Intressekoll: Acer 27" XF270HUA FreeSync IPS samt Dell 25" UltraSharp U2515H

Permalänk
Medlem

Intressekoll: Acer 27" XF270HUA FreeSync IPS samt Dell 25" UltraSharp U2515H

Acer 27" XF270HUA FreeSync IPS
Produktlänk: https://www.inet.se/produkt/2210917/acer-27-xf270hua-freesync...
Mycket bra skick. Inköpt januari 2018 från Inet i Göteborg.
Inga fel på skärmen vad det gäller döda pixlar eller övriga fel. En tendens till backlight bleed finns med tanke på att det är en IPS-panel, men jag anser att jag fick ett bra exemplar.

Originalfot samt originalkartong finns om så önskas.
Jag tänker mig runt 3000-3500kr för denna skärm.

Dell 25" UltraSharp U2515H
Produktlänk: https://www.dustinhome.se/product/5010816494/ultrasharp-u2515...
Mycket bra skick även fast skärmen är lite äldre. Inköpt någon gång 2015-2016 på Webhallen i Göteborg.
Inga fel på skärmen vad det gäller döda pixlar eller övriga fel. Lite backlight bleed finns med tanke på att det är en IPS-panel, men jag anser att jag fick ett hyfsat exemplar.

Originalfot finns om så önskas dock ej originalkartong.
Jag tänker mig runt 1500kr för denna skärm.

Ovanstående skärmar säljes till rätt pris. Jag ensam avgör vad som är rätt pris och jag förbehåller mig rätten att inte sälja varan om rätt prisnivå inte kan uppnås.
Skärmarna säljes då jag inte spelar längre och planerar att införskaffa mig en Ultrawide för produktivitet. Jag har således inte bråttom att bli av med skärmarna.

Skärmarna säljes enbart vid upphämtning i Göteborg (östra centrum) och ev. betalning enbart via swish (dvs. inga kontanter eller liknande).

Skärmarna kan säljas var för sig.

Budgivning sker enbart i tråd och privata meddelanden besvaras inte.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Hedersmedlem

@JOthef: Vad är ditt riktpris på XF270?

Det ser jag ju nu att du skrev i annonsen.

Permalänk
Medlem

@JOthef:
Kan ev sträcka mig till 2500:- för 1:a skärmen.
Men högre än det så kikar jag hellre efter en G-sync.

Permalänk

Budar 1000 för Dell 25"

Permalänk
Medlem

2600:- för 27-tummarn.

Visa signatur

ASUS ProArt B550-CREATOR
AMD Ryzen 9 5950X 3.4 GHz 72MB
G.Skill 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Svart
ASUS GeForce RTX 2060 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC
Noctua NH-D15S Chromax Svart

Permalänk

1100:- för 25 tummarn

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

1150 för 25"

Permalänk
Medlem

Hej! Vad kan du ge för pris om man köper båda? Vad har du för stativ till? Är nog intresserad av de me, skulle vilja ha samma setup som du har fast den lilla skärmen på högkant. Går det att vinkla den så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kirre777:

2600:- för 27-tummarn.

Noterat, tyvärr inte ett bud jag är nöjd med.

Skrivet av CombatJoe:

1150 för 25"

Noterat, tyvärr inte ett bud jag är nöjd med.

Skrivet av Harze:

Hej! Vad kan du ge för pris om man köper båda? Vad har du för stativ till? Är nog intresserad av de me, skulle vilja ha samma setup som du har fast den lilla skärmen på högkant. Går det att vinkla den så?

Jag är ute efter bud som är i klass med vad jag har angett i annonsen. Skulle det vid veckans slut visa sig att det inte kan uppnås överväger jag att inte sälja skärmarna.

Om du skulle vara intresserad av båda skärmarna får du lägga ett bud, jag hade i så fall kunnat skicka med monitorarmen. Det går att vinkla den ena skärmen på högkant som du beskriver.

Permalänk
Medlem

Har PM:at dig

Permalänk
Medlem

2.800:- För 27-tummarn?

Visa signatur

ASUS ProArt B550-CREATOR
AMD Ryzen 9 5950X 3.4 GHz 72MB
G.Skill 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Svart
ASUS GeForce RTX 2060 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC
Noctua NH-D15S Chromax Svart

Permalänk
Medlem

4500 för båda, kan hämta skärmarna.

Permalänk
Medlem

Jag kan ge 2900kr för 27". Skulle kunna komma och hämta skärmen idag, detta erbjudandet gäller bara idag fram till kl17, för att då kommer troligtvis jag att vara upptagen med annat

Visa signatur

GTX 780TI SC @1,28ghz med accelero hybrid, I7 3770K @4,6ghz, 16gb 1866mhz ram, 240gb intel SSD x2, 2TB 7200rpm, fractal arc, fractal modulärt nätagg 850w

Permalänk
Medlem

Hej! Kan du ta ställning till 4500 för båda? Min farsa kan komma på torsdag å hämta dom sa han

Permalänk
Medlem

Hej, 5000 sista budet. Vill du inte längre sälja så säg bara till så blir de enklare.

Skickades från m.sweclockers.com