Skärmen hos Samsung Galaxy Fold går sönder i händerna på recensenter

Permalänk
Medlem

Finns det någon bra närbild på själva kanten där skärmarna går ihop?
Skulle vilja se hur de har löst det, eller om det rentutav är 2 skärmar med minimal kant emellan.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Avstängd

Ihop rullbara 8K 250" OLED-TV's vill jag se från LG eller Samsung som nästa stora TV-grej istället för detta.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Frux:

Nädå. Jag är inte alls förvånad över problemen med byggkvalitet hos en tidig generation vikbara telefoner och jag kommer hålla min plånbok borta från dem ett bra tag. Det finns en risk att vikbara skärmar helt enkelt aldrig kommer gå att tillverka tillräckligt bra går för att folk ska orka med det i slutändan. Som ja, t.ex. 3D. Men det återstår ju att se, jag hoppas de löser det.

Tyckte mest det var kul att se folks glada reaktioner i verkligheten jämfört med mycket av den allmänna negativiteten i de här trådarna.

Nu är ju reaktionerna också med en fungerande telefon bör väl förstås påpekas. Hade den som visats upp för random folk haft de problem som uppstått med andra recensionsexemplar så hade reaktionerna varit betydligt mer negativa.

Personligen ser jag gärna en vikbar telefon nästa gång jag köper en. Men inte med dessa brister Samsung har eller prislappen. Telefonens tjocklek har aldrig varit ett problem för mig, jag ser faktiskt hellre att de blir lite tjockare för att rymma kraftfullare batterier som kan räcka längre än telefoner gör i dagsläget.

Permalänk
Medlem

Som med nästan all ny teknik så finns det barnsjukdomar som måste botas. Vikbara telefoner kommer förmodligen att vara standard för flaggskepp inom 5 år, men idag så är det en produkt för early adopters.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mr.Borka:

Självklart är det Samsungs problem.
Tror du på allvar teknikjournalister, recensenter och användare kommer finna sig i att en telefon för 25 000 kronor går sönder för att man plockar bort en plastfilm eller för att små partiklar som följer vanlig användning förstör telefonen?

Jag tror de kommer finna sig i att telefonen är minst sagt ömtålig.

Tror du själv att de tänker till själva och inte köper en så pass ömtålig telefon för 25 000kr?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av wargreymon:

Så om man har pengar och köper saker så är man dum? Tror du vi hade haft TV-apparater med 4K på 55" för 4990:- idag om ingen hade köpt första färg TV-apparaterna för 100.000:- när de kom? Ny teknik kostar pengar och enda sättet att fixa problem och optimera är att få ut produkterna på marknaden.

Tycker det är otroligt dumt att sitta på ett teknikforum och kalla folk dumma för att de investerar i ny teknik.

Så att investera i en produkt som är dåligt designad/half-färdig är bra?

Ny teknik betyder inte bättre. Köpa kvalitet är vad konsumenter vill, om majoriteten av folk köper half-färdiga produkter så lär det bli vad som kommer ut på marknaden, half-färdiga produkter.

Och vad du nämner är mer för "överklassen" då de med tillräckligt med pengar inte direkt behöber bry sig om produkten funkar i några år eller inte, så ganska stor skillnad på medel-klass användare som är majoriteten och de som köper allt nytt för att dem helt enkelt har råd utan att behöva bekymra sig.

Håller dock med om att kunna fixa problem och optimera kräver att produkten används så man vet vad som kan/behöver fixas och optimeras, men det betyder inte att jag skulle köpa en 25k telefon för jag har helt enkelt inte råd med sådana inköp år efter år.

Nu verkar det ju inte som om det är det som e problemet med telefonen ifråga, men överlag så borde man inte köpa ngt bara för att det e det nyaste och man bara måste ha det, ser det ganska ofta i dagens samhälle där folk köper saker och sen var det inte vad dem förväntade sig att det skulle vara, och ja, i det scenariot så tycker jag man kan kalla en person korkad då man inte kollat upp någon information om man det är man köper och vad man kan förvänta sig av produkten, stämmer inte det som marknadsförs så kan man stämma för falsk marknadsföring.

Permalänk
Medlem

@Frux: Ah, ja det är alltid kul med ny teknik. Men, tyvärr är det också snordyrt och inte speciellt bra i början

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av CubaCola:

Finns det någon bra närbild på själva kanten där skärmarna går ihop?
Skulle vilja se hur de har löst det, eller om det rentutav är 2 skärmar med minimal kant emellan.

Det är ingen kant/skarv mellan halvorna. Skärmen är böjbar. Telefonen viks inte ihop till helt platt, utan skärmen är mer som en hyggligt tight böj i stängt läge.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Ja jag tycker då rakt inte synd om Samsung. När man tror att man ska kunna lansera en så dum design till ett så högt pris utan att det biter en i arslet får man skylla sig själv. Vi vill ju ha billigare och bättre telefoner, inte dyrare och sämre.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon150792:

Så att investera i en produkt som är dåligt designad/half-färdig är bra?

Ny teknik betyder inte bättre. Köpa kvalitet är vad konsumenter vill, om majoriteten av folk köper half-färdiga produkter så lär det bli vad som kommer ut på marknaden, half-färdiga produkter.

Och vad du nämner är mer för "överklassen" då de med tillräckligt med pengar inte direkt behöber bry sig om produkten funkar i några år eller inte, så ganska stor skillnad på medel-klass användare som är majoriteten och de som köper allt nytt för att dem helt enkelt har råd utan att behöva bekymra sig.

Håller dock med om att kunna fixa problem och optimera kräver att produkten används så man vet vad som kan/behöver fixas och optimeras, men det betyder inte att jag skulle köpa en 25k telefon för jag har helt enkelt inte råd med sådana inköp år efter år.

Nu verkar det ju inte som om det är det som e problemet med telefonen ifråga, men överlag så borde man inte köpa ngt bara för att det e det nyaste och man bara måste ha det, ser det ganska ofta i dagens samhälle där folk köper saker och sen var det inte vad dem förväntade sig att det skulle vara, och ja, i det scenariot så tycker jag man kan kalla en person korkad då man inte kollat upp någon information om man det är man köper och vad man kan förvänta sig av produkten, stämmer inte det som marknadsförs så kan man stämma för falsk marknadsföring.

Först och främst har flera recensenter haft stora problem med mobilen. Om gemene användare upplever samma problem så lär Samsung dra in telefonen. Men låt oss anta att den stora skaran som köper mobilen inte upplever några direkt kvalitesproblem, detta till den grad så att de måste reklamera sin mobil.
Så tycker jag hela ditt fokus riktar sig åt att svenssons ska köpa dessa mobiler för att vara coola.

Samsung Fold kostar ca 18000 exkl moms, detta är endast 2 dagars arbete och inte mycket pengar att gnälla över för en hårdvara om den fungerar hyfsat bra. Och det är väldigt bra att dessa mobiler kommer ut på marknaden så att fler får tillgång till dem. Som det är nu så är det ytterst få tillverkare som har tillgång till en vikbar smartphone och om den får tag på en sådan så ligger nog priset långt över 200 000kr.

Mobilen Samsung Fold är i alla högsta grad ett arbetsredskap som många skulle vilja ha och använda i sitt arbete. Det förvånar mig inte alls att de flesta som säljs just går till företag, ty priset gör att inte många privatpersoner har råd.

Permalänk
Medlem

Så jävla dåligt. De borde väntat och släppt något som fungerade bättre i stället för att känna att de behöver vara "först" med allt. Där är faktiskt Apple bättre (fast de är fortfarande svin).

Skrivet av trickeh2k:

Ja? Det är en ball teknik, men knappast speciellt bra. Lite med med 3D-TV. Kommer nog ta ett tag innan telefonernas skärmar håller ordentligt och telefonen inte blir tjock som en tegelsten, eller kostar lika mycket som att hyra en murare över en helg.

Ja? Exakt samma sak som 3DTV. Ja? Eller som widescreen kanske. Ja?

Tagit bort svar på §1.5-inlägg /screamin-daemon, moderator
Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem

samsung gör endast bra minnen, resten av deras produkter, speciellt dem med mjukvara i är värdelösa, det inkluderar tv apparater och mobiltelefoner. talar från egen erfarenhet, jag köper endast minnen från samsung nu mer.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon159643:

Först och främst har flera recensenter haft stora problem med mobilen. Om gemene användare upplever samma problem så lär Samsung dra in telefonen. Men låt oss anta att den stora skaran som köper mobilen inte upplever några direkt kvalitesproblem, detta till den grad så att de måste reklamera sin mobil.
Så tycker jag hela ditt fokus riktar sig åt att svenssons ska köpa dessa mobiler för att vara coola.

Samsung Fold kostar ca 18000 exkl moms, detta är endast 2 dagars arbete och inte mycket pengar att gnälla över för en hårdvara om den fungerar hyfsat bra. Och det är väldigt bra att dessa mobiler kommer ut på marknaden så att fler får tillgång till dem. Som det är nu så är det ytterst få tillverkare som har tillgång till en vikbar smartphone och om den får tag på en sådan så ligger nog priset långt över 200 000kr.

Mobilen Samsung Fold är i alla högsta grad ett arbetsredskap som många skulle vilja ha och använda i sitt arbete. Det förvånar mig inte alls att de flesta som säljs just går till företag, ty priset gör att inte många privatpersoner har råd.

Läste du mitt inlägg ordentligt eller? jag skrev inte att man borde köpa produkter för att vara cool, man borde göra egen efterforskning innan man köper en produkt. Ja 18k eller 25k är något jag personligen har råd att lägga ut på en telefon om jag vill, jag lär inte göra det dock, men hade det varigt livhanken som gällde så jo, då hade jag haft råd varje år att köpa en 25k telefon, nu tycker jag personligen det är för dyrt för en telefon med min inkomst så jag lär inte köpa en telefon för det.

Sen att just Samsung Fold är ett bra redskap har jag inte skrivigt något alls om, jag vet ungefär 0 om telefonen och intresserar mig inte för den heller, det inlägget jag svarade till handlade mer om andra saker så som konsument upplyssning etc.

Sen vet jag inte riktigt vad du menar med :

"Men låt oss anta att den stora skaran som köper mobilen inte upplever några direkt kvalitesproblem, detta till den grad så att de måste reklamera sin mobil. " Upplever man inte några större problem reklamerar man ju inte?

Och var kom detta ifrån?: "Så tycker jag hela ditt fokus riktar sig åt att svenssons ska köpa dessa mobiler för att vara coola."

Permalänk
Medlem

Inte intresserad av dessa telefoner som går att vika iallafall inte de närmaste åren, och definitivt inte till dessa priser, men ser gärna att tillverkarna ger upp otyget med 18:9-19:9 och går tillbaka till 16:9.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmo:

Jag håller med dig i sak.

Jag tycker däremot att "enda sättet att fixa problem och optimera är att få ut produkterna på marknaden" är en rätt snäv syn på det hela. Det är inte det enda sättet.

Fast även det sista stämmer till stor del, finns bara så mycket man kan utväckla och optimera utan att få ut produkter på marknaden, bara kolla på tesla roadster, basmodellen kostade 108k dollar, va i grund och botten bara en lotus med en elmotor och ett "stort" batteri. Extremt nischad produkt som hade en enorm prislapp (vanliga lotus modellen började på ca 40k)

Men på grund av detta och att folk ändå köpte teslan så har vi idag modell s, x och 3 med en ny roadster på g samt lastbilar! Samt allt annat som tesla gör. Och utöver de så har tesla lyckats ändra på hela bilmarknaden! Från att några få märken hade hybrider till att mer eller mindre alla tillverkare har någon form av hybrid samt många har även egna renodlade elbilar, allt tack vare tesla!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Ihop rullbara 8K 250" OLED-TV's vill jag se från LG eller Samsung som nästa stora TV-grej istället för detta.

Det vore något! Och så får de inte kosta mer än en projektor + projektorduk..
Själv väntar jag på att 4k laser ska komma ner lite i pris....

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | Prime B350-plus | Carbide 270R
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Så om man har pengar och köper saker så är man dum? Tror du vi hade haft TV-apparater med 4K på 55" för 4990:- idag om ingen hade köpt första färg TV-apparaterna för 100.000:- när de kom? Ny teknik kostar pengar och enda sättet att fixa problem och optimera är att få ut produkterna på marknaden.

Tycker det är otroligt dumt att sitta på ett teknikforum och kalla folk dumma för att de investerar i ny teknik.

Nej det handlar bara om marknadsföring , att suga ut så mycket pengar som möjlig ur varje grupp med olika stora plånböcker.

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Avstängd

Känns som 1 flopp.
Typ som tv med välvd skärm.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_sQuinty:

Nej det handlar bara om marknadsföring , att suga ut så mycket pengar som möjlig ur varje grupp med olika stora plånböcker.

Skulle gissa på att folk sa exakt samma sak när mobiler började få 4-4,5" skärmar, vilket idag är extremt litet. Finns en chans att på samma sätt som mobiler har blivit större så är detta bara nästa steg. Sen om det tar 2 år eller 10 år är en annan femma men jag tror iallafall att detta är framtiden, sen om man gillar det eller inte är en annan femma.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Så om man har pengar och köper saker så är man dum? Tror du vi hade haft TV-apparater med 4K på 55" för 4990:- idag om ingen hade köpt första färg TV-apparaterna för 100.000:- när de kom? Ny teknik kostar pengar och enda sättet att fixa problem och optimera är att få ut produkterna på marknaden.

Tycker det är otroligt dumt att sitta på ett teknikforum och kalla folk dumma för att de investerar i ny teknik.

Skulle inte kunna påstå att en normalt funtad människa skulle kasta bort sådana enorma summor på helt onödiga saker. Nej, verkligen inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tråkigt att den är ömtålig - men knappast chockerande.
Tror inte de behöver göra något särskilt för att få sålt en drös ändå.
Helt enkelt för att det finns massa människor som är lite mer rädda om sina telefoner och är ok med att den inte tål så mycket i utbyte mot en enorm skärm.

Jag har aldrig lyckats göra sönder en telefon, och den enda telefonen jag repat skärmen på var en gammal tegelsten när jag kastade den över gatan till en kompis (på den gamla goda tiden när telefoner var oförstörbara). Poängen är att det finns faktiskt en marknad för ömtåliga telefoner med unika features.

Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Felet ligger hos dem som betalar 25 000kr för dessa telefoner.

Man har lärt sig att det inte finns någon gräns för hur dumma folk är när det kommer till att betala för telefoner.

För telefoner är precis det vi använde för 15 år sen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är det inte lite av en storm i ett vattenglas? Samsung har sålt några tusen Fold och verkar ha ganska blygsam produktion. För att sätta det i relation så sålde S9 över nio miljoner exemplar första månaden och S10 förväntas sälja ungefär 50 miljoner exemplar i år. Det är första generationen av Fold, svagheter kommer visa sig, oväntade beteenden av användare kommer visa sig. Och allt detta är sådant som endast skulle visa sig ute i det vilda. Bara en sådan sak som att recensenter som ändå borde ha större teknisk kunskap än gemene man försöker avlägsna plasten säger väl allt. " Ge mig något idiotsäkert och jag ska ge dig en större idiot..."

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_sQuinty:

Nej det handlar bara om marknadsföring , att suga ut så mycket pengar som möjlig ur varje grupp med olika stora plånböcker.

Så du menar att detta kan göras bättre och billigare, men de väljer att inte göra det? Eller menar du att det är en gimmick som är helt onödig?

För jag ser ingen som gör det billigare i alla fall och kan inte hålla med om att det är en gimmick. Vet inte exakt vad du retar upp dig på, förklara gärna.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon150792:

"Men låt oss anta att den stora skaran som köper mobilen inte upplever några direkt kvalitesproblem, detta till den grad så att de måste reklamera sin mobil.

Det var en reservation. För om vissas farhågor besannas där nästan varannan ägare av mobilen eller så kommer reklamera den, så är det självklart för tidigt att lansera mobilen. Det jag argumenterar för är att köpa mobilen om den ändå inte får så stora kvalitebrister. Alltså brister kommer mobilerna ha, men får nästan varje person reklamera mobilen så kostar det skjortan och kraftigt skadar Samsungs varumärke.

Skrivet av anon150792:

Och var kom detta ifrån?: "Så tycker jag hela ditt fokus riktar sig åt att svenssons ska köpa dessa mobiler för att vara coola."

Och det gjorde även ditt nästa inlägg.
Det finns lite olika köpare av ny teknikprylar, folk som vill gå runt och flasha med dessa på stan och de som använder dem produktivt.
De som tror att de kan lägga ut 23 000kr på en Galaxy Fold för att imponera på damer, dessa går redan bet på att det saknas en Apple logga på mobilen.
För de som vill använda denna mobil produktivt så om kvaliten inte blir så dålig som vissa befarar så kan den bli ett intressant köp. Man behöver inte precis ha ett vidare teknisk komplicerat arbete för att genom mobilen ha behov av att från mobilen kunna styra det ena och andra idag. För många som mig räcker inte en mobil till och jag tvingas hela tiden minst ha med mig en surfplatta. Visst finns det byxor med stora fickor att köpa, jag har dock ej sett någon som rymmer en 10" surfplatta som jag alltid ska ha med mig.

*edit*
Förtydligande av svensson så är det i sverige samma som Averge Joe, alltså en helt vanlig person som inte på något sätt är i framkant när det gäller teknik. De börjar använda saker när andra hade använt det längre.

Så jag hoppas på att Samsung får ordning på mobilen så den inte får så stora kvalitesbrister som vissa befarar. Troligen kommer säkert många "svenssons" köpa mobilen som en statusgrej, men jag ser det snarare som en socialt problem i vårt samhälle, än att en tillverkare ej ska sälja deras mobil så att de kan köpa den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Galvanizer:

Skulle inte kunna påstå att en normalt funtad människa skulle kasta bort sådana enorma summor på helt onödiga saker. Nej, verkligen inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för att du upplyser våran vardag med vad som är onödigt. Antar att du sitter på ett bibliotek och hänger här på Sweclockers? För jag vet flera som klarar sig fint utan datorer etc, så det borde således vara onödigt och något du givetvis inte lägger pengar på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Så du menar att detta kan göras bättre och billigare, men de väljer att inte göra det? Eller menar du att det är en gimmick som är helt onödig?

För jag ser ingen som gör det billigare i alla fall och kan inte hålla med om att det är en gimmick. Vet inte exakt vad du retar upp dig på, förklara gärna.

Vad får er tro att jag retar upp mig på något ? och jag sa inget om att göra nåt bättre eller billigare , det jag sa var att det handlar om marknadsföring.

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

Är det inte lite av en storm i ett vattenglas? Samsung har sålt några tusen Fold och verkar ha ganska blygsam produktion. För att sätta det i relation så sålde S9 över nio miljoner exemplar första månaden och S10 förväntas sälja ungefär 50 miljoner exemplar i år. Det är första generationen av Fold, svagheter kommer visa sig, oväntade beteenden av användare kommer visa sig. Och allt detta är sådant som endast skulle visa sig ute i det vilda. Bara en sådan sak som att recensenter som ändå borde ha större teknisk kunskap än gemene man försöker avlägsna plasten säger väl allt. " Ge mig något idiotsäkert och jag ska ge dig en större idiot..."

Skickades från m.sweclockers.com

Den har inte ens släppts.

Det finns två punkter däremot de skulle gjort bättre.

1. Det ska inte gå/vara så lätt att ta bort plasten
2. Någon hade haft ett dammkorn innanför ifrån start som hade sönder skärmen, borde inte hända

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_sQuinty:

Vad får er tro att jag retar upp mig på något ? och jag sa inget om att göra nåt bättre eller billigare , det jag sa var att det handlar om marknadsföring.

Ditt inlägg lät irriterat. Att säga att de suger ut pengar skulle jag säga är negativt i alla fall.

Permalänk
Medlem

För dom pengarna borde skärmen vara nästintill oförstörbar.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.