Alienware 15” r4 GTX 1080 32GB bvsa

Permalänk
Medlem

Alienware 15” r4 GTX 1080 32GB bvsa

Säljer min pärla då jag inte har tid att använda den. Har fått tillökning i familjen och skaffat hus så den bara står. Den införskaffades i Juli 2018 men har inte använts mycket sedan dess. Skyddsplasten sitter fortfarande på och jag har 128 dagar kvar av premium support (kan förnyas när den går ut). Detta är den bästa av deras garanti. Är det något strul kommer dom hem och lagar datorn. Så man slipper allt strul med att skicka in den osv.
Jag har utöver den snabba PCIe hårddisken på 500gb och en intern mekanisk disk på 1tb installerat en 500 m.2 SSD.
När datorn köptes la jag till alla tillägg som fanns att köpa. Så jag har inte sparat på något. Datorn kostade ny 34983:-. Garantin kommer flyttas över vid försäljning hos dell.

Specs:
Intel Core i9 8950HK (överklockningsbar)
NVIDIA(R) GeForce(R) GTX 1080 with 8Gb GDDR5X
2x16GB DDR4 2666Mhz
512Gb PCIe M.2 Class 50 SSD
1TB 7200RPM hdd
500gb M.2 SSD
15.6" UHD (3840x2160) 60Hz IPS Display NVIDIA G-SYNC Enabled
Windows 10 Pro 64Bit licens

Mer detaljerade specs finns på bilderna, annars är det bara att fråga.
Den kommer spela allt du kastar på den utan problem.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

pröva blcoket för det priset

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

pröva blcoket för det priset

Du har sett många sådana här säljas eller? Marknaden är inte stor för maxade laptops om du inte visste det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

mer marknaden är itne så stor för såna laptops

köpte en 1080 latop på sweclokers för 13000 år sen jätte nöjd det är faktiskt mer på tradera som folk ger bud o ebay där dem blir mer sålda

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

mer marknaden är itne så stor för såna laptops

köpte en 1080 latop på sweclokers för 13000 år sen jätte nöjd det är faktiskt mer på tradera som folk ger bud o ebay där dem blir mer sålda

Det är ju inte bara ett 1080 som kostar. Jag har 4 månaders garanti kvar och den har nog mer utrustning än din laptop för 13000:-

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

https://cdon.se/diverse/ivy-extreme-laptop-174-kp-1080-p40198... inte exakt samma model men lite mindre ram samt annan cpu

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

https://cdon.se/diverse/ivy-extreme-laptop-174-kp-1080-p40198... inte exakt samma model men lite mindre ram samt annan cpu

Dålig kvalite på laptop gämföet med min. Bara priset dör mer ram är flera tusen och processorn också höjer priset med flera tusen. Bara för att man kan köpa en renault med 300hk betyder inte det att den är värd lika mycket som en Audi med samma antal hästkrafter.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

säger bara sweclocker inte bästa stället sälja laptop på

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Xenedras:

Dålig kvalite på laptop gämföet med min. Bara priset dör mer ram är flera tusen och processorn också höjer priset med flera tusen. Bara för att man kan köpa en renault med 300hk betyder inte det att den är värd lika mycket som en Audi med samma antal hästkrafter.

Skickades från m.sweclockers.com

IVY dålig kvalité något nytt....
Deras OEM gör typ bästa laptops som finns.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

@tvelander: eller hur

Permalänk
Medlem

@Xenedras: du vet nog inget vad bra och vad är som är dålig tvärr finns det ingen ivy vs allienware video veta vilken som är bättrre om vi had samma saker i våra säger bara vad är prisvärt och vad är priser som inga kommer betala på sweclokers i alla fall

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

@Xenedras: du vet nog inget vad bra och vad är som är dålig tvärr finns det ingen ivy vs allienware video veta vilken som är bättrre om vi had samma saker i våra säger bara vad är prisvärt och vad är priser som inga kommer betala på sweclokers i alla fall

Vad försöker du säga?

Nog är prissättningen lite skev, men läser du ens din egen text innan du skriver ett inlägg?

Till TS, det finns nog många intressenter för din dator här på forumet, men man får ju en helt ny dator med 24 månaders garanti för 23 990:-
Geforce RTX 2070 8GB, Core i7-8750H, 32GB RAM, 512GB PCIe SSD
https://www.komplett.se/product/1118977/gaming/speldator/barb...

Snäppet sämre CPU, men bättre grafikkort och 144Hz-skärm. Så jag har svårt att se att du skulle få 26.5k för din.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

Gör du något annat än att kommentera andras prissättningar? Kollade dina senaste inlägg och allt är antingen bud eller om priset var bra eller ej. Det står inte någonstans i reglerna att du måste godkänna priset på en vara.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Xenedras: lite sen respond lol

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

@Xenedras: lite sen respond lol

Det har vilken betydelse? Sluta kommentera min och andras trådar om saker du inte tänker köpa.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

ingen kommer heller