Är ni taggade på Jedi: Fallen Order?

Usch, EA är så jävla äckliga. Inga mikrotransaktioner som selling point. De är ju liksom de själva som har skapat problemet med mikrotransaktioner och nu försöker de måla upp sig själva som hjältar när de säger att det inte blir några(vilket jag starkt misstror). Utan att ens ge oss spelare en ursäkt. Fy fan.

Jag tror 100% att EA kommer införa mikrotransaktioner ändå för att det är bara girighet som styr det företaget.

Skrivet av Mawux:

@loevet: Sorry, uppdaterat länken nu. Han är väl inte helt objektiv men det kan ge en uppfattning om vad många ser som problematiskt med filmen.

Jag har aldrig förstått SJW-klagomålen på TLJ. Nästan alla karaktärer beter sig korkat, oavsett kön eller hudfärg, och det stora problemet med filmen är enligt mig att manuset är så dåligt skrivet. Det spelar ingen roll om de gjort en film med endast vita män, den hade varit exakt lika dålig ändå.

Skrivet av _Merc_:

Om Lightsaber combat inte kan komma över Jedi Academys Nivå så behöver Dem inte enns försöka.

Jag skulle bli extremt förvånad om EA lyckas överträffa "känslan" av duellerna i Jedi Academy/Outcast.
The Force Unleashed 1&2 tyckte jag var ganska trist.

Skrivet av Anton89:

Jag skulle bli extremt förvånad om EA lyckas överträffa "känslan" av duellerna i Jedi Academy/Outcast.
The Force Unleashed 1&2 tyckte jag var ganska trist.

jag håller med helt. Jag tröttnade halvväg igenom force unleashed, tyckte spelet var tråkigt.

Skickades från m.sweclockers.com

@Anton89: Mmm, rent tekniskt fungerade det bra och det visuella imponerade, men som du är inne på var handlingen ganska intetsägande. Minns väldigt lite från berättelserna i TFU 1&2, men jag kan i detalj återberätta scener från Dark Forces-spelen och Jedi Knight-trilogin.

De borde göra ett SW spel där man får spela som Sith! Vore ju så jävla coolt, men detta ser ballt ut dock inge gameplay ännu ska bli kul att se hur det ser ut live

Skrivet av Evil Peter:

Jag har aldrig förstått SJW-klagomålen på TLJ. Nästan alla karaktärer beter sig korkat, oavsett kön eller hudfärg, och det stora problemet med filmen är enligt mig att manuset är så dåligt skrivet. Det spelar ingen roll om de gjort en film med endast vita män, den hade varit exakt lika dålig ändå.

TLJ är dålig av väldigt många anledningar, alla har olika saker de tycker är sämst med filmen.
Vissa tycker att alla SJW budskap som tvingas på publiken är det sämsta med filmen.
Har själv svårt att välja bara en sak att tycka sämst om med TLJ. Men SJW agendan är definitivt ett störande element.

On topic så ser jag fram emot ett singleplayer only spel. Minns inte sist jag spelade ett fps spel med bra singleplayer campaign.

Skrivet av Cooling23:

"Story trailer" visar inget om storyn. Meningslös trailer.

Ehm, va? De visade ju i allra högsta grad upp storyn i stora drag utan större spoilers för att göra folk taggade. Du vet det som trailers ska göra.

Dvs, om du missade det: Jedi (huvudkaraktären) gömmer sig efter att alla andra dödats pga Episode III händelser. Tvingas använda kraften för att rädda en vän efter en olycka och blir ju pga detta upptäckt. Tvingas förstås fly och väljer sedan att slå tillbaka mot dem istället för att gömma sig. Typ så jag minns trailern i stora drag.

Är inte det en story trailer så vet jag inte vad som är det faktiskt.

Skrivet av Oneone:

De borde göra ett SW spel där man får spela som Sith! Vore ju så jävla coolt, men detta ser ballt ut dock inge gameplay ännu ska bli kul att se hur det ser ut live

SWTOR (Star wars the old republic) låter dig ju spela som Sith! Det är ju ett MMO förvisso men är ju en enspelar-klass-story för varje klass i det medan man levlar upp sin karaktär och jag rådiggade Sith warrior storyn. Inget sitta i ring och sjunga kumbaya där direkt om vi så säger...så de lyckas väldigt bra tycker jag.

Lira som Jedi är ju helt annorlunda, en extrem kontrast om vi jämför deras stories. Som klass är Sith och Jedi samma förstås. Men alla animationer är olika, så det känns liksom inte helt lika att lira dem ändå pga det. T.ex Jedi Knight har stasis medan Sith Warrior force choke. Exakt samma effekt men helt olika animationer. Ovanpå det finns ju "specs". I detta fall lira med ett svärd eller ett i varje hand. Det ger ju ytterligare möjlighet till variation om man vill det

Har inte lirat alla start till slut men typ hälften. Inte rört expansionerna heller som bygger vidare på storyn. Men ligger på "att göra" - listan xD

Kanske värt att ta en kik på? går att lira helt F2P men man får mer XP som subscriber så kan vara värt att vara det. Kan bli långrandigt på planeterna och långt mellan delarna i sin story annars. Men för att testa lite och se om man vill ge det en chans duger F2P gott i början.

Skickades från m.sweclockers.com

Senast redigerat 2019-04-15 14:18