Vad hoppas du på inför E3 2019?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Datanisse:

Pacman 2019 eller CRT new generation!

Ny generation av CRT skärmar eller vad???

Edit:
Street Fighter III såg jag nu.

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Call of Juarez, ett Splinter Cell som liknar dom äldre med Michael Ironside.

Permalänk

Något från Bioware, dock börjar lågan slockna för att de kanske kommer att återuppstå med forna dagars fantastiska spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Nod 304 - Fractal Design Integra 650W - Intel i7 4770 3.4Ghz - Kingston 16GB 1600Mhz CL10 Fury Black - MSI 760 TF 4GB Gaming - MSI Z87I Gaming – Samsung EVO 840 250GB – Toshiba 2TB 64MB 7200rpm - Windows 10 64-bit - Corsair Gaming K70 RGB - Qpad QH 90 HS - QPAD 8K Pro Gaming Laser RGB LED

Permalänk
Medlem

Spel:

* GTA VI
* Elders Scroll VI

Nog de enda spel jag kan tänka på som jag skulle se fram emot väldigt mycket just nu.

Hårdvara:

* Hoppas på mer officiell information från AMD om de nu inte säger något roligt under Computex.

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk

@draanexle sant, Nytt Elder Scrolls hade vart fantastiskt roligt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Nod 304 - Fractal Design Integra 650W - Intel i7 4770 3.4Ghz - Kingston 16GB 1600Mhz CL10 Fury Black - MSI 760 TF 4GB Gaming - MSI Z87I Gaming – Samsung EVO 840 250GB – Toshiba 2TB 64MB 7200rpm - Windows 10 64-bit - Corsair Gaming K70 RGB - Qpad QH 90 HS - QPAD 8K Pro Gaming Laser RGB LED

Permalänk
Medlem

Gears of War 2 och 3 till PC.
Nytt Splinter Cell
Mer om Age of Empires 4
Half-Life 3

Sony har ju tyvärr dissat E3 i år så där får vi inget från.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Death Stranding förstås. Annars Age of Empires 4 och lite sjyssta VR-spel.

Fast egentligen är jag lite tråkig på det sättet att jag inte bryr mig så mycket om "kolla här vad vi kommer lansera om x antal år, HYPE!!11"

Permalänk
Medlem

Ori and the Will of the Wisps vill jag se mer av.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hoppas på något överraskande!
Längtar mest till Classic WoW och Halo MCC till PC. Det enda stora som faktiskt kan hända är väl ett Cyberpunk 2077 släpp datum.

Visa signatur

EVGA 3080 FTW3 ULTRA | x570 Strix F-gaming | 5800x3D | 16 GB Ballistix 3200 Mhz c16 | Noctua DH-15 | EVGA G2 750 | Fractal Design R5
Acer 27" Predator XB271HU 165 Hz G-sync

Permalänk
Medlem

Jag hoppas på några Diablo nyheter

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Cyberpunk 2077, Outer Worlds hoppas på Bad Company 3 även om det är en long shot
Hoppas även på nån skräll man inte såg komma

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas mest på system och hårdvara.

Självklara är ju nästa generations Xbox och Playstation.

En högpresterande Switch är ju osannolikt men vore önskvärt.

Ny generation handkontroller som faktiskt tillför något.

En stor pipedream är ju att någon lyckas med vad Valve misslyckades med, en i grunden PC-baserad konsolliknande upplevelse. Dvs man ska kunna bygga själv från komponenter, helt ok om listan godkända komponenter är begränsad. OS ska vara helt strippat från allt som inte krävs. Dvs vill man inte streama eller spela in skall inga sådana funktioner ligga i bakgrunden och vänta på ett knapptryck. Extremt bra 3D api, befintligt optimerat för OSet eller helt nytt. Jag skulle kunna tänka mig en ren nVidia baserad lösning då AMD redan har Playstation och Xbox vilket gjort dessa två konsoller nära identiska. Jag kan också tänka mig en Windows 10 lösning där det går att boota ett subset av Windows, kanske rent av Xboxens windowsversion. Även med exempelvis Microsoft skulle jag gärna se en krympt lista över godkända komponenter för att kunna optimera spelen i konsollklass. Personligen skulle jag vilja se en intel/nvidia only lösning och dessa själva fick bidra med kompilatorer och APIn. Lösningen måste ha bättre prestanda än Windows och inte mycket sämre än Playstation/Xbox (vid samma hårdavara så klart).

Permalänk
Medlem

Förutom final fantasy 16 och 7 remake så vet jag inte riktigt vad man kan förvänta sig eller hoppas på. Red Dead Redemption 2 till PC kankse? I övrigt så vore det kul med teasers för nästa generations konsoller.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk

Cadence of Hyrule - Crypt of the NecroDancer Featuring the Legend of Zelda

Har ni inte kört Crypt of the NecroDancer så gå in på Steam och kolla nu på momangen.

Permalänk
Medlem

Jaha, önskedrömmar och förhoppningar var det!? Ja då önskar jag hårdvarunyheter i form av SuperMicro moderkort med AM4 sockel då!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB

Permalänk
Medlem

Nytt Mass Effect eller Dragon Age 4 hade varit trevligt.

Visa signatur

i7 8700k 4,8ghz , msi 1080ti gaming x , 16gb ram 3333mhz , lg34gk950f.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas mest på att ryktena är sanna och att Microsoft visar upp nästa xbox.
Vissa rykten säger att man gått över till Intel för grafikkortet, så ska bli spännande att se vad som har hänt.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk

Cyber punk är jag riktig frestad att se på under e3. Tråkigt nog är det enda so jag kommer att kolla på iår

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Age of Empires IV

Permalänk
Medlem

Bloodborne 2 är ett av få spel jag hoppas på, men det lär ju inte hända..

Visa signatur

Chassi: Louqe Ghost S1 | CPU: AMD Ryzen 7 7700X | Kylare: Cooler Master MasterLiquid Lite 240 | Ram: Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz | GPU: AMD Radeon RX 6800 | MB: ROG STRIX X670E-I GAMING WIFI | PSU: Corsair SF750 Platinum | SSD: Samsung 970 EVO 1TB + Intel 660p 1TB | Skärm: Acer Nitro XV252QF@390hz | Ljud: HD650+Røde AI-1 | KB: Hemmabygge 60% | Mus: Logitech PRO X Superlight 2 |

Permalänk
Skrivet av Pl4yGround:

Bloodborne 2 är ett av få spel jag hoppas på, men det lär ju inte hända..

Troligtvis inte detta året med tanke på att Sekiro nyss släpptes. Dock är jag hoppfull till en uppföljare på PS5 med bättre fps och ingen input latens.

För övrigt ska det bli intressant att se vad Phil Spencer menade med "go big".

Visa signatur

OS: Win 10 Home | Chassi: NZXT H440 | PSU: Corsair HX850i plat | Moderkort: ASUS Maximus Hero VIII | CPU: i7 6700k @ 4.5Ghz @ 1.29v | RAM: HyperX Fury 16Gb @ 3000Mhz | GPU: ASUS 1080ti Strix Gaming | Kylning: NZXT Kraken X62 | Fläktar: Fractal Design Venturi x1 AF140, x2 sp140, x3 sp120 | Ljud: ASUS Xonar Xense med Sennheiser PC350Se | Lagring: Crucial M4 64gb, Samsung 850evo 500gb, Seagate Barracuda 1tb | M/K: Corsair M65 Pro gaming rgb & Corsair Strafe RGB | Bildskärm: acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av CubaCola:

Jag hoppas mest på att ryktena är sanna och att Microsoft visar upp nästa xbox.
Vissa rykten säger att man gått över till Intel för grafikkortet, så ska bli spännande att se vad som har hänt.

hm det e ju bekräftat sen länge att det e AMD.

Permalänk
Medlem

Cyberpunk 2077: Efter vad Cdprojekt Red visade vad de var kapabla att göra i Witcher 3 så blir det
intressant nu när de har en ännu större budget.
Halo Infinite: Ska bli kul att se hur reboot:en fungerar.
Death Stranding: Hideo Kojima.
Star Wars: Jedi Fallen Order: Titanfall 2's campaign var förvånansvärt välgjord
Nästa Assassin's Creed och hoppas att det tar plats i Rom samt gjort av Ubisoft Montreal med Ashraf Ismail som Game Director)
Dying Light 2: 1:ans gameplay var bra dock var story inget att skrocka om så nu när Chris Avellone är Writer så får man hoppas att storyn är engagerande.
Ghost of Tsushima
The Last of Us Part II

Permalänk
Medlem

Cyberpunk 2077
Mount & Blade 2 Bannerlord

Tack och lov för alternativ till de stora rpg utvecklarna.

Permalänk
Medlem

World of warcraft Mobile

...

Nej, det nya Switch samt Metroid 4?

Permalänk
Medlem

Ja, det är ju bara att drömma men:
half life 3
star craft 3
mafia 4
nytt elder scrolls

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

World of warcraft Mobile

...

Nej, det nya Switch samt Metroid 4?

Hahaha Wow:Mobile hade vart en hit tror jag ...

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

Det här är mina stora förväntansområden:
- FFVII Remake. Nu när Square Enix faktiskt visat en teaser-trailer, eller frestar-trailer som man kanske skulle kunna kalla den på svenska, känns denna punkt ganska given. Eftersom FFVII är det största som någonsin hänt i min lilla spelvärld kommer det här bli otroligt häftigt att se.

Tappade tyvärr suget när det visade sig att de skulle göra arpg av det. Hade helt klart föredragit att man höll sig trogen sina rötter och körde det turn based, kanske med vissa modifikationer av det rätt dassiga materiasystemet. Annars är det väl en av de där spelen jag inte fattat varför man inte gjort en remake av förrän nu, särskilt som SE varit rätt flitiga med sådana i övrigt. FFVII är ju minst sagt en rätt given cash cow.

---

I övrigt hoppas jag på en processorlansering värd namnet, det har länge känts som det varit dags att uppgradera burken från 2012, men tycker inte det har funnits något som ger ett lyft motsvarande kostnaden hittills.

Diablo 4 vore najs också, gärna med en återgång till något som är mer snarlikt 2:an

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk

- Att Cyberpunk 2077 får ett släppdatum

- Att Elder Scrolls 6 får ett släppår

- Att det avslöjas att man jobbar på ett Fallout för att rätta till alla avsteg från renlärigheten som skett de senaste fem åren, ett krypa till korset-Fallout med full Obsidian-inblandning ...

- ... eller att det framgår att Starfield är detta försök till bot och bättring, med ett gigantiskt offline-singleplayer-open world-action-RPG riktat till en äldre publik

Visa signatur

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 4x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: Lenovo ThinkPad T480s

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Ska bli spännande att se vad Microsoft säger om nästa Xbox, och om Sony visar något även fast dom inte ska vara på E3 i år.

Annars är jag försiktigt taggad på nästa Elder scrolls. Hoppas verkligen att det blir en helt ny motor till det spelet och inte en till uppdatering på uppdatering på uppdatering.

Kommer nog bli en del överraskningar också så ska bli intressant att följa mässan