Permalänk
Medlem

Såld: Intel Core i7-8086K CPU

Otummad Intel® Core™ i7-8086K CPU till salu i obruten förpackning. Kommer direkt ifrån Intel UK som pris i en tävling anordnad av @TheTechChap och handlevererad av 3:e part.

En Limited Edition CPU som fortfarande säljs av ett fåtal handlare enligt Prisjakt.

Pris: 4000 SEK, prutat och klart.

Betalningssätt: Kontant vid avhämtning (föredras) eller Swish (förskottsbetalning) om den behöver skickas.

Avhämtning: Centralt Bankeryd, strax utanför Jönköping.

Annonsen kommer ligga uppe i ett par dagar och jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, om jag vill och ta ner annonsen vid behov.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har svårt och tro att du får 4k när en 9700k kostar 2-300:- mer ny.
Du bör kunna få en 9900k begagnad för 4k

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Om du vill få 4000 för cpun får du nog vända dig till Svensson på blocket

Permalänk
Medlem

@lasseTM: Det är en Limited Edition CPU som f ö säljs för 20% under faktiskt pris i handeln f n. Tack för visat intresse.

Permalänk
Inaktiv

20% är inte precis mirakel pris. 8700k går för runt 3000kr här, men du får efterfråga precis vad du vill.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tzunamii:

@lasseTM: Det är en Limited Edition CPU som f ö säljs för 20% under faktiskt pris i handeln f n. Tack för visat intresse.

Sluta upp med dina drömpriser. 4000kr kan du fetglömma. Att det är en Limited Edition spelar ingen roll. 8086k är endast en 8700k som är lite mer fabriksöverklockad och därmed fått ett annat namn. 9700k som finns i butiker idag är bättre för nästan samma pris.

Permalänk
Medlem

"limited Edition" som har sålts i obegränsad upplaga... De är inte unika på något sätt. Jag kan köpa den, men inte för det priset. Hör av dig om du är berädd att gå ner i pris.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Hör gärna av dig om du gör en prisjustering, runt 2500 så snackar vi, 4k var lite väl tilltaget

Visa signatur

[i7 8700K@5.4Ghz] [Asus GeForce RTX 2080 Dual OC][3500Mhz@Corsair RGB DDR4][MSI Z390 MEG ACE][Customloop][Sony AF9 65" Oled] [Predator X34A] [Dark Power Pro 1000W][Beyerdynamic 1990 pro] [Sound BlasterX AE-5] [Astro mixamp]{

benchmark http://www.3dmark.com/spy/7331357
8700k@5.4Ghz https://valid.x86.fr/2ff8a4

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Gick en annan 8086K för 3100 kr för någon vecka sedan på SweClockers marknad, dock inte oöppnad. Vet inte om det är värt något extra för en säljare/köpare. Jag har för mig, jag kan ha fel, att dom säljs som "Limited Edition" är för att dom "bara" såldes i 50 000 exemplar?, Men tror inte det finns vissa 8086K processorer som är "Limited Edition" och en del som inte är "Limited Edition", utan alla 8086K som sålts är "Limited Edition"?

Men som vanligt, vill du ha max betalt för något så är Tradera ett bättre ställe att sälja på. Men det finns ingen garanti att då får det du vill ha, plus att det blir en extra avgift på 200 kr till Tradera (10% av försäljningspriset men max 200 kr per såld vara).

Skrivet av lasseTM:

Är endast just den processorn som beskrivs som: "OEM/tray-modell ompaketerad i antistatisk kartong"

Permalänk
Medlem

Köpte en 8086 här på Swec förra veckan för 3100kr. Ett år gammal med kvitto. Annonsören må vara optimistisk med 4000 men buden ni skämtare kommer med är ännu värre.

Har min cpu klockad till 5 GHz på alla kärnor utan att ens ha försökt. Håller på att jobba mig neråt i skalan på vcore för tillfället (1.310 and counting) Testade 5,2 för skojs skull utan problem.

Till trådskaparen: sälj på tradera, där får du marknadsmässigt betalt.

Permalänk
Medlem

Jag gav 5500 för ett 9700K, 16GB ddr4 3200 Hz minne ( corsair vengeance rgb) samt ett Samsung m. 2 på 256 GB. Och jag tyckte jag betalade mycket, men 4000 för denna processor 😁😁. Men alla vet nog vad deras saker är värda

Skickades från m.sweclockers.com