Acer avtäcker Predator CG437K P – 43 tum stor spelskärm med 144 Hz och 4K UHD

Attans så nära, ser trevligt ut men jag suktar efter den där 32"! Hoppas det dyker upp en sådan snart!

Skickades från m.sweclockers.com

Vart ska man ha en 43 tum? På skrivbordet är den väl för stor? Som TV är den för liten

@aholman:

på mitt skrivbord skulle den passa perfekt
Sitter du vid en skolpulpet?

Skrivet av aholman:

Vart ska man ha en 43 tum? På skrivbordet är den väl för stor? Som TV är den för liten

Jag har idag en 43" och tycker det ser lite tomt ut för jag gick från 2 x 30" men jag blir mer o mer sugen på att gå tillbaka till 2 skärmar, 2 x 43" eller så hoppas vi på att det kommer en (verkligen) ultrabred skärm och inte de ultralåga som kallas ultrabreda idag, det är sorgligt att man kan kapa av halva monitorn på höjden och påstå att det är brett i stället för "förlågat" de borde verkligen kallas ultralåga.

Vet man ungefär när denna (och liknande/konkurerande skärmar) släpps till försäljning, och då även på den svenska marknaden...
(Vet att det stod september när artikeln skrevs, om det fortfarande stämmer...)

Vet du @laxpudding ?

Sitter med en Viewsonic 43 VX4380 och den fungerar bra, men hade velat ha lite högre refreshrate och GÄRNA G-sync.

@andreas_dock: Skärmar tenderas att försenas hela tiden, särskilt de som bjuder på något nytt. Jag har gett upp sedan länge och tänker att de kommer väl när de kommer.