Lenovo m73 tiny, 500 GB HD, Intel i5-4570T, 4 GB RAM, Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag är också intresserad, kan betala 500kr + frakt utan hårddisk, skicka pm med nr så kan jag swisha.
om jag får en dvs

Permalänk

Hej alla,
Under helgen händer inte mycket med burkarna, ut och njut av vårvärmen (hela 4 grader idag)
Återkommer på måndag och börjar beta av från början i tråden.

Permalänk
Medlem

Blir det över så tar jag 1st och kan hämta.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö för 1 burk + frakt utan HDD om det underlättar.
Har ni väldigt många datorer som ni behöver bli av med så kan jag faktiskt plocka ytterligare en utav dig men inte på bekostnad av att någon annan här blir utan.

Permalänk
Medlem

Är jätteintresserad om det finns en kvar. Behöver ordna en ny liten dator till föräldrarna så en sån här vore toppen. Kan hämta lite när som.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hojta till om de finns några kvar, är intresserad jag också

Permalänk
Medlem

Om det finns någon kvar så köper jag gärna en.

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem

Samma här

Permalänk

Är också intresserad av ett ex. alternativt bara CPUn om du har icke kompletta datorer.

Permalänk
Medlem

Hur går det med det här?

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Intresserad

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Scrambler: tja, hur har det gått?

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk

Hej alla,
Det finns datorer kvar, men jag har suttit med en upphandling som krävt minst 26 timmar uppmärksamhet per dygn ett tag nu så jag har legat lite lågt. Men den ska lämnas på måndag kväll så sen är det lugnt. Jag tar tag i detta igen på tisdag.
Jag prioriterar hämtning på Hälsingegatan i Stockholm eller i Trångsund. Jag säljer inte till dem som jag känner är ute efter profit och sälja vidare, snarare glad om de kommer till användning och vi på IT kan ha grillparty i sommar

Permalänk
Medlem
Skrivet av p.lindblom:

Jag köper gärna en för 400kr + frakt

@Scrambler: För mig går det lika bra att hämta den på måndag eller tisdag, fungerar det?

Permalänk
Skrivet av p.lindblom:

@Scrambler: För mig går det lika bra att hämta den på måndag eller tisdag, fungerar det?

Tisdag går bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scrambler:

Hej alla,
Det finns datorer kvar, men jag har suttit med en upphandling som krävt minst 26 timmar uppmärksamhet per dygn ett tag nu så jag har legat lite lågt. Men den ska lämnas på måndag kväll så sen är det lugnt. Jag tar tag i detta igen på tisdag.
Jag prioriterar hämtning på Hälsingegatan i Stockholm eller i Trångsund. Jag säljer inte till dem som jag känner är ute efter profit och sälja vidare, snarare glad om de kommer till användning och vi på IT kan ha grillparty i sommar

Jag ger er gärna ett bidrag till grillningen, kan dock inte bestämma mig om jag vill ha en eller två.

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem

@Scrambler Jag kommer gärna förbi i sthlm om du kan pma adress?
Har varit med tidigare i tråden och vill gärna bara ha en

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@scrambler
Jag vill också ha 1-3 st för privat bruk
1 st media center i sovrum och sedan
ersätta barnens 2 intel nucs så jag kommer ifrån celeron 😀
Men får jag 1 st så är de bättre än inget om fler kan gynnas beroende på hur många du har kvar
Bor långt ifrån men kan hämta upp 1-2 juni
Då frun skall till Stockholm
Annars skickas
Jag var rätt tidig att höra av mig i början av tråden
om de har någon betydelse

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Scrambler: Har skrivit innan, men om det blir någon som du kan tänka dig att skicka så är jag intresserad, tänkte använda den som mediaserver med lite externa diskar
Bidrar gärna till ert grillparty

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scrambler:

Hej alla,
Det finns datorer kvar, men jag har suttit med en upphandling som krävt minst 26 timmar uppmärksamhet per dygn ett tag nu så jag har legat lite lågt. Men den ska lämnas på måndag kväll så sen är det lugnt. Jag tar tag i detta igen på tisdag.
Jag prioriterar hämtning på Hälsingegatan i Stockholm eller i Trångsund. Jag säljer inte till dem som jag känner är ute efter profit och sälja vidare, snarare glad om de kommer till användning och vi på IT kan ha grillparty i sommar

Hämtar gärna 1st på Hälsingegatan på tisdag.
Bara skicka PM med uppgifter.

Permalänk

@Scrambler: Hämtar gärna en på Hälsingegatan när det passar dig med tid och datum. Även skickat PM.

Permalänk
Medlem

Bu ledsen! :'(
Tror det är första gången jag ångrar att jag inte bor i Stockholm.
Skulle verkligen behöva byta ut min HTPC (som jag kan lova att skänka vidare gratis här på marknaden) då jag inte får ut ljud via HDMI i Windows. Får förvisso ut ljud via HDMI i Ubuntu men vi har inte blivit riktiga vänner ännu så där bra som jag och Windows är.
Hur det än blir så är det klart grymt att burkarna återanvänds samt att ni får en grillfest.

Permalänk
Medlem

Vad blir frakten för att skicka (med billigaste fraktsätt)?

Jag tar också gärna en.

Låter som att det kan bli en massa diskar över (förutsatt att de är hela), vad ska du ha för 3 sådana (dvs dator inkl disk+ytterligare 3 diskar+frakt)?

Har en M93p sen tidigare så jag vet hur bra de är, denna skulle passa bra som kameraserver med diskarna i RAID1 i externa kabinett.

För övrigt när det gäller dessa måste jag tipsa om funktionen att kunna starta datorn med alt+p, bara tangentbordet är anslutet till rätt port.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag är intresserad av en om det finns någon kvar.
Har dock inte möjlighet att hämta i Stockholm så det gäller ifall den kan skickas.

Permalänk
Medlem

Hur gick det med detta, inte hört något på ett par veckor nu.
Är de slut el vad?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Scrambler: Hej hur gick det med dessa, är de slut?

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk

Hej alla,
Ber om ursäkt för att jag legat lågt i denna tråd ett tag.
Det har varit så mycket annat att göra, och att sälja på det här viset var ganska jobbigt, normalt sett har man ju en vara, säljer den och så kan man ta bort annonsen och gå vidare med annat.

Jag har fortfarande kvar några burkar, jag hoppas att ni som köpt hittills är nöjda.

Jag får tyvärr ta tillbaks att jag kan skicka, det visade sig att det var rena förlustaffären att skicka till privatpersoner.
Exempel till Göteborg: 223 SEK plus 140 SEK tillägg för "privatperson angiven", så ett paket kostade 365 SEK plus MOMS. Helt sjukt! Visst hade vi kunnat springa till Hemköp eller nåt och skicka det privat, men det har vi ju bara inte tid med...

Så om någon vill ha en m73 enligt specifikation i första inlägget så går det bra. 400 SEK totalt, hårddisken är tömd, men en W10 Pro digital licens finns registrerad.
Hämtning på St Eriksgatan/Hälsingegatan alternativt hemma hos mig i Trångsund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scrambler:

Så om någon vill ha en m73 enligt specifikation i första inlägget så går det bra. 400 SEK totalt, hårddisken är tömd, men en W10 Pro digital licens finns registrerad.
Hämtning på St Eriksgatan/Hälsingegatan alternativt hemma hos mig i Trångsund.

Är fortfarande intresserad men kommer inte att vara på vårt kontor i Stockholm förrens första veckorna i augusti och kan inte hämta förrens då. Fungerar det?

Permalänk

@Naki: Jo, det ska nog funka. Hör av dig då.

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag vet inte vart du tog vägen men jag vill fortfarande a en burk om du har en över.

Skickades från m.sweclockers.com

Edit: läste inte ditt inlägg utan sköt reflexmässigt när jag såg att du levde. My bad!
Ska kolla om jag kan leka någon för upphämtning.