Det här med Inets "fyndhörna"...

Permalänk

De borde verkligen införa en sökfunktion liknande Webhallens, där man kan sortera grejerna efter hur många procent priset sänkts med! Borde NetOnNet också göra, där ser man fasen inte ens vad varan kostar ny ...

Visa signatur

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 4x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: Lenovo ThinkPad T480s

Permalänk
Medlem

Skakar liv i en gammal tråd.

Har suttit och väntat på en produkt sedan november, slut överallt! leveransdatumet flyttas fram en dag för varje dag som går..
MEN idag när jag kollar min order och går in på produkten så ser jag att dom har höjt priset en aning, några timmar senare ser jag även att samma produkt hamnat på deras "fyndhörna" för 120:- billigare än vad jag betalat, dessutom så är detta en produkt som är
en "Ersättningsprodukt från tillverkaren" där det saknas väsentliga tillbehör som man kan köpa till hos dem för ca 550- 1100:-

Är det klassat som ett fynd för en produkt i 3000:- klassen?
Är det bara ett lustigt sammanträffande med prishöjningen?

Visa signatur

Det vi inte gör idag slipper vi göra om imorgon!
MSröj4K
Phanteks Enthoo Evolv X | ASRock Taichi B550 | AMD Ryzen 9 5950x | Samsung 980 PRO 1TB | G.Skill Trident 3600MHz CL14 Royal | NZXT Kraken Z73 360mm | EVGA GeForce RTX 3070 8GB XC3 ULTRA | MSI GeForce RTX 3080 10GB SUPRIM X | Asus ROG Thor 1200w | Noctua NF-A14 x3 |

Permalänk
Medlem

Fynden försvinner lika fort som dom kommer upp och kvar är skräpfynden som dom flesta inte vill köpa.
Men för någon är 100kr värt mer än du kan ana och vederbörande tar gärna en öppnad förpackning för att spara en sedel.