Webhallen - bonusnivåer

Permalänk

Tycker achievements har blivit mycket långsammare att få, kan ta ibland flera dagar innan dom dyker upp efter man fått sin beställning

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Hur lång tid brukar det ta innan XP för supply drop ramlar in?
Lyckades få en "Nanda Yo!" (10000XP) i fredags men inga poäng ännu vad jag kan se.

Hepp, fortfarande inga XP för detta och vid midnatt kommer det en ny drop, hm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeBoy:

Nej det har jag inte, men alla andra achievements har haft progress tydligt visad. T.ex. köp x antal komponenter eller köp för x antal kronor så jag bara antog att det var på samma sätt med denna. Så kanske inte är fallet. Vet du hur det fungerar?

En liten uppdatering. Nu kan jag se progress, men tycker inte att det stämmer med de inköp som jag gjort. Jag har skickat en fråga till webhallen 2018-09-10 och frågat (#KT5007844 ifall någon från webhallen läser) men jag har ännu inte fått något annat svar än att:

"Det är vår IT avdelning som ansvarar över denna del, och då de för närvarande har lite mer prioriterade arbeten så hanteras denna typen av frågor i mån av tid. Men ärendet är inte bortglömt och kommer att hanteras så fort de får tiden över för det. Så just nu är det bara att avvakta dessvärre."

Problemet tror jag är att vissa produkter saknar Watt-specifikation och därmed inte räknas med och att ett flerpack av lampor räknas som endast en.

Permalänk

@edson: Ja jag har väntat på Achievements i typ 2 år snart så fan vet...och lika med vissa supplay drops

Visa signatur

Cyberians

Permalänk
Medlem

Går det fortfarande att se total köpsumma, eller måste man räkna ihop själv?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Går det fortfarande att se total köpsumma, eller måste man räkna ihop själv?

Statistik finns nog bara kvar i den gamla sidan som man kan komma åt via classic.webhallen.com

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyberiansX:

@edson: Ja jag har väntat på Achievements i typ 2 år snart så fan vet...och lika med vissa supplay drops

Jag mailade info@webhallen.com och bad de uppdatera och det tog mindre än 24h då så tips!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Går det fortfarande att se total köpsumma, eller måste man räkna ihop själv?

Det finns en achivment som jag brukar använda mig av som är handlat för 100K:-
tex. 12% i den achievment innebär 12k:-
Har du dock handlat för över 100k:- fungerar den såklart inte

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Praktiskt inför BF
Då är det bara att hoppas att rätt erbjudanden kommer också!

Sänk priser på AppleTV och Airpods plz

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

@SunQ: Inte alls sotis över timingen på den... Not...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThisIsDansk:

@SunQ: Inte alls sotis över timingen på den... Not...

För att retas lite till så fick jag för 3 dagar sedan även Groundhog day så jag får en ny drop klockan 0:01 varje dag

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

För att retas lite till så fick jag för 3 dagar sedan även Groundhog day så jag får en ny drop klockan 0:01 varje dag

Ännu mer absolut inte sotis *host*

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Praktiskt inför BF
Då är det bara att hoppas att rätt erbjudanden kommer också!

Sänk priser på AppleTV och Airpods plz

https://i.imgur.com/QO7ZbMR.jpg

Hoppas det blir Quad XP weekend som förra året.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@SunQ: Nej vad fuskigt!

Jag fick i och för sig en double tap i förra veckans weekly supply drop. På fredagen såg jag Far Cry: Primal för 179:- och tänkte mig inte för...

(Psst... @Webhallen: Får man tillbaka sin double tap om man gör en retur på köpet den användes?)

Permalänk

HA HA nu blev jag VIOD level22 och fick en frifrakt på 129.- till...ha ha så nu har jag tre. Djävla roliga ni är Webhallen...bläää

Visa signatur

Cyberians

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyberiansX:

HA HA nu blev jag VIOD level22 och fick en frifrakt på 129.- till...ha ha så nu har jag tre. Djävla roliga ni är Webhallen...bläää

Om det är fri frakt vid lvl22 borde de ju ta bort den

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

@cyberiansX:

Jag använde den med bring på en grej jag ville ha hem fort Leverans på kvällen för 0kr helt ok.
Så den går att använda.

Permalänk
Skrivet av The Door:

@cyberiansX:

Jag använde den med bring på en grej jag ville ha hem fort Leverans på kvällen för 0kr helt ok.
Så den går att använda.

Men jag bor nära Webhallen tar typ 15 minuter att gå, så jag behöver inte dessa men trist att jag får en sådan när jag får level 20 sedan en igen vid level 21 och nu senast vid level 22. Va fan lite variation kan man ju tänka sig...ångrar jag röstade på dom i Prisjakt. Har 7-8 achievements en del från mars 2017 som aldrig kommit. Dessutom finns det billigare butiker än dom

Visa signatur

Cyberians

Permalänk
Medlem

@cyberiansX:
ja då är det en helt annan sak.
Jag har haft min ena i några månader och fick en ny nyss, får se när den ska användas.
fick säkert mina vid 20-21 och 21-22 håller med lite variation vore trevligt.

Dock är de i alla fall bra att ha att göra med när det strular

Men ja, deras system har länge varit i Beta och tycker det blev sämre när "levlar" började räknas med.

Permalänk
Hedersmedlem

vad är void?

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

@dahl: En av deras medlemsnivåer, den kommer efter black.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av The Door:

@dahl: En av deras medlemsnivåer, den kommer efter black.

jag är 24 "void"

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk

Vad snälla webhallen är mot trogna kunder

Nu har jag fått 4 supply drop's när jag har gjort 7 beställningar ja man får ju en för varje 7 ordrar. Alltså 28 ordrar och fått varje gång nya kläder till min avatar, verkar fett snålt av Webhallen, ska maila dom och fråga om jag kan få en garderob till alla fucking kläder nästa gång. Seriöst börjar tröttna på alla tabbar dom gör vid beställningar

Visa signatur

Cyberians

Permalänk

Tog en skärmdump på mina. Många vanliga men några ovanliga.

https://i.imgur.com/AeyMzQA.png https://i.imgur.com/7pXMDFX.png

Visa signatur

Il Drago Ruggente

| OS: Windows 10 64bit Pro | CPU: Amd Ryzen 5800X | GPU: Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC
| MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 2x16GB |
PSU: Corsair RM750X | Chassi: Fractal Design 7 | Boot SSD: Kingston A2000 M2 1 TB | CPU-Kylare: Noctua D15 |

Permalänk

Får bara donuten och äpplet typ

Permalänk
Medlem
Skrivet av dahl:

jag är 24 "void"

Gratz!

Kan du kolla vad du får för pris på SSD Samsung 1tb EVO Plus och kanske något mer?

Jag vill gärna jämföra med mig

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk

Medkit är antagligen inte så ovanlig

https://i.imgur.com/7BX3SJ1.png

Fick den här också, riktigt elakt av dem. >:-(

Visa signatur

Il Drago Ruggente

| OS: Windows 10 64bit Pro | CPU: Amd Ryzen 5800X | GPU: Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC
| MB: Asus ROG Strix B550-F Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 2x16GB |
PSU: Corsair RM750X | Chassi: Fractal Design 7 | Boot SSD: Kingston A2000 M2 1 TB | CPU-Kylare: Noctua D15 |

Permalänk
Medlem

Uppdatering. Under veckan lyckades jag ta mig från första lvl silver tror det är rank 4 till sista lvl guld rank 12.

Denna 20 års Webhallen firande var skoj och jaga achivment. Hoppas att inom 1 månad vara vit

Här nedan är en bra combo

Bonus XP
Quad XP Weekend: +4047 XP
Double XP Goose: +1349 XP
Double Tap: +1349 XP

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Medlem

Hur använder man sådana XP-supplies man får?

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Hur använder man sådana XP-supplies man får?

Dubbel-XP goose används automagiskt när du köper något

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |