når dem på info@webhallen.com eller via vår hemsida.

// Staffan

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen
Skrivet av The Door:

Vad jag saknar Classic sidan, så snabb och trevlig att använda jämfört med den nya...
Hade glömt bort den. Ska börja använda den igen tror jag, missar man något viktigt?

Den gamla sidan som är så ful XD
Jag kommer ihåg när jag skulle köpa hö till ett Witcher 3 event. Då behövde hen som sålde höet ha vårt org.nummer (och vem kan sånt i huvudet?) så vi surfade in på vår hemsida och jisses amalia vilket jytter jag insåg att det var!
Hen sa till och med: "Det var lite rörigt här".

Du missar att kunna använda den på mobilen och du missar kampanjer
Du missar också ett mycket trevligare användar gränssnitt. Och varje gång den gamla används dör en UX designer.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

@Webhallen:
Men den laddar fort och visar info om produkter direkt utan problem
Men sen gillar jag avskalade sidor utan massa ladda mer etc etc, vad hände med knappen nästa sida

Åter till det viktiga, fixa VIP-kö igen Eller något som är bättre