Visa upp din bästa ghettomoddning och vinn ett påkostat Z390-moderkort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klubba:

Vem var det som vann då? *nyfiken*

Ja det hade varit kul att veta

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tänktre jag skulle varit med i tävlingen men men.. Jag bjuder på mitt projkekt jag har gjort när jag gick i högstadiet. Jag ville göra något kul och kom på att jag skulle kunna göra ett datorchassi som var lättflyttat. Det blev en Buss. Grymt stort chassi gjort med MDF, bitar av ett gamalt chassi och plexiglas. hoppas ni uppskattar det!

Permalänk
Avstängd

Är nu 11 dagar sedan tävlingen avslutades och fortfarande ingen vinnare utsedd?
Nästan så man börjar misstänka nån på redaktionen behöll vinsten

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Klubba:

Är nu 11 dagar sedan tävlingen avslutades och fortfarande ingen vinnare utsedd?
Nästan så man börjar misstänka nån på redaktionen behöll vinsten

Vinnare kommer i veckan! Tog lite tid att få svar från CDON, dom ville nämligen ha en omröstning om bästa bidrag.
Ursäktar för att det dröjt, men redaktionen är oskyldiga! Vi har massor av moderkort redan

Visa signatur
Permalänk
Outtröttlig köprådgivare
Skrivet av m4gnify:

Det bästa jag har är en fasttejpad SSD

Varför tejpa? SSD:er har ändå inga rörliga delar.
Jag har två SSD:er som bara ligger bakom moderkortet i min dator.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eric Hjalmarsson:

Varför tejpa? SSD:er har ändå inga rörliga delar.
Jag har två SSD:er som bara ligger bakom moderkortet i min dator.

Ja, det behövs säkert inte, men så den inte skramlar omkring om man skulle råka behöva flytta burken mest ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

Vinnare kommer i veckan! Tog lite tid att få svar från CDON, dom ville nämligen ha en omröstning om bästa bidrag.
Ursäktar för att det dröjt, men redaktionen är oskyldiga! Vi har massor av moderkort redan

CDON drar fortfarande fötterna bakom sig? Eller har jag bara missat vem som vann?

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Frida 🥐
Skrivet av Nagelfar:

CDON drar fortfarande fötterna bakom sig? Eller har jag bara missat vem som vann?

Glömde skriva i tråden, men vinnare har blivit utsedd redan!
https://www.sweclockers.com/tavling/27370-rattbyggande-medlem...

Visa signatur