Permalänk
Skrivet av Alakai:

Vad känner ni för nya premium account? Både ni som spelar WoWs och core, ja även freemiums som videoy?
Jag kör permanent premium och nästan enbart WoT så jag gagnas ju på sådant sätt. Tänker mig att jag förmodligen kommer fortsätta som tidigare, men nu lite mindre premiumtanktid. Plutts har jag oftast ändå inte tid med så extra bonus därifrån är moot.
Mapbans är inte min grej, jag kör vad som var som helst. Skönt att slippa andra LT på ruinberg ex, så man kan 1v1 motståndaren och vinna t.ex. tracksen i midgame, utan att Yolo-Jonas kastar bort sina 100% för mina 5. Arty är inte värt det ens på Prokhorovka nuförtiden om inte uppdrag så whatevs.
Att andra kanske skjuter mer guld eller failpluttar rör inte mig på annat sätt än att det kanske kanske påverkar motståndarlaget mer än vad det påverkar mig och min sida, på gott och ont.
Ett meh, men tack ändå, lixom.

Skickades från m.sweclockers.com

Spelar också bara wot med konstant premium och det här är ju en klar förbättring eftersom man får mer saker, inte så mycket att klaga på förutom kanske att man måste köpa nya premium för riktiga pengar direkt och inte kan använda guld man köpt till sig i spelet. För övrigt ser jag fram emot att inte behöva spela cliff och overlord nå mer, kanske byter ut någon av dom två mot mines.

Permalänk
Medlem

F2P, kommer fortsätta vara F2P. Har aldrig betalat för ett spel där man kan få fördelar genom att betala, kommer aldrig göra det (har inget problem med premium tid i sig, dock med kopplingen till guldammo och kanelbullar, samt att man också kan köpa op premiumvagnar).

I övrigt tycker jag väl att det är rimligt att man får lite mer om man låser premium tid till ett spel.

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperOlsson:

Spelar också bara wot med konstant premium och det här är ju en klar förbättring eftersom man får mer saker, inte så mycket att klaga på förutom kanske att man måste köpa nya premium för riktiga pengar direkt och inte kan använda guld man köpt till sig i spelet. För övrigt ser jag fram emot att inte behöva spela cliff och overlord nå mer, kanske byter ut någon av dom två mot mines.

Även jag ser bara fördelar för egen del. Spelar uteslutande WoT så jag får mer för samma peng. Fast du kommer väl fortfarande kunna köpa WoT premium för guld i klienten? Det är väl bara möjligheten att köpa vanliga gamla premium som tas bort och ersätts med nya.

Skrivet av e1m1:

F2P, kommer fortsätta vara F2P. Har aldrig betalat för ett spel där man kan få fördelar genom att betala, kommer aldrig göra det (har inget problem med premium tid i sig, dock med kopplingen till guldammo och kanelbullar, samt att man också kan köpa op premiumvagnar).

I övrigt tycker jag väl att det är rimligt att man får lite mer om man låser premium tid till ett spel.

Nackdelen med guldammo är ju att man lättare kan finansiera det med premiumkonto och slösa såna skott på lite vad som helst istället för när det verkligen behövs. Och såklart om man är beredd att betala pengar för vagnar så finns det några OP att välja mellan som är bättre än något som finns i vanliga träden för valfri nation.

Jag körde F2P första tiden men spelar så sporadiskt och periodvis att jag behöver premium för att komma någon vart i mitt grindande. Samt att det inte känns fel att stödja dem ekonomiskt när jag har råd med det. Försöker undvika guldammo men använder det ibland när annat inte biter och man inte har möjlighet att flanka eller skjuta svagare punkt.

Permalänk
Skrivet av epaaj:

Även jag ser bara fördelar för egen del. Spelar uteslutande WoT så jag får mer för samma peng. Fast du kommer väl fortfarande kunna köpa WoT premium för guld i klienten? Det är väl bara möjligheten att köpa vanliga gamla premium som tas bort och ersätts med nya.

Ja du har rätt! Läste tvärtom när jag gick igenom artikeln tydligen! Då har jag ingenting att klaga på faktiskt! Mest skönt att man inte kommer kunna råka köpa fel.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Map-bans är det dummaste någonsin. Banorna ska vara balanserade så pass bra att ingen ska känna sig utanför. Jag tycker de flesta banorna i spelet är dåliga, men ens erfarenhet beror inte endast på banan i sig utan på vilken tier man spelar i, vilka tanks man möter, arty osv. Detta är något som map-ban INTE kan lösa. Lösningen är....det finns ingen lösning spelet har ändrats för mycket för att kunna bli balanserat.

Permalänk
Medlem

Ja, vet det kan ju låta lockande att kunna blockera banor, men det finns så många banor som är dåliga att det krävs ett större arbete att lösa problemet.

Jag tycker de borde lägga till en funktion som gör att man inte möter SPG om man inte själv äger en SPG - lite som, är man med i leken får man leken tåla.

Så otroligt störande när en SPG-spelare helt uppenbart fokuserar på mig när jag inte ens är top-tier eller i en speciellt farlig vagn, och det finns många andra mål att attackera. XVM-blockad tyckte jag var på tapeten, får hoppas att den möjligheten kommer.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk

Hur väljer man vilka stridsvagnar man vill spela med i frontline?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dynggrovisen:

Hur väljer man vilka stridsvagnar man vill spela med i frontline?

Preppa de T8 du vill använda med crew och equipment innan du trycker battle, sen skall det bara vara att välja vilken som helst av dem när matchen väl startat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VideoyGTX:

Om någon arty fokuserar mig så rapporterar jag så klart.

Rapporterar du alla som skjuter på dig då ? Att rapportera ett arty för att man blir beskjuten är ju som att rapportera egna laget för att dom kör annat håll än dig själv !

Lite udda beteende enligt mig

Visa signatur

HAF 932 | Corsair H100i Pro RGB | Asus Z370-G Gaming | Intel i7 9700K @4.9GHZ | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3200mhz | Gainward Nvidia RTX 3080 10GB | Samsung 970 EVO PLUS 250GB

Permalänk
Skrivet av Lunatech:

Preppa de T8 du vill använda med crew och equipment innan du trycker battle, sen skall det bara vara att välja vilken som helst av dem när matchen väl startat.

Har 32 st som jag kan spela frontline med. Den jag väljer att starta med fungerar ju såklart. Men när jag dör och ska välja ny så körs det någon slags random bland mina 32. Kan bara välja mellan 8 st.

Hmm... kan vara någon addon som spökar för mig.

Permalänk
Skrivet av Dynggrovisen:

Har 32 st som jag kan spela frontline med. Den jag väljer att starta med fungerar ju såklart. Men när jag dör och ska välja ny så körs det någon slags random bland mina 32. Kan bara välja mellan 8 st.

Hmm... kan vara någon addon som spökar för mig.

Kört utan addons och spelar ingn roll, kan bara välja 8 ts när spelet väl är igång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dynggrovisen:

Kört utan addons och spelar ingn roll, kan bara välja 8 ts när spelet väl är igång.

Låter skumt. Själv har jag 14st som jag kan använda mig utav just nu. Har du testat installera om hela skiten och sen starta utan addons och se om det funkar ?

Visa signatur

HAF 932 | Corsair H100i Pro RGB | Asus Z370-G Gaming | Intel i7 9700K @4.9GHZ | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3200mhz | Gainward Nvidia RTX 3080 10GB | Samsung 970 EVO PLUS 250GB

Permalänk
Skrivet av stig86:

Låter skumt. Själv har jag 14st som jag kan använda mig utav just nu. Har du testat installera om hela skiten och sen starta utan addons och se om det funkar ?

Skämskudde, me bad, kör ju så många crews i flera tanks därför.

Kör ju 7 td's på tyska sidan med samma crew

Problemet löst. :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dynggrovisen:

Kan du ta en skärmdump efter du dött och ska välja en ny och posta?

https://imgur.com/a/TWDX0wx

Visa signatur

HAF 932 | Corsair H100i Pro RGB | Asus Z370-G Gaming | Intel i7 9700K @4.9GHZ | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3200mhz | Gainward Nvidia RTX 3080 10GB | Samsung 970 EVO PLUS 250GB

Permalänk

Körde "redigera" samtidigt som du svarade.

Tack för hjälpen ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dynggrovisen:

Körde "redigera" samtidigt som du svarade.

Tack för hjälpen ändå.

haha ingen fara. Kul att du hitta problemet iaf

Visa signatur

HAF 932 | Corsair H100i Pro RGB | Asus Z370-G Gaming | Intel i7 9700K @4.9GHZ | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3200mhz | Gainward Nvidia RTX 3080 10GB | Samsung 970 EVO PLUS 250GB

Permalänk
Skrivet av stig86:

Rapporterar du alla som skjuter på dig då ? Att rapportera ett arty för att man blir beskjuten är ju som att rapportera egna laget för att dom kör annat håll än dig själv !

Lite udda beteende enligt mig

håller med, är ju så dumt att klockorna stannar.

Antar han aldrig kört SPG, han borde kört efter och innan patchen som kom runt 2016. det är enorm skillnad idag köra arty GW100 artyt som var okej är på uselsidan idag du gör runt 200/300 i snitt om ens det.

ryssarnas 8 och 9 är betydligt roligare även om skadan är rätt låg.

tal om ryssar, så är deras ena TD linje rätt op älskar tier 8 och 9 (10 har sin charm, men tycker många tanks tappar roligheten på tier 10)

enda roliga tian är min t-62 har gjort 6000/7000 dmg på en match med den enligt stats (men var ju för par år sen). IS-m är rolig med.

sen nya premium systemet läser jag sällan nyheter bara hoppas man kan få sin 50% boost hur man nu köper den

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

@broken-arrow
Det är vanlig premium idag tills det splittras. Så all premium du har idag kommer bli WoT-premium i WoT och WG-premium i de andra spelen. Efter det går live så är det typ som att köpa vanlig premium fast bara för WoT. In-game gold ska som det såg ut vid anouncement inte gå att köpa WoT-premium för.
Se upp om ni ska köpa årspremium för att så att säga ladda upp. Vanliga är borta och ersatt med en dyrare tillfällig deal.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Skrivet av Alakai:

@broken-arrow
Det är vanlig premium idag tills det splittras. Så all premium du har idag kommer bli WoT-premium i WoT och WG-premium i de andra spelen. Efter det går live så är det typ som att köpa vanlig premium fast bara för WoT. In-game gold ska som det såg ut vid anouncement inte gå att köpa WoT-premium för.
Se upp om ni ska köpa årspremium för att så att säga ladda upp. Vanliga är borta och ersatt med en dyrare tillfällig deal.

Skickades från m.sweclockers.com

Så man köper prem direkt på hemsidan och inte med guld längre?

Jag har alltid köpt genom hemsidan guldet har jag till annat Bara dom inte tar bort möjligheten få med guld med premköpet. Vist prem är ju inte gratis, det är ju upp till en själv om man vill bidra till fortsatt utveckling av spelet eller inte (sen vad det är värt i kr är ju upp till var och en)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Vad tycker folket om de nya ändringarna de vill ge ett par mediums? Själv ser jag fram emot nya leopard 1 och att 430 samt 430U ska få lite nerfs har jag inget emot heller. Men vad tycker ni andra?
För er som missat det : https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/1-5-1-MT-rebalan...

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800X3D, GPU: Powercolor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate, MOBO: MSI B550M MAG Mortar, RAM: 32GB 3200MHZ, Nätdel: be quiet! Dark Power 12 750W, Lagring: 3TB SSD

Permalänk
Medlem

Jag kommer att testa 30 B igen, då den fick enbart små buffs och kanske når upp i 30ans relativa nivå. Kan även vara värt köra en del 430U nu innan förändringar för lite enklare 2 mark sen i framtiden.
I övrigt lite tillsynes tafatta förändringar. De mediums som kommer fortsätta dominera är de som har balansen mellan flex, dpm och armor. I met tävlingsinriktade sammanhang så kommer laget fortsätta bry sig om hur mediums fungerar i grupp, där försvinner alltså tanks som alltså inte kan uppehålla en högre potential hp-pool, tillförlitlig dpm och förflytta sig som en enhet. Dvs, tanks som inte har armor nog att studsa ett skott, tanks som inte har pen och träffar, tanks som inte kör lika snabbt och smidigt som de övriga, de går bort. Vi kommer fortsätta se rusmeds utom i speciella situationer.
I Randoms kommer vi säkert få se mer av leo och amx och stb, men fortfarande lite av dem.
Förhoppningsvis innebär förändringarna att de blir roligare att köra, men det ser lite krabbgång ut med det just nu på papperet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det är bra att objekten nerfas, men problemet är inte endast gun handling och DPM, utan armor på dessa tanks, de har för bra armor för att ha så hög alpha. Jag tycker att de skulle nerfa armor istället, det skulle vara mer vettigt. Eller varför inte nerfa alla parametrar till att börja med, eller ta bort dessa HTs klädda i en MTs kläder?

Att lita på att WG ska balansera något är ett skämt, bara kolla hur spelet är idag, till och med CEO håller med om att medarbetarna har gjort ett dåligt jobb på WG.

Vill WG fixa något kan de börja med att nerfa/ta bort arty och ta bort guld ammo och ge alla tanks riktiga weakspots. Alla tanks borde balanseras så de har mindre armor, mindre DPM, och mindre alpha, så som spelet var förr i tiden. Nu har vi äckliga mediums med 420 alpha på tier 8 (chimera) och HTs med 440 alpha och TDs med 560 alpha och turret, och annat trams.

För oss som varit med ett tag, ser vi hur fel allt har blivit i wot. Det är inget fel på leo eller stb, det är fel på alla andra tier 10 som helt enkelt är för bra, nerfa dem istället. Det enda buffade tier 10 gör, är att göra livet surt för tier 8 och tier 9 som möter dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stig86:

Rapporterar du alla som skjuter på dig då ? Att rapportera ett arty för att man blir beskjuten är ju som att rapportera egna laget för att dom kör annat håll än dig själv !

Lite udda beteende enligt mig

Det kanske är fel men så är det, frustration kräver speciella handlingar. Jag brukar äver rapportera spelare som jag tycker är dåliga och som inte gör sitt jobb t.ex. spelar för passivt i HTs och MTs och beter sig allmänt noobiga. Ibland fattar jag inte hur man kan vara så kass i WOT. Visst alla gör fel och alla lär sig olika snabbt, men hur kan man ens campa med en HT eller INTE fatta att man ska supporta sina team mates när det krävs, det är sunt förnuft.

Något annat som jag också avskyr är när man trackar en fiende, och sedan skjuter ens team mates INTE den stillaståendes tracks igen, utan de aimar helt år skogen så att fienden kan komma undan. Sådant gör mig arg. Just nu så brukar jag ta skärmdumps på alla dåliga spelares stats, funderar på att posta dem på forum för att allmänheten ska få sig ett gott skratt.

Jag hoppas verkligen inte att någon som spelar här har under 48% WR.

Här ser vi lite roliga spelare, är de bot eller helt enkelt kassa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av VideoyGTX:

men hur kan man ens campa med en HT eller INTE fatta att man ska supporta sina team mates när det krävs, det är sunt förnuft.

3 saker till som är sunt förnuft:
1: Det finns inget rimligt straff för WG att ge någon för att de spelar dåligt. De tjänar inget på att tappa kunder, och det blir väldigt snabbt krångligt att sätta någon form av minstanivå man måste nå upp till för att spela deras spel, samt hur man mäter om denna är uppnådd.
2: Spelare som rapporterar folk till höger och vänster för allt möjligt skräp som de av någon anledning blir provocerade av leder till att WG inte kan använda rapporteringsystemet för de saker det var tänkt för (team kills, diverse chattmissbruk etc.).
3: 1+2 ger att vi allesammans tvingas leva med de saker systemet var tänkt att användas för att motverka, såvida det inte snappas upp av deras andra automatiska system.

Jag vet inte, men med tanke på hur lättprovocerad du verkar vara, lär du inte tycka e.g. teamkills är mindre frustrerande än vi andra som inte har problem med allt möjligt. Så du skjuter dig själv i foten genom att missbruka systemet och därigenom göra det värdelöst (inte för att det spelar någon roll egentligen, finns för många andra som dig som gör samma sak, troligtvis av samma anledning)...

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Skrivet av VideoyGTX:

Det kanske är fel men så är det, frustration kräver speciella handlingar. Jag brukar äver rapportera spelare som jag tycker är dåliga och som inte gör sitt jobb t.ex. spelar för passivt i HTs och MTs och beter sig allmänt noobiga. Ibland fattar jag inte hur man kan vara så kass i WOT. Visst alla gör fel och alla lär sig olika snabbt, men hur kan man ens campa med en HT eller INTE fatta att man ska supporta sina team mates när det krävs, det är sunt förnuft.

Tycker det är rätt så dumt att rapportera sånt som inte är fusk eller BM som man faktiskt SKA bli bannad för, det ger WG mer ärenden och i slutändan så resulterar det i att det som faktiskt gör fel kanske går fria.

Sen tycker jag överlag det är rätt dålig attityd att hacka på de som är "dåliga", ge dem positiv feedback istället för att hacka på dem, annars kanske man jagar bort dem och spelet får mindre användare, och, det är sämre för alla.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

WGs rapporteringsystem följer förmodligen andras, där varje spelare får en viktpool till sina rapporter som fylls på med tiden. Resultatet av en som förbrukar många rapporter per dygn är att varje rapport får en liten del av hela poolen, emedan den som förbrukar få rapporter fördelar en större bit av poolen till varje rapport.
Dvs, rapportera ofta = liten påverkan över många. Rapportera sällan = större påverkan på få.

Lägg därtill att de förmodligen även har viktning och normalisering, således ger vissa spam-rapporter liten utdelning, och de som väl kommer över tröskeln för att gångas av systemet är de som har en betydande högre genomsnittlig rapportering på sig över en längre tid.

Så rapportera iväg som ni känner för bah, det spelar inte så stor roll i slutändan. Vi är alla obetydliga i sammanhanget.

@VideoyGTX
wotlabs har en name-and-shame-tråd, två t.o.m. Du kan ju ta en sväng förbi där med hjärtstartare och syrgas, om du inte gjort en LuciqueiJourney och blivit bannad på livstid.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Det finns ingen mod för att köra ett språk på tex svenska tanks och resten på engelska? Borde väl annars vara enkelt att lägga till i spelet¿

Permalänk
Medlem
Skrivet av pekkasteele:

Tycker det är rätt så dumt att rapportera sånt som inte är fusk eller BM som man faktiskt SKA bli bannad för, det ger WG mer ärenden och i slutändan så resulterar det i att det som faktiskt gör fel kanske går fria.

Sen tycker jag överlag det är rätt dålig attityd att hacka på de som är "dåliga", ge dem positiv feedback istället för att hacka på dem, annars kanske man jagar bort dem och spelet får mindre användare, och, det är sämre för alla.

Man kan ju rapportera bots, och enligt mig är vissa spelare troligen bots med tanke på hur de rör sig i spelet. Låter 18% WR i en defender/252U som en normal spelare eller ett kasst program som spelar åt snubben? Oavsett vad så förtjänar en spelare som är så pass dålig att rapporteras eftersom han förstör för sina lagkamrater. I trafiken kan man få böter som man kör dåligt och vågrar lära sig grundläggande principer och i spel borde det vara samma sam, imo. det är samma sak, om man inte samspelar med sitt lag så skadar man ju det avsiktligt. Det finns ju diverse guider som visar hur man kan spela spelet relativt normalt, det är spelarens ansvar att lära sig om han ska spela online med 14 andra i sitt lag.

Jag kan acceptera dåliga spelare som försöker hjälpa laget, men jag accepterar inte dåliga spelare som vägrar att lära sig grundläggande kunskaper i WOT där av en rapport.

Kan någon tala om för mig vad en spelare i t.ex. en is3 med helt fel equipment och kass crew som vägrar att hjälpa laget tillför?

Permalänk
Medlem
Skrivet av VideoyGTX:

I trafiken kan man få böter som man kör dåligt och vågrar lära sig grundläggande principer och i spel borde det vara samma sam, imo. det är samma sak, om man inte samspelar med sitt lag så skadar man ju det avsiktligt. Det finns ju diverse guider som visar hur man kan spela spelet relativt normalt, det är spelarens ansvar att lära sig om han ska spela online med 14 andra i sitt lag.

Och i trafiken krävs det en genomförd utbildning och certifikat på att du har genomgått och klarat av utbildningen, körkort. Var finns detta i WoT?

Du rapporterar folk för saker som raportsystemet inte är tänkt att anändas för, alltså samspelar inte du med den delen av spelet och skadar det avsiktligt, det finns ju diverse guider som visar hur rapportsystemet fungerar så att man kan använda det relativt normalt, det är ditt ansvar att lära dig om du skall spela ett spel med tusentals spelare online.

Så varför skall inte du "få böter" för ditt missbruk av ett system?

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av VideoyGTX:

Kan någon tala om för mig vad en spelare i t.ex. en is3 med helt fel equipment och kass crew som vägrar att hjälpa laget tillför?

Färre spelare som ska dela på poolen av exp för mig när jag är i samma lag, mer lättåtkomlig exp åt mig när jag är i andra laget. Ju bättre jag är jämfört med genomsnittet, desto bättre går det för mig.

Vad tillför du själv?

Någon som gör mini-maraton för Leobesättningen? Blir det första maraton jag kommer fullfölja tror jag. Köpte vagnen för några veckor sedan också, när allt var rabatterat, men har inte kört den då jag tänkte träna min T6-crew till BIA först (lär fortsätta med det, men flytta dem direkt till T8 när den väl kommer).

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz