Pusselspelet World of Goo gratis i Epic Store

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Pusselspelet World of Goo gratis i Epic Store

Precis som tidigare meddelat har Epic Games Store nu lagt upp finfina pusselspelet World of Goo som kostnadsfri nedladdning. Kort och gott går det ut på att du ska dra samman och isär slemblobbar för att lösa pusslet och klara nivån. Ett enkelt men väldigt underhållande pusselspel jag varmt kan rekommendera att ni laddar ner.

Ladda ner World of Goo via Epic Games Store

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Dessa heads up uppskattas! Börjar få en liten samling på epic nu!.

Visa signatur

Save Scummer!

Permalänk
Medlem

Nice!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Usch, sluta ge gratisreklam åt Tom Svinig nu!

Nej, men World of Goo rekommenderas helt klart, ett mycket trevligt litet spel.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Undrar varför vi inte fått någon World of Goo 2 ?

Permalänk
Inaktiv

Jag Körde igenom World of Goo 2008 när det kom. Idag känns det mer som ett spel tll mobilen under resan hem från skola/jobb. Och spelet finns självklart till mobilen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Jag Körde igenom World of Goo 2008 när det kom. Idag känns det mer som ett spel tll mobilen under resan hem från skola/jobb. Och spelet finns självklart till mobilen.

Ja, det är trevligt på mobil och platta. Även min femåring gillar det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Någon annan som har problem med att köra versionen som tillhandahålls via Epic Game Store? Efter uppstart möts jag av en svart skärm och behöver därefter stänga ner spelet via aktivitetshanteraren.

Har försökt ändra upplösning och annat via config-filen, men har fortfarande samma problem.

Permalänk
Medlem

Tackar!

Mitt första "Epic" spel

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Klarspråkarn:

Ja, det är trevligt på mobil och platta. Även min femåring gillar det

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tror även spelet rent intellektuellt är bra för en 5åring, såklart även för oss lite äldre.

Detta är ett spel som skulle kunna släppas en 2a till. Men rent generellt så är det svårt med en vettig uppföljare utan krångla till det. Folk vill ha enkla spel när de sitter och väntar på något. Åker man samma väg varje dag blir man understimulerad att se samma väg varje dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Någon annan som har problem med att köra versionen som tillhandahålls via Epic Game Store? Efter uppstart möts jag av en svart skärm och behöver därefter stänga ner spelet via aktivitetshanteraren.

Har försökt ändra upplösning och annat via config-filen, men har fortfarande samma problem.

Fungerar fint för mig.

Visa signatur

Save Scummer!

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Wladir:

Fungerar fint för mig.

Vettefasen varför det inte lirar här. Hittade fler på Steams diskussionsforum som har samma problem, och det verkar ha börjat efter den senaste patchen.

Permalänk
Medlem

Tänker alltid på rts-spelet Grey Goo när jag ser detta spel.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Jag tror även spelet rent intellektuellt är bra för en 5åring, såklart även för oss lite äldre.

Ja, det är verkligen en utmaning för barn, men ändå rätt tillåtande att göra fel (med undantag för vissa banor).

Hade gärna spelat en tvåa, alternativt om de släppt verktyg, så att det gick att modda!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@JonasT: inga som helst problem för mig heller, går det att urskilja att problemen har med specifika konfigurationer att göra?

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av loevet:

@JonasT: inga som helst problem för mig heller, går det att urskilja att problemen har med specifika konfigurationer att göra?

Ett återkommande mönster hos merparten av de som drabbats är att de sitter på två eller fler bildskärmar. Jag har dock bara en skärm.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av JonasT:

Ett återkommande mönster hos merparten av de som drabbats är att de sitter på två eller fler bildskärmar. Jag har dock bara en skärm.

Långsökt, men du har inte din Vive inkopplad?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

För mig så startar det inte ens upp. Det jobbar på med en liten blå ring sen händer inget alls.

Visa signatur

Kraschfield

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av emilakered:

Långsökt, men du har inte din Vive inkopplad?

Skickades från m.sweclockers.com

Det hade ändå kunnat varit en förklaring! Problemet är att det är på huvudburken som allt strular medan HTPC:n (med Viven ansluten) smider fint. Jag gav upp till slut och spelade i vardagsrummet istället.