Säljer RTX koder, Anthem och Metro

Permalänk

Säljer RTX koder, Anthem och Metro

Tjenare!

I samband med att jag köpt ett nytt RTX kort har jag fått 3 spel-koder varav 2 är jag inte intresserad utav, så tänkte se om någon annan är intresserad utav dom.

Spelen som säljs är följande; Anthem och Metro Exodus.

Är inte riktigt säkert hur komplicerat det är att aktivera dessa produkter, men som jag förstått det måste det ske från min sida då Nvidia "tittar igenom" så det finns ett RTX kort installerat i systemet. Sitter du redan på ett RTX kort underlättar det så klart och jag kan bara ge dig koden. Annars kommer vi säkert fram till en lösning som fungerar för oss båda.

Anyways, tänkte budgivningen får börja på 100kr för vardera spel.
Avslutar budgivningen på Torsdag kväll alternativt om jag får ett bud som jag känner är passande så kan jag släppa det redan imorgon kväll.

Betalning sker via Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Skrivet av Edin1984:

200kr för metro

Noterat

Permalänk
Medlem

@jackofaces1: Snabb fråga, står det någonstans att Metro koden löses in till Epic store eller Steam?

Permalänk
Skrivet av Ladrason:

@jackofaces1: Snabb fråga, står det någonstans att Metro koden löses in till Epic store eller Steam?

Står tyvärr ingenstans och vågar inte försöka aktivera koden heller ifall den går igenom eller något annat dumt. Utgå i från att den löses in på Epic, så får det bara vara ett plus om det även går på Steam!

Permalänk
Medlem

@jackofaces1: Jo jag antar också att det löses in på Epic. Aja, då får jag väl vänta ett tag till.

Jag får fråga personen som vinner budgivningen hur det funkade att aktivera koden.

Permalänk

100:- Anthem

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Inaktiv

220 kr för Metro

Permalänk
Medlem

Måste man inte ha ett "giltigt kort" för att lösa in dem? Tror man gör det via Nvidia Experience.

Visa signatur

~May the cores be with you~

Permalänk
Medlem

230 metro

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Skrivet av Pål1337:

Måste man inte ha ett "giltigt kort" för att lösa in dem? Tror man gör det via Nvidia Experience.

Stämmer nog ganska bra, i alla fall vad jag läst. Så därför får vi komma fram till en lösning som fungerar för oss båda, om den som köper redan har ett acc han/hon vill jag lägger in på alternativt att vi skapar ett helt nytt konto där jag får slänga in koden etc. Går kanske att komma runt på något sätt så ska sätta mig och titta ikväll.

"Är inte riktigt säker hur komplicerat det är att aktivera dessa produkter, men som jag förstått det måste det ske från min sida då Nvidia "tittar igenom" så det finns ett RTX kort installerat i systemet. Sitter du redan på ett RTX kort underlättar det så klart och jag kan bara ge dig koden. Annars kommer vi säkert fram till en lösning som fungerar för oss båda." Därför jag skrev detta så folk är medvetna om att jag troligtvis inte kommer bara kunna ge nyckeln så länge den som köper inte har ett eget RTX kort.

Permalänk
Skrivet av Edin1984:

230 metro

Noterat!

Permalänk
Skrivet av Blacksheep:

100:- Anthem

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackofaces1:

Stämmer nog ganska bra, i alla fall vad jag läst. Så därför får vi komma fram till en lösning som fungerar för oss båda, om den som köper redan har ett acc han/hon vill jag lägger in på alternativt att vi skapar ett helt nytt konto där jag får slänga in koden etc. Går kanske att komma runt på något sätt så ska sätta mig och titta ikväll.

"Är inte riktigt säker hur komplicerat det är att aktivera dessa produkter, men som jag förstått det måste det ske från min sida då Nvidia "tittar igenom" så det finns ett RTX kort installerat i systemet. Sitter du redan på ett RTX kort underlättar det så klart och jag kan bara ge dig koden. Annars kommer vi säkert fram till en lösning som fungerar för oss båda." Därför jag skrev detta så folk är medvetna om att jag troligtvis inte kommer bara kunna ge nyckeln så länge den som köper inte har ett eget RTX kort.

Jag kan informera att det inte kommer att fungera med RTX kort före ca 5 Mars. Köpte ett 2080ti innan och fick två koder. En kort tid hade gott och nvidia lade till metro. Försäljaren var på min sida och såg orättvisan i det hela och skicka mig en ny kod med de tre spelen som denna egentligen inte fick lov till. Alternativt kunde jag skicka tillbaka kortet och få ett nytt, men så pass petig ville jag inte vara. Lång dialog med nvidia customer service som inte resultera i nått. Står tydligt vad som gäller i redeem.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Krankiz:

Jag kan informera att det inte kommer att fungera med RTX kort före ca 5 Mars. Köpte ett 2080ti innan och fick två koder. En kort tid hade gott och nvidia lade till metro. Försäljaren var på min sida och såg orättvisan i det hela och skicka mig en ny kod med de tre spelen som denna egentligen inte fick lov till. Alternativt kunde jag skicka tillbaka kortet och få ett nytt, men så pass petig ville jag inte vara. Lång dialog med nvidia customer service som inte resultera i nått. Står tydligt vad som gäller i redeem.

Skickades från m.sweclockers.com

Då får jag väl helt enkelt aktivera åt personen i fråga under tiden jag skärmdelar eller liknande på Discord. Tack för informationen!

Hoppas folk som budat är lite aktiva och läser kommentarerna då så ni är medvetna om hur vi får lov att aktivera koden.
Har du lagt ett bud men känner att det är för mycket möda kring aktiveringen är du välkommen att dra tillbaka ditt bud.
Annars fortsätter vi budgivningen som vanligt

Nuvarande högsta bud på spelen:
Metro: 230kr Edin1984
Anthem: 100kr HolyPriest

Permalänk
Skrivet av jackofaces1:

Då får jag väl helt enkelt aktivera åt personen i fråga under tiden jag skärmdelar eller liknande på Discord. Tack för informationen!

Hoppas folk som budat är lite aktiva och läser kommentarerna då så ni är medvetna om hur vi får lov att aktivera koden.
Har du lagt ett bud men känner att det är för mycket möda kring aktiveringen är du välkommen att dra tillbaka ditt bud.
Annars fortsätter vi budgivningen som vanligt

Nuvarande högsta bud på spelen:
Metro: 230kr Edin1984
Anthem: 100kr HolyPriest

Bara så du vet så har jag inga problem med att vi hittar en lösning, så som det funkar bäst

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackofaces1:

Då får jag väl helt enkelt aktivera åt personen i fråga under tiden jag skärmdelar eller liknande på Discord. Tack för informationen!

Hoppas folk som budat är lite aktiva och läser kommentarerna då så ni är medvetna om hur vi får lov att aktivera koden.
Har du lagt ett bud men känner att det är för mycket möda kring aktiveringen är du välkommen att dra tillbaka ditt bud.
Annars fortsätter vi budgivningen som vanligt

Nuvarande högsta bud på spelen:
Metro: 230kr Edin1984
Anthem: 100kr HolyPriest

👍

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

det tre olika spelkupong alltså?
Om det är så kan jag bjuda 150kr för Anthem
Jag har en RTX kort installerat

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Skrivet av darrenj:

det tre olika spelkupong alltså?
Om det är så kan jag bjuda 150kr för Anthem
Jag har en RTX kort installerat

Jajemän, alla 3 spel är separata koder så har noterat ditt bud på Anthem

Permalänk

Avslutar budgivningen runt 21:00 2019-04-18.
Slutar jobbet sent nämligen, men är ledig på fredagen där så tänkte att om vinnarna har tid imorgon kväll kan vi ordna med aktiveringen då. Annars tar vi det under helgen bara!

Ledande bud:
Metro: 230kr Edin1984
Anthem: 150kr darrenj

Permalänk

Verkar som folk lagt sina bud.

Avslutar härmed budgivningen!

Grattis till Edin och Darrenj som vann
Kontaktar er på PM!

Permalänk

@Ladrason Tänkte bara meddela nu när jag aktiverade koden åt köparen, att det var Epic Game store som gällde. Hade inget annat alternativ!

Permalänk
Medlem

@jackofaces1: Okej, tack för uppdateringen. Synd att det var så men då får jag helt enkelt vänta tills det släpps på Steam.