Vad är detta på bilden? Fick detta i min mat

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

En enkelfoting. https://sv.wikipedia.org/wiki/Enkelfotingar

Visa signatur

Fagerja

Permalänk

kan vara ett hår av golvmoppen de använder för att torka ur pizzaugnen efter en dags arbete är svårt att nå längst in med något annat.

du får hoppas att han inte använde samma som till golvet bara.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av jawik:

På den här bilden syns det tydligt att den rör sig. Hade jag varit du hade jag gömt mig bakom soffan och ringt en veterinär. Eller kanske Nasa. Jag hade garanterat fyllt fickorna med dill i alla fall.

https://i.imgur.com/0FutjC9.gif

Okej, that's it, nu får det bli en kortvarig paus från Sweclockandet. Det här går inte att toppa. Årets inlägg alla kategorier.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Avstängd

Frågan är då; vad smakade den? Slicka på den så kanske du kommer på vad det kan vara

Permalänk
Medlem

Jag tror det kan vara en träflisa från pizzaspaden

Visa signatur

"if you remain a fool, living a life of pain will be your reality"

i5 8600k @ 4,8 Ghz - NZXT kraken x52 - Asus Rog Strix z370-h -Corsair Vengeance Led 2x8gb 3000Mhz -Asus Rog Strix 3070 TI OC - EVGA Supernova G3 750w - Phantek Eclipse P500A - LG 27'' UltraGear 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av jawik:

På den här bilden syns det tydligt att den rör sig. Hade jag varit du hade jag gömt mig bakom soffan och ringt en veterinär. Eller kanske Nasa. Jag hade garanterat fyllt fickorna med dill i alla fall.

https://i.imgur.com/0FutjC9.gif

Röstar på den här för årets sweclockers post 2019!

Hur smakade den?

Visa signatur

Du behöver inte vaccinera dina barn, bara dom du vill behålla.

Permalänk
Medlem

Påminner mig om sista gången vi käkade från den lokala pizzerian, vi fick en sten i pizzan.

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Påminner mig om sista gången vi käkade från den lokala pizzerian, vi fick en sten i pizzan.

Ah, stenugnsbakad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devik:

Ah, stenugnsbakad.

Ugnsbakad sten*

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon42512:

Tappar matlusten pga en stjälk eller nåt? Vad tror du att det är?

Jag tappar lätt matlusten så är känslig.

Jag vet inte vad det kan vara därför jag skapar tråden.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Ser ut som en bit torkad fisk, sån där som dom äter i norge.