Permalänk
Medlem

Trasig Apple Watch 4 40mm

Hej,

La lite varsamt ner min Apple Watch 4 40mm på asfalten idag, från någon halvmeters höjd, så glaset sprack (så mycket för safirglas eller vad de jiddrar om) och det gick en liten flisa i metallen.

Efter jag kollat vad ett byta av glaset skulle gå på (4000 SEK) inser jag att jag inte kommer att reparera den, så jag lägger upp den här och riktar mig till den som vill prova byta glaset själv.

Den köptes begagnad men i oöppnad förpackning så kvitto finns ej och utöver det krossade glaset är det i bra skick och fungerar trots allt som den ska.

Några hundringar kanske...?
Bud i tråden.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

But moooooooom !

Permalänk
Medlem

Startar med 400:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Startar med 400:- + frakt

Noterat!

Visa signatur

But moooooooom !

Permalänk
Medlem

500kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

550:- + frakt

Permalänk
Medlem

600kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miniwonka:

600kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

noted

Visa signatur

But moooooooom !

Permalänk
Medlem

Eller så är du smart och tar det på hemförsäkringen 🤔

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Strix z390-F,Intel core i7 9700k,32gb Corsair 3200mhz ram,RM750X psu,Nvidia 1080TI,500gb samsung 970evo,250gb samsung 960evo + 2tb hdd,
Logitech G933 Artemis Spectrum headphones,Steelseries Rival 300 mouse,ADX Pro 1m mousepad,Steelseries Apex M800 keyboard
27" 165hz IPS Acer Predator monitor

Permalänk
Medlem

Exakt vilken klocka är det du har? Safirglas finns endast på rostfritt stål-modellerna, annars är det mineralglas (Ion-X strengthened glass).

Permalänk
Medlem

650kr + Frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relish:

Eller så är du smart och tar det på hemförsäkringen 🤔

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för tipset, detta får jag kolla upp!

Skrivet av baron:

Exakt vilken klocka är det du har? Safirglas finns endast på rostfritt stål-modellerna, annars är det mineralglas (Ion-X strengthened glass).

Dubbelkollade, aluminium var det visst.

Visa signatur

But moooooooom !

Permalänk
Medlem

Tänk på att ni måste ha en iPhone 6S/SE eller nyare för att kunna använda den till annat än klocka. Faktiskt nöjd med min efter att gått från en Samsung Gear S3. Köpte en liten begagnad iPhone SE (Mått: 123,8 x 58,6 x 7,6 mm / 113 g) att lättare kunna ha med mig på träningsrundor. Ger en 4:a till Watch 4 tillsammans med en iPhone mot en 3:a för Gear S3 tillsammans med en OnePlus.

Skulle nog ge en 5:a till Watch 4 om Spotify-appen vore stand alone. Nu måste man ha med mobilen och BT kopplat till denna också. Men appen Apple Music fungerar klockrent stand alone för de som gillar den. Skulle också ge Samsungklockan en 4:a om den inte var lite väl klumpig.

Är klockans glas sprucket men fungerar så anser jag att detta är ett bra köp.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Inaktiv

700+frakt 😊

Permalänk

750 + frakt.
Hur länge kör du bud?

Permalänk
Medlem
Skrivet av spelarn1995:

750 + frakt.
Hur länge kör du bud?

Noterat, åtminstone till i morgon kväll, ska se vad försäkringsbolaget har att säga.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

But moooooooom !

Permalänk
Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=PZYWzsB_yfA

Bara så att folk vet vad dom köper.

Permalänk
Medlem

@Gainsgoblin: Skulle tro att de flesta som budar tänker låta sitt försäkringsbolag betala för reparationen.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Du tänkte försäkringsbedrägeri?

Permalänk
Medlem

800kr+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har snackat med försäkringsbolaget och tänker kolla vart detta leder.

Ber om ursäkt för att jag gett falska förhoppningar, men tackar för visat intresse.
Kanske kommer där en ny Apple Watch till försäljning istället.

Visa signatur

But moooooooom !