Permalänk
Medlem

ASUS GTX 1080

Ja, egentligen "Asus GeForce GTX 1080 ROG Strix Gaming 11Gbps OC 2xHDMI 2xDP 8GB", men jag verkligen hatar sådana rubriker

Efter många val och kval har det nu blivit dags att göra plats för ett kort som hanterar raytracing lite bättre.

Inköpt på Webhallen 2017.01.31 (Scan av kvitto finns)
Körts oklockat och utan problem sedan dess.
Med två småbarn i hushållet och därmed mycket begränsat med tid att spela, så har det inte fått arbeta särskilt hårt :'(

Originalförpacking finns kvar och allt är i så gott som nyskick.

Jag kan mötas upp för överlämning och Swishbetalning i Göteborg med omnejd, men kan du hämta det i Lindome, så är det ju förstås toppen
Jag kan tänka mig att skicka det, men då endast mot förskottsbetalning.
Den 30'e Maj kommer jag dessutom färdas från Göteborg till Stockholm, så bor du på sträckan, så är ju även det lösbart

Jag säljer till vem jag vill, när jag vill, hur jag vill och om jag vill, men jag brukar bete mig ganska rättvist

Jag har inte många, men bra referenser om du undrar:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=6...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk

Är du intresserad av byte med ett 1070+mellanskillnad?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ang. 1080

@Kallamamran:

Hallå! Är intresserad av kortet. Kan likt tidigare kommentar även tänka mig att ge dig ett 1060 + mellanskillnad eller ev. köpa det på plats här i Göteborg. Du kan väl höra av dig? Skall kika hemma om vi kan plocka in en ny familjemedlem.

Visa signatur

Asus G74JW - Intel Core i7 2920XM - 8GB DDR3 - Geforce 580m - 120hz monitor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kurdipower:

Är du intresserad av byte med ett 1070+mellanskillnad?

Skrivet av Danrozen:

Hallå! Är intresserad av kortet. Kan likt tidigare kommentar även tänka mig att ge dig ett 1060 + mellanskillnad eller ev. köpa det på plats här i Göteborg. Du kan väl höra av dig? Skall kika hemma om vi kan plocka in en ny familjemedlem.

Hej på er och tack för era erbjudanden, men tanken är att avyttra mitt för att få plats med ett nytt kort. Då hjälper det föga med ett kort i mellanskillnad att lägga på hyllan
Om ni säljer era kort och sedan återkommer, så är det mer intressant för mig. Annars kan jag ju alltid köpa ett begagnat 2080 och lägga mitt 1080 i mellanskillnad

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem

Köper gärna kortet om du har möjlighet att mötas upp i Borås ? Bor utanför Falköping så blir halva sträckan var ?!

Visa signatur

|| Aorus x570 Elite || Ryzen9 5900X || XFX 6900XT Merc 319 Limited Black Edition|| 32GB 3600mhz HyperX || NZXT Kraken x53 || Corsair RM1000W || 2x 1TB Kingston KC2500 M.2 Raid0 || Phanteks P400A || Huawei GT MateView GT 34" 1440p 165hz Freesync HDR || Xtrfy M4 RGB Black || Razer Nari 7.1 Headset|| ASUS ROG Claymore Core ||

Permalänk

Hej hej,

Möter gärna upp och köper kortet på Göteborgs central i eftermiddag om det skulle gå eller imorgon eftermiddag runt kl 5 eller lite före eller efter, åker förbi där hem från jobbet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vracer:

Köper gärna kortet om du har möjlighet att mötas upp i Borås ? Bor utanför Falköping så blir halva sträckan var ?!

Säljer ju hellre i Göteborg än åker till Borås, men är priset rätt, så går ju allt att lösa.

Skrivet av Gooserider:

Hej hej,

Möter gärna upp och köper kortet på Göteborgs central i eftermiddag om det skulle gå eller imorgon eftermiddag runt kl 5 eller lite före eller efter, åker förbi där hem från jobbet.

Jag har inte möjlighet varken idag eller imorgon runt 17:00. Dessutom, så vet jag inte hur angelägen övriga intressenter är. Girigt, ja lite, men annonsen har ju bara legat ute en dag, så

Nåja... Jag är inte omöjlig. Med rätt motivation, så går det mesta att lösa

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Skrivet av Kallamamran:

Säljer ju hellre i Göteborg än åker till Borås, men är priset rätt, så går ju allt att lösa.

Jag har inte möjlighet varken idag eller imorgon runt 17:00. Dessutom, så vet jag inte hur angelägen övriga intressenter är. Girigt, ja lite, men annonsen har ju bara legat ute en dag, så

Nåja... Jag är inte omöjlig. Med rätt motivation, så går det mesta att lösa

Ok, antar att jag skulle kunna ta mig till Göteborgs Central under lördagen med(om pendeln in är intressant för dig, kör du bil helst så går ju annat ställe i Gbg lika fint) om det skulle vara intressant. Hade ju gärna skruvat in kortet samtidigt som jag skall skruva in en fläktkontroller i helgen.

I värsta fall kan jag väl sätta mig på pendeln själv till Lindome imorgon eller på lördag, som sagt trevligt att kunna skruva allt på en gång.

Permalänk

Mitt 980 ti dog precis... vad sägs om 3500kr, plus frakten för kortet?

Bor i Motala.

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har vägarna förbi Lindome i morgon runt kl.12-14 eller senare under dagen runt kl.18-19. Passar det?

Permalänk
Medlem

1. @kurdipower
Vill byta med 1070 emellan, men jag är inte intresserad av mellankort, så kommer du inte med bättre bud än 3500, så går det till nästa...

2. @Danrozen
Är också intresserad av mellankort, nu 1060. Samma sak gäller här...

3. @vracer
Bor lite svårtillgängligt för bytet, men kan komma till Borås för affär. Går att lösa om rätt bud ges.

4. @Gooserider
Kan komma till Göteborg för affär och jag kör bil, så det är lösbart om rätt bud ges.

5. @DeniCevap
Som jag ser det är du nummer 5 på kortet, men eftersom de första två hade bud med mellankort och den efter dig trumfar med upphämtning, så är det nog tre innan dig. Om de ovan inte kommer med bättre bud d.v.s.
Ledsen att kortet rasade. Sådant är aldrig kul, men det kanske var dags?

6. @StarLink
Bäst hittills! Bra bud och kan komma och hämta blir ett stort plus om ingen av de andra hör av sig och vill trumfa.

Jag har fått så bra intresse och bud på kortet att jag stänger annonsen redan kl. 21:00 ikväll om inget mer händer.
Även om @StarLink kom in på 6'e plats, så trumfar 3500 och upphämtning de övriga så pass mycket att jag skulle säga att om ingen bjuder 3700 eller mer (+frakt), så går kortet till @StarLink. Det är helt enkelt värt lite pengar att slippa packa, skicka och kuska runt Ok?!

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk

Hej hej,

Tja då säger jag 3600 kr och upphämtning i Lindome(har ej bil så får bli gbg pendeln för mig ) kan hämta imorgon eller på lördag, vad som passar bäst.

Edit: ser att nedan la till kan hämta idag, skulle ju jag kunna med(åker från jobbet nu), men eftersom det nu vart avslutning kl 21 så skrev jag imorgon eller lördag :). 3800kr kan jag väl säga då

Permalänk
Medlem

@Kallamamran: Okej, bjuder 3700 kr. Upphämtning kan ske idag om du så önskar.

Visa signatur

Asus G74JW - Intel Core i7 2920XM - 8GB DDR3 - Geforce 580m - 120hz monitor.

Permalänk
Medlem

@Gooserider leder trots allt och ni behöver inte slåss om vem som kan hämta först, för så bråttom har jag inte att bli av med det, men nu är det i alla fall urskruvat och nerpackat i sin lilla låda
Fast jag förstår ju om ni vill ha nytt kort till helgen.
21:00 stänger jag som sagt budgivningen och tänk på att upphämtning trumfar att skicka

PS. Det går ju bra att hämta på jobbet i Sisjön imorgon mellan 08:00 och 13:00 med om det skulle passa någon bättre.

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kallamamran:

@Gooserider leder trots allt och ni behöver inte slåss om vem som kan hämta först, för så bråttom har jag inte att bli av med det, men nu är det i alla fall urskruvat och nerpackat i sin lilla låda
Fast jag förstår ju om ni vill ha nytt kort till helgen.
21:00 stänger jag som sagt budgivningen och tänk på att upphämtning trumfar att skicka

PS. Det går ju bra att hämta på jobbet i Sisjön imorgon mellan 08:00 och 13:00 med om det skulle passa någon bättre.

Kan lägga 3.9k kan det skickas? I såna fall, kan jag stå för frakten med! Swish betalning när vi kommer överens!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fakkahe:

Kan lägga 3.9k kan det skickas? I såna fall, kan jag stå för frakten med! Swish betalning när vi kommer överens!

Hejsan och tack för det fina budet i elfte timmen. Givetvis kan kortet skickas, men jag har bud på 3.800kr med upphämtning och det känns tyvärr bättre att överlämna i person än att få 100kr till för allt det bökiga med att skicka.

@Gooserider leder om inte @Danrozen får för sig att hitta på något i tolfte timmen

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem

Det har varit bra och rättvis budgivning, lycka till, 10 min kvar 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kallamamran:

Hejsan och tack för det fina budet i elfte timmen. Givetvis kan kortet skickas, men jag har bud på 3.800kr med upphämtning och det känns tyvärr bättre att överlämna i person än att få 100kr till för allt det bökiga med att skicka.

@Gooserider leder om inte @Danrozen får för sig att hitta på något i tolfte timmen

Om vi säger 4.2k inkl frakt?

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fakkahe:

Om vi säger 4.2k inkl frakt?

Snacka om att smiska in ett slutbud man inte kan motstå...

Sorry @Gooserider och @Danrozen, men detta kan jag inte banga!

Skickar PM @Fakkahe

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem
Skrivet av StarLink:

Det har varit bra och rättvis budgivning, lycka till, 10 min kvar 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Kul att du tycker det! Jag försöker vara hyfsat rättvis och väldigt aktiv så att det blir lite action och alla slipper vänta.
Hatar annonser som bara ligger där som en död sill, utan att det händer något och utan feedback

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***