PermalÀnk
Medlem
●

Haha kan tÀnka mig att det var ganska jobbigt att köra uppströms. Som tur Àr de sjöarna jag tÀnkt köra i tillrÀckligt smÄ sÄ det Àr knappt nÄgon ström i dem. Men jag fÄr ta och kolla runt lite pÄ kajaker, finns ju sÄ mycket olika nu för tiden

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Tizzue:

Haha kan tÀnka mig att det var ganska jobbigt att köra uppströms. Som tur Àr de sjöarna jag tÀnkt köra i tillrÀckligt smÄ sÄ det Àr knappt nÄgon ström i dem. Men jag fÄr ta och kolla runt lite pÄ kajaker, finns ju sÄ mycket olika nu för tiden

yes. Hobie patent gick ut förra Äret pÄ deras mirage drive sÄ lÀr dyka upp kopior nu.

Kolla med en lokal butik sÄ kanske du kan hyra en för att testa en dag.

Visa signatur

| CPU: Intel i7 7700k | RAM: Crucial DDR4 OC @2400mhz 16GB (2x8GB) | GPU: EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING| Mobo: MSI H110I Pro | SSD: Crucial BX200 240GB 2.5" SSD | SSD2: Samsung 850 EVO 500GB 2.5" SSD | NĂ€tagg: be quiet! SFX L Power 600W | Kylare: NZXT Kraken X62 | Chassi: Fractal Design Nano S | OS: Windows 10 Pro

PermalÀnk
Medlem
●

@Implor: TyvÀrr finns det ingen ÄterförsÀljare i nÀrheten... NÀrmast Àr Linköping 1.5 timma ivÀg. Men testade en kajak pÄ sportfiskemÀssan

PermalÀnk
Medlem ★
●

För min del Àr alternativet till kajak att stÄ pÄ land. Skulle gÀrna haft bÄt men pengarna och utrymmet sÀtter stopp.

Har en liten 20kg Jula-kajak och mÄste sÀga att det passar mitt fiske kanon. Paddlar till den plats jag tror pÄ, kastar i ankaret och fiskar.

SÄg att de avslutat agenturen pÄ de hopvikbara bÄtarna, sÄg kul ut annars.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | SkÀrm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

PermalÀnk
Medlem ★
●

NÄgon som kan tipsa om bÄt för en slant mellan 25 000 och 30 000?

FrÄgar Ät bekanta som mÄste införskaffa en innan bÄtplatsen ryker, men jag Àr riktigt oinsatt i bÄtvÀrlden. Behöver inte vara nÄgot mÀrkvÀrdigt, men den skall gÄ att fiska frÄn.

FÄr man nÄgot för det priset dÀr en motor ingÄr? Tror att man gÀrna har runt 9 hÀstar iaf (enligt egen erfarenhet sÄ kÀnns 9-10 lagom).

Visa signatur

Grubblare

PermalÀnk
Medlem
●

@drwlz:
Har lÀnge kört en Buster mini med 9,9hk, gör 20knop med 2 pers i bÄten. Riktig tank som tÄl nÀst intill oÀndligt med stryk.
Vi har trollat lax ute pÄ Älands hav Àven om jag inte skulle rekommendera det sÄ gÄr det! Men lÀmpar sig bra i sjöar och innerskÀrgÄrd.

Den köptes för 16k med 30-trailer och sen kompletterade vi med en 80-trailer för ~10k.

Finns Àven snarlika Sun buster, buster S.

Men det ska inte vara nÄgra som helst problem att hitta en bÄt+motor för 25k inte!

PermalÀnk
Medlem ★
●

@Keni: LÄter lovande! Jag försöker fortfarande fÄ ett grepp om vissa bÄtar Àr "bÀttre" Àn andra (Buster har man ju hört talas om), eller om det bara Àr att ta första bÀsta utan att bry sig om mÀrke / modell.

Även om jag sjĂ€lv tycker att aluminium lĂ„ter lockande sĂ„ har jag ingen aning om hur det beter sig i vattnet t.ex.

Tackar för tipsen hur som helst

Edit:
Denna lÄg ute just nu i "rÀtt" del av landet sÄ att sÀga. Men man har ju ingen aning om det Àr prisvÀrt eller ej.
https://www.blocket.se/stockholm/Sun_Buster__20_hk_Yamaha_ink...

Visa signatur

Grubblare

PermalÀnk
Medlem
●

@gruvan88:
FrÄga 1:
Blir det fiske frÄn bÄt eller frÄn land?
UtgÄr att det Àr frÄn land som du kommer att köra. Annars fÄr du hojta till.

Du behöver inte krÄngla till det i Norge, kör med blanka kompakta skeddrag typ wiggan/skarpsilda/stingsilda/kensen sild.
Anpassa vikt till djup och spö. Med 20-40g Àr du golden

Du kommer fÄ torsk, sej, makrill m.m

NÄgot annat jag kan rekommendera Àr simpelt mete med rÀka, det kommer att hugga innan betet Àr pÄ botten tills att rÀkorna Àr slut.
DÄ fÄr man allt möjligt skoj! Jag och en mindre van fiskare drog (ist i södra norge den gÄngen) torsk, sej, makrill, paddetorsk, havsöring, gylta, simpa och sandskÀdda pÄ en eftermiddag vilket Àr perfekt fiske för den som inte Àr van att fiske och vill ha action!

Försök att hitta lite djup (20m+) gÀrna i ett sund dÀr vattnet tryckts igenom.

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av drwlz:

@Keni: LÄter lovande! Jag försöker fortfarande fÄ ett grepp om vissa bÄtar Àr "bÀttre" Àn andra (Buster har man ju hört talas om), eller om det bara Àr att ta första bÀsta utan att bry sig om mÀrke / modell.

Även om jag sjĂ€lv tycker att aluminium lĂ„ter lockande sĂ„ har jag ingen aning om hur det beter sig i vattnet t.ex.

Tackar för tipsen hur som helst

Edit:
Denna lÄg ute just nu i "rÀtt" del av landet sÄ att sÀga. Men man har ju ingen aning om det Àr prisvÀrt eller ej.
https://www.blocket.se/stockholm/Sun_Buster__20_hk_Yamaha_ink...

Just den bÄten sÄg ut att vara i bra skick, alltid svÄrt att sÀga nÄge om motorns skick. 28 kÀnns lite fÀrgstarkt, sÀg att 20 kÀnns mer rimligt.

PermalÀnk
Medlem ★
●

@Keni: Jag insÄg precis att bÄten skall ligga vid brygga och inte tas upp pÄ land efter varje tur, vilket antagligen innebÀr att den behöver nÄgot slags kapell eller presenning.

SÄg annars en till synes fin Ryds 390, vilket pÄminner mycket om den bÄten jag sjÀlv fiskar mest i.
https://www.blocket.se/stockholm/Ryds_390_med_motor_84869983....

Även denna Ockelbo HT19 sĂ„g bra ut dĂ„ den har kapell (men Ă€r ingen höjdare att fiska frĂ„n):
https://www.blocket.se/stockholm/Ockelbo_ht19_forst_till_kvar...

Oerhört svÄrt nÀr man inte har nÄgon koll mÄste jag sÀga...

Visa signatur

Grubblare

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Emtek:

Har ca 7 mil till DammÄn hemifrÄn sÄ fiskar mest öring dÀr. En hand flugspö med antingen sjunktafs eller intermediate lina beroende pÄ vattenmÀngd.
Lite fjÀllfiske skadar inte det heller Ibland nÀr vi inte orka köra lÀngre strÀckor brukar vi bara köra bort till ett tjÀrn och bottenmeta insatt regnbÄge.

Tort pÄ bÄgen Àr annars kul, Kör sjÀlv uteslutande flugfiske och gÀrna med klass 4.
Men blir Àven en hel del lax nÀr tid och vÀder och vind stÀmmer.

PermalÀnk
Trollfabrik đŸ«¶đŸ» ★
●

@drwlz Jag kan ha rÄkat lÀgga upp din gamla trÄd pÄ framsidan

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlĂ€gg eller pinga @Jacob. Finns Ă€ven pĂ„ Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

PermalÀnk
●
Skrivet av drwlz:

Körde nyligen en formatering utav beteslÄdan, sÄ nu finns det gott om plats för lagring utav jiggar.

SÀker pÄ att det inte rörde sig om en defrag?

Kul trÄd, för övrigt! Pimplat denna vÄren efter tio Ärs frÄnvaro, tÀnkte lÀra ungdjÀveln vad som gÀller sÄ tidigt det bara gÄr.
Han Àr snart tvÄ och eftersom vi inte rÀttar oss(Àn) efter statens förvaringsinstitut sÄ kommer det bli satans mycket fiske till sommaren! Mer exakt spinnare i djupa insjövatten med stenbottnar och minnow spoon vass i vassen

God fiskelycka pÄ er!

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●

@Jacob: Det tackar jag för! Dels för att det kÀnns mycket Àrofyllt, men ocksÄ för att det förhoppningsvis drar in lite fler fiskesugna till trÄden

@kelly007x: Blir en defrag lagom till första passet i Är igen. Man fyller vÀskorna med "skit" pÄ tok för enkelt...

Visa signatur

Grubblare

PermalÀnk
●

Nu nÀr vÀrmen har kommit hÀr i söder börjar mitt smygfiske pÄ bÀcköring i smÄ bÀckar med UL spinn-&flugfiske

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

PermalÀnk
Medlem
●

Favoritfisket numer Àr dropshot sÄ dÀrmed blir min go-to rigg ett BFT Carbon Dropshot 7' med en Shimano Aernos 1000 haspel, gud vad jag Àlskar den rullen. Abborre för hela slanten, men om det blir nÄgot större och icke dropshot tar jag till ett Berkley E-motion 10-30 med nÄn 2500 rulle pÄ, tror i dagslÀget en Abu Silvermax sÄ mer budget.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

__________________
i5-4690K @ 4.5GHz | Gigabyte Z97X Gaming 3 | Crucial BallistixSport 16GB 1600MHz | HyperX Fury 240GB SSD | Crucial MX100 512GB SSD | 2x EVGA GTX 970 SC ACX 2.0 4GB SLI | EVGA Supernova G2 750W | Hyper Evo 212 | Windows 10 x64 Pro

PermalÀnk
Medlem ★
●

Fiske för mig Àr dörj bakom bÄten, eller mete med rullmeta frÄn ankrad bÄt. Makrill Àr det jag fÄr och vad jag vill ha.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | SkÀrm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

PermalÀnk
Medlem ★
●

Ni har tur ni i söder, hÀr hemma fÄr man lov att pimpla fortfarande
Isen börjar nÀrma sitt slut dock sÄ nu Àr det nÀra..

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

PermalÀnk
Medlem ★
●

SÄg precis denna via nyhetsflödet pÄ SweC.

HĂ€nger gĂ€rna med nĂ„gon i Sthlms-omrĂ„det och fiskar. Är student och har bott i Sthlm i 4 Ă„r men saknar att fiska. Äger inget fiskespö dĂ„ jag gav bort det till min lillebror som valt att under ett Ă„rs tid bo ute i en skog och leva pĂ„ vad naturen har att erbjuda.

Men om nÄgon vill ha sÀllskap och har utrustning över, hör gÀrna av er. Gillar naturen och minskad skÀrmtid Bor i Söderort, Stockholm. Har tidigare fiskat i sötvattenssjöar och dÄ frÀmst med haspelrulle, men kan tÀnka mig annat ocksÄ.

Visa signatur

CHASSI - BeQuiet Dark Base 900 Pro - CPU - Delidded Intel i7 8700K OC 5000Mhz @ 1,375V LLC 6 - MOBO - ASUS Z370 ROG Strix E-Gaming - GPU - EVGA RTX 3070 - RAM - 16GB G.Skill DDR4 3000Mhz - PSU - Seasonic 750W 80+ GOLD - AIO - NZXT Kraken X62 280mm - SSD - 1TB + 500GB Samsung 970 EVO Plus - MONITOR 25" ASUS ROG Swift PG258Q 1080p 1ms 240Hz - CHAIR - Maxnomic Chief Pro TBE - MISC - Corsair K70 LUX - Steelseries QcK Heavy - BENQ Zowie EC2-B - Sennheiser GAME ONE

PermalÀnk
Medlem ★
●

Blir sjukt sugen pÄ att dra igÄng med flugfiske igen nÀr man lÀser i denna trÄden!
SÄlde tyvÀrr min utrustning för snart 3 Är sen, men Àr fasen bud pÄ att köpa igen. Detta fÄr man helt klart fundera pÄ

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

PermalÀnk
●

Roligt initiativ!

Jag fiskar för det mesta med fluga och det Àr mestadels flugfiske som gÀller efter lax och havsöring. Fiskar med ett 15 fots Sage X klass 10 och Àr pÄ gÄng att inhandla ett 12.6 fots klass 8. Vilken tillverkare det blir Àr Ànnu inte skrivit i sten med det lutar Ät ett Hardy Zephrus. Vadare Simms G3 Guide med tillhörande G3 Guide skor. SjÀlvklart har jag ett mindre 9 fot klass 6 ocksÄ av mÀrket Edge dÄ man nÄgon gÄng ibland fiskar harr, öring, röding eller regnbÄge. AnvÀnder dÄ en flytring (dÀr det Àr tillÄtet) av mÀrket Pool 12 dÄ jag tycker att det Àr skönt att komma ut frÄn land en bit samt att man inte störs av andra.

PĂ„ spinnsidan har jag en Ambassadeur 6500 CS Rocket i kombination med ett gammalt SjöslĂ€ndan SS 12 fot med kastvikt mellan 60-120g. Är dock en siffra som jag inte anser stĂ€mmer dĂ„ jag kastar bĂ€st och lĂ€ngs med vikter runt 40 gram med spöt. En Ambassdeur 7000 med ett till 12 fot:s spö av nĂ„got amerikanskt mĂ€rke (som jag inte riktigt vet namnet pĂ„) med kastvikt upp till 150 gram som faktiskt verkar stĂ€mma. En stor hĂ„v av mĂ€rket Rapala som Ă€ven hĂ„vat en del stora gĂ€ddor.

Jag bor och pluggar i UmeÄ sÄ det blir flugfiske i UmeÀlven, LögdeÀlven, SÀvarÄn och ByskeÀlven. NÀr det blir spinnfiske brukar jag Äka till SkellefteÀlven och fiska lax.

Mina PB:s Àr:
Lax 14 kg (tog jag med mig hem). Silverblank och nystigen
GĂ€dda 6.9 Kg (Ă„terutsattes)

Övriga arter har jag aldrig dokumenterat. Är absolut ingen renodlad Catch & Release men slĂ€pper Ă€ndĂ„ tillbaka de mesta jag fĂ„ngar.

PermalÀnk
Medlem
●

Har tÀnkt komma igÄng med fisket och Àr sugen pÄ att införskaffa mig ett UL-spö för fjÀllfiske samt abborre som Àr lÀtt att ta med (3-delat, 2-delat)? OsÀker pÄ hur lÀngden pÄverkar, hur ska man tÀnka angÄende det? TÀnkte mig kanske max upp till 20g drag. Sen en passande rulle och lina pÄ det. NÄgon som har tips pÄ grejer frÄn nÀtet? PrismÀssigt vill jag gÀrna komma under 1500 för hela kittet. Tack pÄ förhand.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Är en galen gĂ€ddfiskare. LĂ€gger lĂ„ngt mycket mer tid och pengar pĂ„ fiske Ă€n datorer. PB pĂ„ gĂ€dda 14,92kg. Fiskar i Team Snus och Ă€r sponsrad av Wolfcreek Lures.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelBurk: Asus Z87 PRO/Intel 4770k/ HD7970/ 16 GB Ram/ Samsung 840 pro SSD.
TV-Burk: Asus Z97 Plus/ Intel G3258/ Asus Geforce GTX970 Strix/ Xonar D2/ 8 GB Ram/ Intel SSD.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Har sÄ gott som slutat med fisket pÄ senare tid dÄ man endast fÄtt gÀddor. En fisk som jag avskyr.

Snart ska det vÀl bli dags för en tur o dra upp lite strömming igen. Var ivÀg förra helgen och det överraskade en smula. Trodde verkligen inte att strömmingen skulle finnas inne sÄhÀr pass tidigt pÄ Äret.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Idag blir det nog fiskepremiÀr. Nytt vatten ocksÄ sÄ bli extra spÀnnande :).

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

| CPU: Intel i7 7700k | RAM: Crucial DDR4 OC @2400mhz 16GB (2x8GB) | GPU: EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING| Mobo: MSI H110I Pro | SSD: Crucial BX200 240GB 2.5" SSD | SSD2: Samsung 850 EVO 500GB 2.5" SSD | NĂ€tagg: be quiet! SFX L Power 600W | Kylare: NZXT Kraken X62 | Chassi: Fractal Design Nano S | OS: Windows 10 Pro

PermalÀnk
●
Skrivet av Kaine_Uro:

Har sÄ gott som slutat med fisket pÄ senare tid dÄ man endast fÄtt gÀddor. En fisk som jag avskyr.

Snart ska det vÀl bli dags för en tur o dra upp lite strömming igen. Var ivÀg förra helgen och det överraskade en smula. Trodde verkligen inte att strömmingen skulle finnas inne sÄhÀr pass tidigt pÄ Äret.

En gĂ„ng i tiden var jag less pĂ„ gĂ€ddor nĂ€r jag bodde i VĂ€sterbotten, men nĂ€r jag flyttade till VĂ€stra Götaland sĂ„ ville jag bara skrika att allt Ă€r förlĂ„tet. Fisket Ă€r helt vĂ€rdelöst hĂ€r i krokarna om det Ă€r just gĂ€dda/abborre-stuket man Ă€r van vid. Fiskat pĂ„ kanske 15 stĂ€llen varav Ă„tminstone 10 varit sĂ„dana man lĂ€st ska ha bra fiske – och fĂ„tt fisk en enda gĂ„ng. Det var Ă€ven enda gĂ„ngen med napp över huvud taget.

Visa signatur

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 4x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: Lenovo ThinkPad T480s

PermalÀnk
●

PĂ„ första kastet igĂ„r med Westim W3 streetstick 2-10, Penn Conflict II 1000 rulle med Berkleys ny X9 0.06mm lina, landade jag en bĂ€cköring ! Årets första bĂ€ckis!

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Överklockad_gasklocka:

En gĂ„ng i tiden var jag less pĂ„ gĂ€ddor nĂ€r jag bodde i VĂ€sterbotten, men nĂ€r jag flyttade till VĂ€stra Götaland sĂ„ ville jag bara skrika att allt Ă€r förlĂ„tet. Fisket Ă€r helt vĂ€rdelöst hĂ€r i krokarna om det Ă€r just gĂ€dda/abborre-stuket man Ă€r van vid. Fiskat pĂ„ kanske 15 stĂ€llen varav Ă„tminstone 10 varit sĂ„dana man lĂ€st ska ha bra fiske – och fĂ„tt fisk en enda gĂ„ng. Det var Ă€ven enda gĂ„ngen med napp över huvud taget.

Bor sjÀlv i vÀstra götaland och förstÄr inte ditt problem.
Finns gott om riktiga madammer hÀr. Det Àr inte sÄ att du Àr dÄlig pÄ att lÀsa av sjön/vattnet.
Åk upp till Mollsjön (Ale komun) DĂ€r har jag plockat Abborrar pĂ„ 2 kg och GĂ€dda pĂ„ 8-9 kg ( Finns större).
Men ta med en liten bÄt/Flytring för att komma till dom rÀtta platserna.
Även Mjörn hyserar starka stora GĂ€ddor men som de flesta stĂ€llen sĂ„ behöver man bĂ„t för att komma ut till dom fiskrika platserna.

PermalÀnk
●
Skrivet av micke7406:

Bor sjÀlv i vÀstra götaland och förstÄr inte ditt problem.
Finns gott om riktiga madammer hÀr. Det Àr inte sÄ att du Àr dÄlig pÄ att lÀsa av sjön/vattnet.
Åk upp till Mollsjön (Ale komun) DĂ€r har jag plockat Abborrar pĂ„ 2 kg och GĂ€dda pĂ„ 8-9 kg ( Finns större).
Men ta med en liten bÄt/Flytring för att komma till dom rÀtta platserna.
Även Mjörn hyserar starka stora GĂ€ddor men som de flesta stĂ€llen sĂ„ behöver man bĂ„t för att komma ut till dom fiskrika platserna.

Ja, jag har inga sÀrskilda kunskaper att lÀsa av vatten och det hade jag inte dÀr uppe heller. I och för sig tyder det bara pÄ att det Àr sÀmre fiske, inte nödvÀndigtvis att det Àr uselt om man vet var man ska leta Ska kolla upp stÀllena du nÀmner vid tillfÀlle.

Visa signatur

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 4x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: Lenovo ThinkPad T480s

PermalÀnk
Medlem ★
●

Var sÄ övertaggad att det var fiske att jag hann ut till mitten av Àlven innan jag upptÀckte att alla spön var kvar i bilen

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

| CPU: Intel i7 7700k | RAM: Crucial DDR4 OC @2400mhz 16GB (2x8GB) | GPU: EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING| Mobo: MSI H110I Pro | SSD: Crucial BX200 240GB 2.5" SSD | SSD2: Samsung 850 EVO 500GB 2.5" SSD | NĂ€tagg: be quiet! SFX L Power 600W | Kylare: NZXT Kraken X62 | Chassi: Fractal Design Nano S | OS: Windows 10 Pro