Permalänk
Inaktiv

Fler spelkategorier

Hej, föreslår en ny spelkategori som saknas. Nämligen Simuleringar/Sandlåda/Fysik/Bygga. Ett exempel på ett sådant spel är Kerbal Space Program som jag inte kan skapa en tråd om då det inte finns en plats att starta den på.

Välbekomme /Chrille

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Hej @anon285333! Det finns en forumdel för simulatorer och är det så att man vill lägga upp tråd om ett spel som saknar kategori finns Övrigt om datorspel. Vi är givetvis öppna för att skapa ytterligare och mer specifika forumdelar när en viss genre diskuteras mycket i forumet, exempelvis tillkom Battle royale för inte så lång tid tillbaka då vi märkte att det hade ett stort intresse.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Inaktiv

@Jacob: Godmorgon Jacob, det är väl för tidigt på morgonen och jag har inte varit så noggrann. Men va bra, tack för redogörelse och snabbt svar. /Chrille