Fredagspanelen 174: Geforce GTX 1650, Intel fast på 14 nanometer och Playstation 5

Permalänk
Melding Plague

Fredagspanelen 174: Geforce GTX 1650, Intel fast på 14 nanometer och Playstation 5

Äntligen fredag igen med tillhörande hårdvarusnack i panelform. Denna vecka avhandlas fallerande vikbara mobiltelefoner, kommande spelkonsoler och kanske världens tråkigaste grafikkort.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag ringde nyss och beställde pizza och så 5 sec senare tittar tittar jag Sweclockers och ett nytt avsnitt med Fredagspaneln dykt upp

Går det att få så mycket bättre på en Fredag?

Permalänk
Medlem

Tack! Jag längtar redan på nästa Fredagspanel.

Edit: Jag har funderat på att anmäla mig till någon Meet & Geek men efter videoserien Gurras dumma frågor så kommer alla SweClockers medlemmar vara dator experter och då kommer jag kanske känna mig som en dator noob under denna träff

Visa signatur

janee

Permalänk
Medlem
Skrivet av Panthro:

Jag ringde nyss och beställde pizza och så 5 sec senare tittar tittar jag Sweclockers och ett nytt avsnitt med Fredagspaneln dykt upp

Går det att få så mycket bättre på en Fredag?

Själv ska jag precis lägga en entrecote på grillen innan det blir dags att dra igång panelen. 😁

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Undrar vad Jakob fick syn på vid 38:55

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Birkus:

Undrar vad Jakob fick syn på vid 38:55

Ja, vad var det? Ge mig era bästa gissningar så levererar jag svaret mot slutet av helgen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Testpilot

@Jacob ser allt!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Proffsmobbare

@Jacob

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Plötsligt händer det!

Noll koll på vilken panel detta är dock!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Plötsligt händer det!
https://i.imgur.com/xNFKf0Y.jpg

Noll koll på vilken panel detta är dock!

Inte Triss,t alls.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

You're a funny bunch! Trodde SweClockers var fyllt av memelords. Tar med mig hemligheten i graven.

@Laine Ska dock ha två stora tummar upp för en förstklassig fotoredigering med världens bästa propellerkeps!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Birkus:

Undrar vad Jakob fick syn på vid 38:55

Eller vad Jonas får syn på 38:21...Är det John Blund som är där med sin sand

Permalänk
Medlem

Vilken stad är bäst? Vässjö eller Näxjö?

Hmmm

1.16

Visa signatur

| Fractal Design Define R5| Asrock X399 Fatal1ty| Threadripper 1950X| Noctua NH-U14S TR4-SP3| Corsair Vengeance LPX 8x16GB 3200 C16| be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W| ASUS RTX 3080 10GB Strix| LG OLED 4k 42" C2| Debian Sid| KDE 5.x|

Permalänk
Medlem

@Jacob: Intels Processorer med avstängd IGP har visat sig klocka lite bättre. Har läst det på flera andra sidor

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Trevligt med ännu en fredagspanel

@jonasT du borde lära dig säga huawei korrekt, det skär i mina öron när du säger det på svenska, gäller säkerligen för övriga kontoret också

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Burks:

Trevligt med ännu en fredagspanel

@jonasT du borde lära dig säga huawei korrekt, det skär i mina öron när du säger det på svenska, gäller säkerligen för övriga kontoret också

Skickades från m.sweclockers.com

Jag får helt enkelt gå en språkkurs i att uttala kinesiska företagsnamn! Du skulle höra mig uttala Xiaomi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Jag får helt enkelt gå en språkkurs i att uttala kinesiska företagsnamn! Du skulle höra mig uttala Xiaomi.

Aouaouaou! Läser jag det på svenska så forsar blodet ut av öronen 😂

Nja, språkkurs behövs nog inte, även om det säkerligen hade varit kul
Borde räcka med att se några videor på Youtube med de större tech kanalerna, är rimlig säker på att dom säger det mesta rätt.

Skickades från m.sweclockers.com