Mutant undergångens arvtagare. 

Permalänk
Medlem

Mutant undergångens arvtagare. 

Hej, min namn är Mathias. Jag är en sökare efter sviken information. Jag letar efter information, äventyr och annat material som är släppt till mutant undergångens arvtagare. 

Vad jag söker specifikt just nu är, men jag tar all hjälp jag kan få dag på.

De bågnande bukarnas natt var ett Uppcon äventyr, vet inte vilket år det är ifrån, förutom att det är inte samma Uppcon som är i dag.
Heliografstation 44, ett SSK äventyr, har ingen aning om vilket år det är ifrån.
Muskö Zonmara ett BSK äventyr 2005. 
Det förlorade Paradiset ett BSK äventyr 2004 eller 2006

Vet du någonting on Mutanten med monofilamentpiskan? Jag har äventyret men det skulle komma mer till det man det kom inte, av vad jag kan få reda på.

Jag letar även efter exemplar av fanzinet Den Fjättrade Gåsen 1-4 samt nättilägg som släpptes till tidningen spesefikt DFG8-Fronten.pdf är intresent. Har varit i kontakt med Peter Lexelius och det var en dead end.

Med vänlig hälsning Mathias Stenman

salmiak_balken_666@hotmail.com

Permalänk
Inaktiv

Borde finnas nåt mer specifikt rollspelsforum där du kan få bättre hjälp.

Permalänk
Medlem

@anon42512: jo, det har du nog rätt i, men jag men jag vill verkligen få tag på dom

Permalänk
Medlem

Kolla med Sverok! Det känns som att där om någonstans borde det finnas resurser att stötta dig!

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Lego Master

Jag ska kolla med mina mer offline-RPG-polare och se om dom har nåt heliografnätverk man kan kolla med.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Baalex: jag jobar på det

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Karrgoot:

@Loxus: jo, det har du nog rätt i, men jag men jag vill verkligen få tag på dom

Och därför bör du söka dig till nåt rollspelsforum eftersom det är större chans där ;P

Permalänk
Medlem

@Shudnawz: Hadde dom någonting?

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Karrgoot:

@Shudnawz: Hadde dom någonting?

Inget än, tyvärr. Ska spela ikväll dock, tar en sväng till där.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

@Shudnawz: Hur gick det?

Permalänk
Medlem

Spelet skrevs väl till stor del av legendaren Anders Blixt ?

Hans blogg och kontaktuppgifter hittar du här
https://gondica.wordpress.com/

Visa signatur

MB Gigabyte X570 I AORUS PRO RAM Corsair 16GB DDR4 3200MHz CL16 SSD Gigabyte AORUS NVMe Gen4 SSD 500GB CPU Ryzen 5 3600 GPU ASUS GeForce GTX 1660 Ti Chassi FD Node 202

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Karrgoot:

@Shudnawz: Hur gick det?

Sorry bro, inget napp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

@Shudnawz: tack att du tog dig tiden att kolla

Permalänk
Medlem

@nanne: tyvär inte, han var involverad med mutant och mutant 2 efter ragnarök men inte mutant UA

Permalänk
Medlem

Uppdatering

Vad jag söker, men jag tar all hjälp jag kan få dag på, jag tar vad som hälst folk vill dela med sig till mig.

De bågnande bukarnas natt var ett Uppcon äventyr, vet inte vilket år det är ifrån, förutom att det är inte samma Uppcon som är i dag.
Heliografstation 44 svarar ej, ett SSK äventyr, har ingen aning om vilket år det är ifrån.
Muskö Zonmara ett BSK äventyr 2005, författare Carl Älgeskog Carlsson.
Det förlorade Paradiset ett BSK äventyr 2004 eller 2006
Vredens Druvklot till BSK/Borcon 2003
Ön ett äventyr Sävcon VII

Vet du någonting on Mutanten med monofilamentpiskan? Jag har äventyret men det skulle komma mer till det man det kom inte, av vad jag kan få reda på.

Jag letar även efter exemplar av fanzinet Den Fjättrade Gåsen 1-4 samt nättilägg som släpptes till tidningen spesefikt DFG8-Fronten.pdf är intresent. Har varit i kontakt med Peter Lexelius och det var en dead end. Mycket försvan i en flytt.

Och fanzinet Traffaut, det enda jag vet är att Hans Stenström var Redaktör med epost hans@traffaut.cjb.net som inte fungerar.

Om du vet om någon som har sparat något från gammla Järnringens låsta SL forum "Biobunkern" så vore jag taksam.

Hur får man tag i Carl Älgeskog Carlsson.

Med vänlig hälsning Mathias Stenman

salmiak_balken_666@hotmail.com