Permalänk

jävlar sicken pjäs

Visa signatur

R9 390 | i5 6600K

Permalänk
Medlem

Hamnar verkligen tangentbordet i en skön vinkel?

Permalänk

Holy

Shiit riktigt snyggt gjort. Hade lätt velat haft detta som setup haha

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tcntad:

Det jävliga är att man fortfarande måste resa på sig för att gå på muggen:/

En kompis berättade om en ölhall i Tyskland där dom hade monterat en hängränna under långbänkens framkant. Bara att hänga ut så kunde man häva öl utan att gå på muggen. Tyskarna är onekligen ett civiliserat folk.

På ett demensboende såg jag vilka hjälpmedel som fanns för att gå på toa. Inte så långt från en vadderad fåtölj med armstöd. Brun plast var det också, såg lättstädat ut.

Vi ser alltså fram mot version 2.0 men inbyggt avlopp och med ett tillval i form av en pipeline från Pripps.

Sedan har vi den motoriserade flygsimulator-varianten med små elmotorer styrd av en Raspberry Pi .....

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av anon214822:

En kompis berättade om en ölhall i Tyskland där dom hade monterat en hängränna under långbänkens framkant. Bara att hänga ut så kunde man häva öl utan att gå på muggen. Tyskarna är onekligen ett civiliserat folk.

På ett demensboende såg jag vilka hjälpmedel som fanns för att gå på toa. Inte så långt från en vadderad fåtölj med armstöd. Brun plast var det också, såg lättstädat ut.

Vi ser alltså fram mot version 2.0 men inbyggt avlopp och med ett tillval i form av en pipeline från Pripps.

Sedan har vi den motoriserade flygsimulator-varianten med små elmotorer styrd av en Raspberry Pi .....

Väntar med spänning tills V2 är implementerad, TS får säga till om denne behöver betatestare:D
Pripps å andra sidan vettefan, direkt från Staropramen tackgärna.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, ser super skönt ut.
Funderade på någon sådan lösning förr i tiden när man spelade en hel del.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

O så har man just gjort sig av med fåtöljen... En fotpall på det där så

Permalänk
Medlem

Så jääävla grym du är!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon214822:

En kompis berättade om en ölhall i Tyskland där dom hade monterat en hängränna under långbänkens framkant. Bara att hänga ut så kunde man häva öl utan att gå på muggen. Tyskarna är onekligen ett civiliserat folk.

På ett demensboende såg jag vilka hjälpmedel som fanns för att gå på toa. Inte så långt från en vadderad fåtölj med armstöd. Brun plast var det också, såg lättstädat ut.

Vi ser alltså fram mot version 2.0 men inbyggt avlopp och med ett tillval i form av en pipeline från Pripps.

Sedan har vi den motoriserade flygsimulator-varianten med små elmotorer styrd av en Raspberry Pi .....

Permalänk
Medlem

Det finns väl redan ett antal såna här fast färdigbyggda om man nu inte vill DIYa? Oklart vad som säljs i Sverige dock. Jag funderade på att köpa en sådan som "workstation" då jag jobbar mkt hemma och ville ha något lite mer spännande än det vanliga skrivbordet men fick aldrig ändan ur