Lenovo m73 tiny, 500 GB HD, Intel i5-4570T, 4 GB RAM, Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Köper gärna 1 också om det finns kvar. Hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Yup, hämtar också gärna en.

Permalänk
Medlem

Även här intresserad av att köpa en!

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem

Signar upp mig i listan om det finns någon kvar till slut.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Tar gärna 3st om det finns kvar, eller ställer mig i kö om inte annat.

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk

Tar gärna 2st om de finns kvar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000kr + frakt för 4st

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna två om de blir nån kvar, jobbar i vasastan så kan när som.. 🤷‍♂️

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är också intresserad av 2 st för en tusing, om det finns kvar!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Letar precis efter en sån här, finns det kvar så tar jag gärna en!

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk

Hej alla,
Shit Pommes Frites vad mycket svar!
Jag är lite tagen på sängen, men jag ska tillsammans med min IT-kollega fixa, vi tar det i ordning som ni har svarat.
Sen hoppas jag ingen har för höga förväntningar. Den 500 GB Seagate disken som sitter i får mig att gråta av hur segt det kan kännas. Startade en sån dator idag, först ville den uppdatera till Windows V1809, det tog väl en två timmar. Sedan testade jag funktionen "återställ dator" i Windows 10, det tog väl ytterligare en timme. Är det något som har gjort skillnad på datorer sedan dess så är det SSD disk. Jag kan tänka mig att byta till en SSD-disk gör underverk på dem här. Sen såg jag att nån skrev att den blir perfekt som HTPC. Det sitter om jag minns rätt en Intel HD Graphics 4600 i den. Först var jag skepisk men så hittade jag den här tråden:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1274339-hur-bra-klarar...
Så det kanske funkar fint.
Hur som helst, vi börjar så smått att fixa datorerna imorgon. Det minsta kravet är ju att starta och se att de funkar, och sedan ta bort inloggade kontot. Så ha tålamod, vi måste ju prioritera att jobba också

Permalänk
Medlem

intresserad och kan hämta snabbt

Permalänk
Medlem

@Scrambler: Om det finns någon kvar så tar jag gärna en för 400kr plus frakt

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk

Skulle också ha behov en burk och tar absolut en 400 sek plus frakt

Permalänk
Medlem

Eftersom intresset är så stort kanske du kan begränsa antalet till en per person?

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna 1 också , kan hämta

Visa signatur

¤ SLÅ DET HÄR OM NI KAN ¤
duron 1600 - K7S8X - Diamond Viper z200 32 mB (skit) - 384 mB 2100 DDR - 160 gb Seagate 2 mB

Permalänk

Tar gärna en jag också. Jag betalar för frakten.

Permalänk

Jag är intresserad av en jag med för 400 + frakt om det finns nån kvar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator!
AMD Ryzen 7 3700X - AMD originalkylare - ASUS ROG Strix B550-I Gaming - Samsung 850 EVO 500 GB SSD + OCZ TR150 480GB SSD + Samsung 970 EVO Plus 1TB - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200MHZ - Cooler Master Masterbox NR200P -Powercolor RX 6800 Red Dragon -AOC 32" AGON-AG322QWG4 + ASUS MG248Q Gaming Monitor.

Permalänk
Medlem

För min del behöver du inte hålla på att ominstallera Windows. Bara disken är tom är jag nöjd

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Min behöver inte heller ominstalleras bara tömmas om jag nu har chans att få köpa

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag tror vi får göra så här:
Vi kör Killdisk så att disken blir tom. I och med att det är en digital Windows 10 Pro licens så är det ju bara att själv installera valfritt operativsystem, väljer man Windows 10 Pro så kommer installationen att bli licensierad och jag förutsätter att om man är en Sweclocker så har man koll på hur man installerar en dator.
Alternativt är ju att vi måste in på varje dator, ta ut den ur domänen, ta bort användarens konto, och hassla oss igenom windows-uppdateringar. Ni fattar, det blir för mycket jobb.

Permalänk
Medlem

Bra lösning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Scrambler: Det låter som en utmärkt plan!

Permalänk
Medlem

@Scrambler Håller med att det är en utmärkt plan. Nästan så du gör många en tjänst genom att leverera en "tom" burk från början :-).

Permalänk

Om det blir en över till mig så blir jag glad. Frakt isf.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scrambler:

Jag tror vi får göra så här:
Vi kör Killdisk så att disken blir tom. I och med att det är en digital Windows 10 Pro licens så är det ju bara att själv installera valfritt operativsystem, väljer man Windows 10 Pro så kommer installationen att bli licensierad och jag förutsätter att om man är en Sweclocker så har man koll på hur man installerar en dator.
Alternativt är ju att vi måste in på varje dator, ta ut den ur domänen, ta bort användarens konto, och hassla oss igenom windows-uppdateringar. Ni fattar, det blir för mycket jobb.

Jag kan tänka mig att köpa datorn för samma pris utan hårddisk för att minska erat arbete.
Om jag ligger såpass till i kön så att säga

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredix:

Jag kan tänka mig att köpa datorn för samma pris utan hårddisk för att minska erat arbete.
Om jag ligger såpass till i kön så att säga

@scrambler , samma här.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Jag kan köpa mina två utan hårddisk också om man ligger bra till på listan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Samma här skall köra med ssd ändå

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

hårddisken kan också struntas i för min del om det är enklare