ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC

Testar att lägga upp denna igen då budgivarna ångrade sig i förra annonsen.

-----

Säljer nu Asus 2080 Ti STRIX kort, OC varianten.

Som jag nämnt tidigare i mina annonser arbetar jag med företag emellanåt där jag ibland får komponenter efter samarbetet är avslutat. Därför har jag inget kvitto men garanti från tillverkaren finns så klart. I det här fallet lämnar Asus 3 års garanti.

Kortet är helt oanvänt, förpackningen är inte öppnad men om önskas kan jag öppna och testa så allt funkar och prestanda.

Ser att det finns lite kampanjer på kortet nu så ligger på 14 500 kr. Jag tänkte mig 11 500 kr.

Finns i Halland, kan hämtas eller skickas.

Beroende på intresse kör jag en budgivning ett par dagar.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

~May the cores be with you~

Permalänk
Medlem

Hur sker registrering med garanti osv? Jag har nämligen haft stora problem med ASUS och garantiärenden tidigare, så utan kvitto är min känsla mindre bra.

Har du haft kontakt med dem direkt? Någon form av mailkonversation eller dylikt som kan användas som underlag i framtiden?

Tack på förhand,

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

@Aeig:

Garanti sker via registrering mot Asus hemsida, skulle det vara något problem som faller under garantin kontaktar man dem via sin sida där man registrerat sin produkt.

Har pratat med en kontakt som är grossist mot Asus men jag kan maila dem för en bekräftelse eller så är det nog bara att göra det själv. Jag har motsatt erfarenhet och har många gånger fått bra hjälp från Asus och aldrig behövt något kvitto.

Visa signatur

~May the cores be with you~

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

9000

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

9500

Visa signatur

| i9 12900KS | Ryujin ii 360 | MPG Z690 CARBON
| TUF 4080 OC | DDR5 64gb | 980PRO 1TB | 970PRO 2TB | Corsair Air540 | AX1200i |PG279Q | G915 | SuperlightX| Artics Pro |

Permalänk
Avstängd

När man registrerar på Asus sida behöver man väl ange inköpsdatum för att garantin ska gälla? Jag hade problem med det tidigare då jag ej hade kvitto och kunde således ej få någon garanti då jag ej visste exakt inköpsdatum 🤔

Annars kan man ju lika gärna bara ange ett falskt datum och på så vis få förlängd garanti.
Bekräfta gärna detta då jag annars är intresserad

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Som sagt så har jag aldrig varit med om något sådant problem, men som du säger så vill de ha dem uppgifterna och där kan man mata in vad som. Jag har nog matat in "Gåva" tidigare.

Bud från förra annonsen blev aktuellt igen så har val att sälja det till den personen. Ursäktar höjda förhoppningar.

Visa signatur

~May the cores be with you~