Permalänk
Medlem

Är ju en gammal Wow-spelare som bara spelat lite sporadiskt sista 5-10 åren. Är i Dreamgrove nu och skickar iväg Treants på olika uppdrag. Alltså... whaaat. Saknar WoW! Vill ha Classic...

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Vad är WoW Classic? Menar, var går "gränsen" för "Classic" och "Ickeclassic"? Wow 1.0, mer klassiskt än så kan det inte bli eller går gränsen vid 3.0? 5.0? Genuint nyfiken.

Skrivet av qwzxqwzx:

Patchen innan första expansionen The Burning Crusade.

Permalänk
Medlem

Vill inte starta en strid här nu... Men classic är alldeless för hypat för sitt eget bästa. Många som är laddade på att spela igen tror de ska få samma känsla som de hade på den tiden man spelade det första gången men man kommer snabbt innan att det har man set nostalgi räcker bara så långt och att man sett allt förut..De som var utmaningar då kommer vara enkelt nu. Allt man behövde lära sig och som vara spännade kan man redan.

Förstå mig rätt har spelat wow sen release och spelar retail fortfarande älskar wow och kommer mycket väl ihåg hur magiskt det var första gången, jag kommer spela classic och uppskatta det men jag minns även vad som inte var bra i classic tex så har de flesta classer bara 1 spec som är duglig, PVPn var helt broken mm.

Flera av er påpekar att många kommer bli arga vid en eventuell övergång till TBC men jag lovar att detta är en miniriotet när allt content funnits 1 år, då vill man gå vidare. Sen tycker jag snarare det kan vara upplagt att kunna migrera gubbar från Vanilla till tex TBC och spela vidare istället för att tabort vanilla.

Sen åter då till expansion, hur många av er som spelar har tänkt "åh nej nu kommer det en expansion med mer content till spelet"... Förr eller senare känner man sig klar.

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Corsair 2TB m.2 / 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Kanske kommer ihåg det helt fel men jag tyckte inte cross-realm till PvPn gjorde varken till eller från som jag minns det, förutom kötiderna då främst.

Men visst, PvPar man massvis börjar man ju känna igen namn förstås. Både allierade att bli vän med och kanske främst rivaler på andra sidan staketet...antar att det är detta som lockar och med all rätt. Mer personligt helt enkelt. Blir chans för lite mer strategi när spelare börjar känna igen varandra, de bästa spelarna blir ju lite av idoler andra ser upp till också. Andra känner sig extra badass när de slåss axel mot axel med en high warlord när de själva är pleb. (kan kanske vara så att jag talar av erfarenhet...)

Men när kötider blir för långa då förstår man ju att det blir problem för vissa servrar om fördelningen av spelare är ojämn. Så är det ju liksom och det går inte lösa på något bättre sätt.

Jag tycker spontant de ska köra inom servern så gott de kan, sen ha cross-realm aktivt när kötider blir för långa på vissa servrar. Dvs under nätter kanske detta sker osv. Så det är inte aktivt hela tiden utan bara när det behövs. Vore en lagom mellanväg. Dvs cross-realm är lite flytande och inte strikt aktivt hela tiden. Deras förbättrade servermiljö och verktyg borde ju möjliggöra detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag håller med, jag hade aldrig något problem med cross realm när det introducerades. Samtidigt som det var tråkigt att inte få möta folk från sin egen server lika ofta (då alla hade sina egna hatobjekt som var extra sköna att dominera) så var det samtidigt kul att köra premade mot premade mot folk från andra servrar.

Det är dock en väldigt populär fråga i communityt (det och vilken version av AV som kommer användas, något dom redan adresserat). Många anser att det är mer "classic" att inte ha cross realm, och att varje server är sin egen värld är en av de viktigaste aspekterna i vanilla. Något jag kan förstå och acceptera.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Palme_570:

Vill inte starta en strid här nu... Men classic är alldeless för hypat för sitt eget bästa. Många som är laddade på att spela igen tror de ska få samma känsla som de hade på den tiden man spelade det första gången men man kommer snabbt innan att det har man set nostalgi räcker bara så långt och att man sett allt förut..De som var utmaningar då kommer vara enkelt nu. Allt man behövde lära sig och som vara spännade kan man redan.

Förstå mig rätt har spelat wow sen release och spelar retail fortfarande älskar wow och kommer mycket väl ihåg hur magiskt det var första gången, jag kommer spela classic och uppskatta det men jag minns även vad som inte var bra i classic tex så har de flesta classer bara 1 spec som är duglig, PVPn var helt broken mm.

Flera av er påpekar att många kommer bli arga vid en eventuell övergång till TBC men jag lovar att detta är en miniriotet när allt content funnits 1 år, då vill man gå vidare. Sen tycker jag snarare det kan vara upplagt att kunna migrera gubbar från Vanilla till tex TBC och spela vidare istället för att tabort vanilla.

Sen åter då till expansion, hur många av er som spelar har tänkt "åh nej nu kommer det en expansion med mer content till spelet"... Förr eller senare känner man sig klar.

wow subscriber account säger att current retail är sämmre än classic.

Det handlar inte om nostalgi. Classic är ett bättre spel än current retail för att det är gjort för mmorpg spelar.

Current retail försöker vara för alla spelare och gör inget bra.

Sen när det kommer till 1 viable specc för pvp så har du inte grävt i vad som har theory craftast på senaste åren.
Allt beror på vilken spelstil och gear du använder.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Palme_570:

Vill inte starta en strid här nu... Men classic är alldeless för hypat för sitt eget bästa. Många som är laddade på att spela igen tror de ska få samma känsla som de hade på den tiden man spelade det första gången men man kommer snabbt innan att det har man set nostalgi räcker bara så långt och att man sett allt förut..De som var utmaningar då kommer vara enkelt nu. Allt man behövde lära sig och som vara spännade kan man redan.

Förstå mig rätt har spelat wow sen release och spelar retail fortfarande älskar wow och kommer mycket väl ihåg hur magiskt det var första gången, jag kommer spela classic och uppskatta det men jag minns även vad som inte var bra i classic tex så har de flesta classer bara 1 spec som är duglig, PVPn var helt broken mm.

Flera av er påpekar att många kommer bli arga vid en eventuell övergång till TBC men jag lovar att detta är en miniriotet när allt content funnits 1 år, då vill man gå vidare. Sen tycker jag snarare det kan vara upplagt att kunna migrera gubbar från Vanilla till tex TBC och spela vidare istället för att tabort vanilla.

Sen åter då till expansion, hur många av er som spelar har tänkt "åh nej nu kommer det en expansion med mer content till spelet"... Förr eller senare känner man sig klar.

Och din poäng är? Ser inga problem här, piratserver scenen visar att folk fortfarande vill spela spelet och de har existerat i vadå, 10år? Och det finns säkert mängder av wow spelare och nya spelare som inte "var där" som också vill prova på. Finns folk som fortfarande spelar 20-30år gamla spel om och om igen, folk slutar inte spela ett gammalt supermario bara för att det kommit ett nytt. Kommer miljontals spelare har detta som deras "main" spel i åratal? Knappast, men är det någon som sagt att det kommer vara så?

Själv har jag provat på privatservrar lite då och då, och har förvånats varje gång av hur kul det här spelet faktiskt är. Kommer jag lägga tusentals timmar på Classic när jag redan i princip klarat allt? Knappast. Kommer jag se fram emot att ha ett fantastiskt spel där jag kan lägga några timmar när jag inte har något bättre för mig då och då, ja absolut.

Permalänk
Medlem

ahh oldschoool!..MOOaaaar Dots!..suck för o farma talismanen

saknar att välja ammotyp till hunter, farma herbs för o göra powder till blind, och faktiskt levla lockpicking!!!..
Satans kul i beta o sneaka runt områden som fortfarande inte hade öppnat, och mobs var tokigt hög lvl ...försöka gathera saker som ingen annan sett. klaga på att huntern alltid hade fullt inv för satans kulor o pilar tog plats!.men hellre det än nu när man bara pangar på i infinitum.

Stanglethorn...guu va rädd man var där nere så fort man såg en horde. ( anekdot, gnome warrior ,...träffar en ond tauren shaman ett antal levels högre (red:dödskalle) som var sugen på Gnomemeat!..Vad sagda horde shaman inte visste var att denna semilowlvl gnome warrior var en tradeskiller by heart, och hög lvl engineer...så en Rockethelmet och gnomish deathray senare såg man inte röken av sagda shaman.

när Noggenfogger elixir var THE SHIT!...och Barman shanker totalt imba på rogue. När broken tooth var magekillern för hunters!
när man fick en binding i moltencore som server first och 2 år senare ragedeletar man den för man gett upp!.

när man hade en low lvl rogue twink för pvp!..med dual pokers!

ahhh...nostalgi.

Visa signatur

i7 8700k, 16gb 3000 ddr4, 500gb M2, 250gb ssd, 110gb ssd, GTX 1070
Fractal design C, Asus predator IPS 144

Permalänk
Skrivet av Palme_570:

Vill inte starta en strid här nu... Men classic är alldeless för hypat för sitt eget bästa. Många som är laddade på att spela igen tror de ska få samma känsla som de hade på den tiden man spelade det första gången men man kommer snabbt innan att det har man set nostalgi räcker bara så långt och att man sett allt förut..De som var utmaningar då kommer vara enkelt nu. Allt man behövde lära sig och som vara spännade kan man redan.

Förstå mig rätt har spelat wow sen release och spelar retail fortfarande älskar wow och kommer mycket väl ihåg hur magiskt det var första gången, jag kommer spela classic och uppskatta det men jag minns även vad som inte var bra i classic tex så har de flesta classer bara 1 spec som är duglig, PVPn var helt broken mm.

Flera av er påpekar att många kommer bli arga vid en eventuell övergång till TBC men jag lovar att detta är en miniriotet när allt content funnits 1 år, då vill man gå vidare. Sen tycker jag snarare det kan vara upplagt att kunna migrera gubbar från Vanilla till tex TBC och spela vidare istället för att tabort vanilla.

Sen åter då till expansion, hur många av er som spelar har tänkt "åh nej nu kommer det en expansion med mer content till spelet"... Förr eller senare känner man sig klar.

Håller inte med, Det har visar sig gång på gång att Classic wow är populärt för att det är ett bra spel och inte för att folk är nostalgiska (Även om det givetvis finns såna också).

Det är också tydligt att betydligt fler hellre startar om på en ny vanilla server än att gå vidare till nästa expansion (TBC servrar dör väldigt fort)

Säger inte att du har fel men tittar man på hur det ser ut på privat servrarna så ser det annorlunda ut

Sedan är det givetvis inte så att allt är "enkelt" nu och alla vet allting, Det finns otroligt mkt content i Classic wow och dom flesta har nog bara upplevt en bråkdel av det

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem

Så taggad för detta! Har aldrig spelat Vanilla wow så detta skall bli så spännande. Började spela wow back in tbc och slutade med wod då jag inte längre orkade. Äntligen får jag spela wow så som det är meningen att det ska vara

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrutto:

Mitt förslag är att Sweclockers skapar en guild när launch kommer - så drar vi ihop ett riktigt gäng glada nötter och ökar gemenskapen ytterligare på Sweclockers. What say you?

Skrivet av Shudnawz:

@Skrutto:
World of SweClockers.

Alt. WarClockers!

Varför inte 2 guilder? Hordeclockers och Allianceclockers

Permalänk
Medlem

@Bodorio: Spelete börjar INTE på maxlevel. Visst så är det kanske idag. Man levlar så snabbt man kan upp till max för att sedan börja raida men då missar man ju hela upplevelsen: Det är ju det som ÄR wow: att leva sig in i sin karätkar och utforska världen genom questar och samla material.. Den upplevelsen är helt borta idag när det går så snabbt och så lätt att levla och alla quests idag är så lätta.. Visst, kalart att hardcore gamers bara bryr sig om end game men du missar hela upplevelsen genom att skynda igenom allt medan du levlar..Idag är allt så lätt att det är såå tråkit. End game är ju bara roligt om du har bra gear och en bra guild att dra genom raids med.. Är du däremot en vanlig casual spelare som jag som bara vill ha kul är wow skittråkigt.. Jag spelar wow för att det är roligt INTE för att få bästa gear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

@Skrutto:
World of SweClockers.

Alt. WarClockers!

Passar ju rätt bra med Warclockers.
Dock så passar gnomes bäst in med clockers då de bygger alla maskiner.😉

Permalänk
Avstängd

Lite mer ost ifrån 2006.

Ska kolla om jag kan gräva upp några fler videor ifrån min gamla hårddisk.

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem

Hade vart en dröm att få old school AV nu bara!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Saknar alla möjligheter som fanns i vanilla. Alla möjligheter att påverka och förbättra din char. Enchants för ALLT, mat, pots, buffrar, magic oils, slipstenar, gift, gums you name it. Yrken som verkligen gav något. Ekonomi som fungerande trots kinesiska goldfarmers,
Man kunde levla alla vapen, till o med slåss med knytnävarna. Fiske som behövdes levlas...och gav riktigt bra buffmat. Osv osv...

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Inte spelat sen wotlk men kommer garanterat testa, om än bara för nostalgin. Skulle det vara sämst i nutid kommer jag ändå ihåg hur det var förr.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I7 4790k - Asus Z97 A - Palit Gtx 1070 JS - 16GB ram - 620 GB SSD - 2TB WD Black - Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem

@Haziza: Det kommer tyvärr som allt annat vara versionen från 1.12, dvs 15 min zerg AV. Hela grejen med "classic" är enligt mig förstörd genom att dom skeppar 1.12. Hälften av allt man minns från Vanilla är ändrat/borttaget i den patchen och t.ex class balance/polish är närmare TBC än hur det såg ut vid release.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Hade vart en dröm att få old school AV nu bara!

12 timmars zerg på allians-bron innan man måste lämna för att det är dags att gå och lägga sig?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MinscS2:

12 timmars zerg på allians-bron innan man måste lämna för att det är dags att gå och lägga sig?

det bästa var att ninja cappa sista graveyard i frostwolf.
Man kunde glitcha sig upp för kanten på ett ställe.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem

Jag hoppas Blizzard på något sätt ser till att det är någorlunda jämn fördelning av horde/alliance på varje server/realm eftersom de sannolikt inte kommer ha cross-realm funktioner.

Mitt minne angående PVP på vanilla var att den sidan med störst population i princip vann varenda PVP fight oavsett om det var World PVP eller BGs(Alterac valley). Den ojämna fördelning av horde/alliance på servrarna var ett stort problem under Vanilla/TBC.

Vad gäller PVE kunde man ha oturen att skapa horde karaktär på en server för att efter en månads levlande inse att servern var 80%+ alliance vilket gjorde det otroligt svårt att hitta grupper för pve på servern och som beskrivits ovan kunde man inte PVPa heller och då vara det bara börja om från början igen eftersom man på den tiden inte kunde transfera sin karaktär till annan server/realm.

Hoppas också de har möjlighet för globala chatt kanaler redan från launch. Kommer ihåg hur svårt det var att hitta grupper i vanilla. Det fanns ingen "LFG" chatt, om en person lämnade en grupp mitt i instansen var man tvungen att åka tillbaka till ironforge/orgrimmar för att hitta ny gruppmedlem om man inte hade en snubbe på sin friendlist/i guilden redo att flyga till instansen.

Visa signatur

[CPU: Intel i5-750 @ 2,6 ghz][MB: Gigabyte P55A-UD3][GFX: Phantom Geforce 670 GTX OC][RAM: Corsair XMS3 1600MHz 8GB][Chassi: Fractal Design r3] [HDD: 1TB Samsung Spinpoint F3][SSD: Crucial MX100 2.5" 7mm 256GB @ SATA 2][PSU: Corsair TX650W][CPU Kylning: Akasa Venom][OS: W7 64-bit][Skärm: BENQ 2412]

Permalänk
Medlem
Skrivet av bsk!:

Jag hoppas Blizzard på något sätt ser till att det är någorlunda jämn fördelning av horde/alliance på varje server/realm eftersom de sannolikt inte kommer ha cross-realm funktioner.

Mitt minne angående PVP på vanilla var att den sidan med störst population i princip vann varenda PVP fight oavsett om det var World PVP eller BGs(Alterac valley). Den ojämna fördelning av horde/alliance på servrarna var ett stort problem under Vanilla/TBC.

Vad gäller PVE kunde man ha oturen att skapa horde karaktär på en server för att efter en månads levlande inse att servern var 80%+ alliance vilket gjorde det otroligt svårt att hitta grupper för pve på servern och som beskrivits ovan kunde man inte PVPa heller och då vara det bara börja om från början igen eftersom man på den tiden inte kunde transfera sin karaktär till annan server/realm.

Hoppas också de har möjlighet för globala chatt kanaler redan från launch. Kommer ihåg hur svårt det var att hitta grupper i vanilla. Det fanns ingen "LFG" chatt, om en person lämnade en grupp mitt i instansen var man tvungen att åka tillbaka till ironforge/orgrimmar för att hitta ny gruppmedlem om man inte hade en snubbe på sin friendlist/i guilden redo att flyga till instansen.

Frågan är; hade vanilla dessa funktioner? Där är svaret på dina frågor och förslag. Blizzard vill inte peta och ändra för mycket i koden med vissa undantag för att få 7.3.5-klienten dom använder för att funka.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asssor:

Frågan är; hade vanilla dessa funktioner? Där är svaret på dina frågor och förslag. Blizzard vill inte peta och ändra för mycket i koden med vissa undantag för att få 7.3.5-klienten dom använder för att funka.

Problemet är lite att vanilla har haft en mängd olika uppsättningar av funktioner... Jag mins inte att det var några större problem med faction obalans förrens de öppnade för server-migrering. På vår server stack i princip de fem största horde guilderna ganska fort när de fick möjlighet, för de var trötta på zerg vid raidinstanser och lagg vid primetime raidtider, efter det så var PvE-scenen död på horde sidan på den servern.

Är väl rätt tydligt att classic inte är 1.12, det är en hybrid, de har redan börjat pilla och välja från höger och vänster, vilket imo är klokt för att få en så bra produkt som möjligt. Hur man kan flytta karaktärer, hur de kommer slåihop low-pop servrar, hur chat kanalerna kommer fungera är alla bra frågor som blizzard kommer behöva ta ställning till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Palme_570:

Vill inte starta en strid här nu... Men classic är alldeless för hypat för sitt eget bästa. Många som är laddade på att spela igen tror de ska få samma känsla som de hade på den tiden man spelade det första gången men man kommer snabbt innan att det har man set nostalgi räcker bara så långt och att man sett allt förut..De som var utmaningar då kommer vara enkelt nu. Allt man behövde lära sig och som vara spännade kan man redan.

Förstå mig rätt har spelat wow sen release och spelar retail fortfarande älskar wow och kommer mycket väl ihåg hur magiskt det var första gången, jag kommer spela classic och uppskatta det men jag minns även vad som inte var bra i classic tex så har de flesta classer bara 1 spec som är duglig, PVPn var helt broken mm.

Flera av er påpekar att många kommer bli arga vid en eventuell övergång till TBC men jag lovar att detta är en miniriotet när allt content funnits 1 år, då vill man gå vidare. Sen tycker jag snarare det kan vara upplagt att kunna migrera gubbar från Vanilla till tex TBC och spela vidare istället för att tabort vanilla.

Sen åter då till expansion, hur många av er som spelar har tänkt "åh nej nu kommer det en expansion med mer content till spelet"... Förr eller senare känner man sig klar.

Inte starta en strid säger du, men ta och läs hela tråden så ser du ju att så inte är fallet.
Men visst det kommer vara väldigt många som är hypade att pröva för första gången m.m och sedan slutar innan de knappt når lvl 30.
Säger det igen, förutsatt att blizz inte fuckar upp allt för mycket så kommer jag vara en trogen kund så länge servrarna finns eller blizz levererar. Skönt med att ha en plats där man vet att ens progression inte bara stängs ner haff paff, eller att alla hoppa tills nästa server, så att man själv är tvungen att följa efter då servern är död. Vilket har varit livet för oss som gillar och fortfarande spelar vanilla.

Sedan på tal om inget, såg denna på reddit hade totalt glömt bort detta klipp. Sjukt roligt.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beijing:

Classic WoW Beta troligtvis inom en snar framtid.

Så jävla gött. Läste att detta kan ta mellan 1-8 veckor innan Betan kommer till "PTR"
Får bara hoppas att man får en beta key

https://twitter.com/MrGMYT/status/1118788257112838145

Permalänk
Konsolgrävare

https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t/employee-alpha-testin...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Issus:

Så jävla gött. Läste att detta kan ta mellan 1-8 veckor innan Betan kommer till "PTR"
Får bara hoppas att man får en beta key

https://twitter.com/MrGMYT/status/1118788257112838145

Tänker tvärtom här
Hoppas att jag INTE får tillgång till betan.
Betor för mig har varit ett bra sätt att tröttna på spel innan dom ens släpps.
Och det kommer ju knappast att vara ett behov av att nöta "nya" bossar för att ha ett försprång när det släpps

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Tänker tvärtom här
Hoppas att jag INTE får tillgång till betan.
Betor för mig har varit ett bra sätt att tröttna på spel innan dom ens släpps.
Och det kommer ju knappast att vara ett behov av att nöta "nya" bossar för att ha ett försprång när det släpps

Förstår :), håller med. Personligen är jag mer nyfiken på och se hur bra Classic clienten är och om den är stabil, är lite orolig att Blizzard har klantat till sig med andra ord. Är inte direkt intresserad av att levela och köra dungeon under betan. Utan det är något man gör sen till launch :).

Permalänk
Medlem

Itemization in WoW Classic - Items To Use 1.12 Versions
https://classic.wowhead.com/news=291443/itemization-in-wow-cl...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Issus:

Itemization in WoW Classic - Items To Use 1.12 Versions
https://classic.wowhead.com/news=291443/itemization-in-wow-cl...

En till sak som privatservrar har gjort bättre. Känns som dem är jävligt lata om dom inte orkar fixa progressive itemization.