Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av nobleman:

Detta är en 2002 har gått 17000 mil .
Fick ge 50000.
Är du längre än,186 cm så kan de bli tajt att få plats

Mini cooper kommer med fles olika motorer.90,115,163 och 170 hästar

Du betalade alldeles för mycket för din Cooper S om den nu inte är fullt utrustad

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av UltraPro:

Du betalade alldeles för mycket för din Cooper S om den nu inte är fullt utrustad

Har r bland annat panorama taket. Vet faktiskt inte vad de finns för extra utrustad i dessa bilarna

Bilen är kommer ifrån en bilfirma tyvärr .ny besiktad o ny servad .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Microapple:

Blev att köpa en AC då lägenheten redan nu i april börjar bli för varm
Såg inlägget från @Leafo så det fick bli en Tectro TP2020, kyler min etta på 47m² riktigt bra
https://i.imgur.com/Qs0YAOm.jpg

Låter den mycket? Har själv samma problem. Etta på 5:e våningen och bara fönster åt söder så solen ligger på hela dagen. Jobbar dessutom natt så måste försöka sova då

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av nobleman:

Har r bland annat panorama taket. Vet faktiskt inte vad de finns för extra utrustad i dessa bilarna

Bilen är kommer ifrån en bilfirma tyvärr .ny besiktad o ny servad .

Ett tips är att kolla vad andra liknande bilar sålt för innan eller kolla upp bilen på Bilpriser.se. Väldigt fin bil dock

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av UltraPro:

Köpte min första "sportbil"
https://i.imgur.com/8UAvhul.jpg

copper s eller jcw ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nobleman:

copper s eller jcw ?

Cooper S med JCW avgasrör och 17% Pulley reduction, dock var jag ute efter GP varianten som det inte finns så många av i Sverige.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Har länge spanat efter en airbag väst till mc o när jag väl såg en för halva priset så var jag bara tvungen att slå till extra glad att den är mer customstuk också så den passar hojen man åker

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Låter den mycket? Har själv samma problem. Etta på 5:e våningen och bara fönster åt söder så solen ligger på hela dagen. Jobbar dessutom natt så måste försöka sova då

Ja, det är inget jag kan sova till iaf, kanske under extrema förhållanden. 😞

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddglutt:

Har länge spanat efter en airbag väst till mc o när jag väl såg en för halva priset så var jag bara tvungen att slå till extra glad att den är mer customstuk också så den passar hojen man åker

https://i.imgur.com/1PozILX.jpg

Får man fråga var man kan hitta airbag västar för halva priset?

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

@UltraPro: Hittade min på nilssonsmc.se tror dem fortfarande rear ut vissa modeller

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Medlem

Sigma 150-600mm, kändes som en rimlig panoramalins att leka lite med över sommaren.

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Medlem

Villhöver lite bättre temps.

//C

Visa signatur

Jonsbo D31 Mesh
MSI B450M Mortar
AMD Ryzen 5800X3D
Corsair LPX 2x16Gb 3600MHz
AMD Radeon 7800XT Nitro +

Permalänk
Inaktiv

Nytt tgb, börjat köra med lägre sens i de shooters jag spelar och behöver mer plats för musrörelser:

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon12433:

Nytt tgb, börjat köra med lägre sens i de shooters jag spelar och behöver mer plats för musrörelser:

https://i.imgur.com/6ix1fF0.jpg

Vad är det för tangentbord, och var köpte du det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon14781:

Vad är det för tangentbord, och var köpte du det?

Ser ut att vara ett Ducky One 2 Mini, finns bland annat att köpa på Inet

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon14781:

Vad är det för tangentbord, och var köpte du det?

Japp, som ovanstående sa så är det Ducky One 2 Mini RGB som bl.a. Inet säljer. Just detta är varianten med MX Silent brytare. Har även ett Ducky Shine 5 sedan ett par år tillbaka som jag gillar men det fungerar mindre bra när man spelar competetive shooters med låg mouse speed.

Permalänk
Medlem

Kände att det var dags att uppgradera till mer och snabbare minne. Nu ska jag bara förstå hur man ska ställa in i bios osv..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Efter en del velande slog jag under påskhelgen slutligen till på en Analogue Mega Sg och två trådlösa 8bitdo-kontroller. Nu ska jag bara gräva fram resten av min Mega Drive-samling ur förrådet (och förhoppningsvis även hitta min Mega CD i stöket) så blir det säkerligen ett kärt återbesök till 90-talets gyllene spelera lagom till helgen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

https://i.imgur.com/N16F9nL.jpg

Efter en del velande slog jag under påskhelgen slutligen till på en Analogue Mega Sg och två trådlösa 8bitdo-kontroller. Nu ska jag bara gräva fram resten av min Mega Drive-samling ur förrådet (och förhoppningsvis även hitta min Mega CD i stöket) så blir det säkerligen ett kärt återbesök till 90-talets gyllene spelera lagom till helgen.

Nostali i lyxförpackning

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

https://i.imgur.com/BQFqfyY.jpg

Fick hem lite nya golfklubbor idag

För er som gillar att nörda ner er i golfutrustning:

Järn: Srixon Z 585 4i, Z785 5i, Z Forged 6i-Pw (1° strong) - Nippon 130X
Wedgar: Cleveland RTX 4 50°, 54°, 58° Raw Mid bounce - Nippon 130X
Grepp: Golf Pride MultiCompound Midsize med 2 lager tejp.

Dold text

Vem älskar inte golfutrustning?
Själv suktar jag efter ett nytt järnset, riktat in mig på Callaway Rogue Pro.

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Paddglutt:

Har länge spanat efter en airbag väst till mc o när jag väl såg en för halva priset så var jag bara tvungen att slå till extra glad att den är mer customstuk också så den passar hojen man åker

https://i.imgur.com/1PozILX.jpg

... En AirBag -väst ?

Detta var för mig något nytt!
Har du några andra du känner som använder dem?, och vad tycker du såhär långt själv ?
Läste lite snabbt om dem, men förstod aldrig riktigt hur de fungerade...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@andreas_dock: Jo det va nytt för mig också för några år sedan Jag känner nog ingen som kör med airbag väst faktiskt men precis som dig så är det nog många som inte vet att det existerar.

Än så länge har jag bara "torr åkt" med västen då jag inte han använda den på vägen men den känns rejäl, inte så superlätt men inte överdrivet tung heller.

Det finns lite olika airbag västar, vissa är elektroniska o vissa mekaniska. Den jag skaffade är mekanisk o ganska "enkel" av sig.
Man sätter/spänner fast en del på hojen, gärna mellan tanken och sätet och om du skulle flyga av så dras en sprint eller liknande ut och västen är full med luft inom 100 millisekunder. Många är oroliga över att man ska råka glömma att koppla loss men det är inget man behöver oroa sig över då det krävs en kraft på 30kg innan den löser ut så man behöver verkligen ta i för att aktivera den

Vill minnas att man kan lösa ut den 6ggr innan den behöver skickas in på inspektion så den går att återanvända och återställs på ca 5 min.

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Paddglutt:

@andreas_dock: Jo det va nytt för mig också för några år sedan Jag känner nog ingen som kör med airbag väst faktiskt men precis som dig så är det nog många som inte vet att det existerar.

Än så länge har jag bara "torr åkt" med västen då jag inte han använda den på vägen men den känns rejäl, inte så superlätt men inte överdrivet tung heller.

Det finns lite olika airbag västar, vissa är elektroniska o vissa mekaniska. Den jag skaffade är mekanisk o ganska "enkel" av sig.
Man sätter/spänner fast en del på hojen, gärna mellan tanken och sätet och om du skulle flyga av så dras en sprint eller liknande ut och västen är full med luft inom 100 millisekunder. Många är oroliga över att man ska råka glömma att koppla loss men det är inget man behöver oroa sig över då det krävs en kraft på 30kg innan den löser ut så man behöver verkligen ta i för att aktivera den

Vill minnas att man kan lösa ut den 6ggr innan den behöver skickas in på inspektion så den går att återanvända och återställs på ca 5 min.

Fräckt !!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Det fick bli en liten enkel vinyl-spelare
Än så länge är jag nöjd 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Varje dag är inget problem!
CPU: Core i7 2600K | Kylare: BeQuiet! Pure Rock | RAM: Corsair 16GB (4x4GB) DDR3 CL9 1600Mhz | SSD: Samsung SSD 840-Series | GPU: MSI GeForce GTX 1060 6GB | Ljudkort: Avid Mbox | Monitorer: Yamaha HS5 | Router: MikroTik hAP ac² |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Masyve:

Sigma 150-600mm, kändes som en rimlig panoramalins att leka lite med över sommaren.

https://i.imgur.com/NFN5Oeh.jpg

Jag vill bli vän med dig.
Det största jag har är https://www.bhphotovideo.com/c/product/1082046-REG/olympus_v3...

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddglutt:

@andreas_dock: Jo det va nytt för mig också för några år sedan Jag känner nog ingen som kör med airbag väst faktiskt men precis som dig så är det nog många som inte vet att det existerar.

Än så länge har jag bara "torr åkt" med västen då jag inte han använda den på vägen men den känns rejäl, inte så superlätt men inte överdrivet tung heller.

Det finns lite olika airbag västar, vissa är elektroniska o vissa mekaniska. Den jag skaffade är mekanisk o ganska "enkel" av sig.
Man sätter/spänner fast en del på hojen, gärna mellan tanken och sätet och om du skulle flyga av så dras en sprint eller liknande ut och västen är full med luft inom 100 millisekunder. Många är oroliga över att man ska råka glömma att koppla loss men det är inget man behöver oroa sig över då det krävs en kraft på 30kg innan den löser ut så man behöver verkligen ta i för att aktivera den

Vill minnas att man kan lösa ut den 6ggr innan den behöver skickas in på inspektion så den går att återanvända och återställs på ca 5 min.

Smart grej!

Farsan hittade och hjälpte en MC-förare som hade flugit av motorcykeln och landat bredvid vägen. Förarens revben stack ut genom ryggen, inte så trevligt. Förhoppningsvis kan en väst som denna motverka sådana skador.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lite saker från Holland och England kom.
Är en ugnsvante, inplastad mkt limited pussel och ett 3.75meter långt pussel, svårt att få tag i så är lite beat up men ska vara komplett enligt säljaren.
Allt är ofc Jan Van Haasteren.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem

Nya öl för mig att prova

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem

Inget speciellt förutom att den har en Matrix Infinity 1.93 chip.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av wasted:

Just Young's stout tycker jag är riktigt trevlig att avnjuta nån gång ibland.

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305