Permalänk
Medlem

längtar verkligen på detta

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Vill blizzard har tillbaka spelare får de köra gratis version.
Kan fortnite/apex klara av miljoner spelare samtidigt borde de med kunna.

Pengar får de på samma sätt som fortnite och apex.

Vill gärna spela men inte för 130 kr månaden! la ner 11 år på wow redan för 130 kr månaden

Betalar hellre varje månad bara jag får spela spelet som det var när det kom.
Vanilla ,TBC,Wrath var de absolut bästa och skulle de släppa alla 3 som Classic så ska de vara exakt som de en gång var

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Betalar hellre varje månad bara jag får spela spelet som det var när det kom.
Vanilla ,TBC,Wrath var de absolut bästa och skulle de släppa alla 3 som Classic så ska de vara exakt som de en gång var

jag håller med dig fullständigt ! dock ska det inte kosta så mycket,

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ysd:

jag håller med dig fullständigt ! dock ska det inte kosta så mycket,

Skickades från m.sweclockers.com

betalar utan tvekan 150kr i månaden för WoW Classic för att få stabilitet och veta att man får behålla sin karaktär ett tag jämfört med osäkerheten att spela på privat servrar, man vet ju aldrig när dom lägger ner och de är oftast ganska buggiga med många fuskare.

Retail WoW la jag på hyllan nu under BfA har aldrig varit med om en så dålig expansion och då spelade jag massvis i legion och spelade mycket mer under warlords of draenor som de flesta andra har som sin katastrof expansion.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Avstängd

Ska bli spännande att följa när det lanserats. Känns ju som att rätt hypotes är en massiv spelarbas under lanseringen å kanske 2 veckor framåt tills folk kommit ihåg/insett att vanilla är katastrofalt utdaterat, långsamt, frustrerande och att man inte har samma tid att spendera som man hade när man var ung :p. En liten hardcore grupp lär väl stanna kvar tills dom upptäckt att raids med lfr svårighetsgrad inte är lika spännande som för ett decennium sen och att "community" känslan inte är lika rosenröd som man minns det 😜. Slutar med att hardcore gruppen inom hardcore gruppen stannar till slutet

Hoppas det gör succé dock🥰, kanske väcker lite tankar hos Blizzard.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alldeles för svag för SFF 🥰

Permalänk
Medlem
Skrivet av zaibuf:

Det som talar för monthly fee är att (som det var då jag spelade WoW vid release) är att det skapar en mer hållbar community, färre barn och trolls då man helst inte vill betala 130kr för att gå runt och trolla.
Kan du betala 90kr för Netflix eller Spotify etc. Så kan du betala för ett spel du lär spendera lika mycket tid framför.

Sedan måste Blizzard få in pengar för att hålla alla servrar igång och personal som underhåller.
Alternativet för F2P MMO's är microtransactions, vilket jag avskyr. Blizzard har redan implementerat detta till viss grad, men föredrar om det hålls helt bort från Vanilla, det ska vara som det var.

Nu kommer ju Classic vara ett rätt statiskt spel när det kommer till utveckling. Så det ”bästa” argumentet för subscription försvinner ju lite där. Nu tror jag med 99% säkerhet att det blir helt vanlig subscription med Classic, och microtransaction hade verkligen inte passar denna titel när fokus är på autenticitet, men ser verkligen inte hur b2p och pengar från retail inte hade kunnat finansiera denna titel.

Sen tycker jag folk är lite negg här, både Poe och gw2 har funkat utmärkt utan månadskostnad, dock med micro som sagt inte passar riktigt här, men ändå.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Konsolgrävare
Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Drog ut informationen från länken

Since we broke down the six phases of content that we’ll be rolling out for Classic, we’ve heard the increase in requests for PvP details so we wanted to get you up to speed on our plans there.

As was the case when World of Warcraft originally launched in 2004, there won’t be a formal PvP system in WoW Classic at the outset. You’ll still be able to PvP, of course, and there will be no Dishonorable Kills, so you’ll be free to repeatedly hunt down every player and NPC in, say, Stranglethorn Vale to your stealthy heart’s content.

That’ll change once phase 2 rolls around and we add the Honor System, which will introduce Honorable Kills, Dishonorable Kills, and PvP Rank Rewards. The items you earn from the PvP Rank Rewards will be the versions from patch 1.12. Keep in mind though, just as it did originally, it will require a substantial time investment to rank up through the Honor System. For those interested in the Rank Rewards, earning epic gear will require consistent dedication over a long period of time as a top contributor on your realm. We don’t expect to see many people running around with these items early on, but we’re certain Hillsbrad Foothills will still see its fair share of action!

In the third phase, we’ll introduce the first Battlegrounds: Alterac Valley (version 1.12) and Warsong Gulch, alongside with their associated vendors. One thing to note is that there were a couple of updates to these vendors over the course of the original patch releases, so some items won’t be available right away. For example, the Spell Penetration trinkets available from the Warsong Gulch vendor weren’t introduced until Patch 1.9, so we’re currently thinking that we’ll add these in phase 5.

The Arathi Basin Battleground will follow in phase 4, along with its specific vendor. It’ll be interesting to see how many people stay behind to guard the flag. :wink:

Finally, in phase 6, we’ll have the world PvP objectives in Silithus and Eastern Plaguelands, which will come out at the same time as Naxxramas.

Here’s what the PvP content looks like mapped to the phases we recently posted about:

Phase 1 (WoW Classic Launch)

  • You can PvP one another in the world, but there is no tracking, and no formal rewards for doing so.

Phase 2

  • Honor System (including Dishonorable Kills)

  • PvP Rank Rewards

Phase 3

  • Alterac Valley (version 1.12 2.2k)

  • Warsong Gulch

Phase 4

  • Arathi Basin

Phase 6

  • World PvP objectives in Silithus and Eastern Plaguelands

As we mentioned before, we haven’t yet determined exactly when each of the content phases will occur but we’ll keep you updated as they draw closer.

We’re here reading what you have to say, so we wanted to thank all of you for your feedback and discussions about Classic. Keep it going!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Konsolgrävare

WoW Classic PvE and PvP Content Plan

Phase 1 (Classic Launch)

• Molten Core
• Onyxia
• Maraudon
• You can PvP one another in the world, but there is no tracking, and no formal rewards for doing so.

Phase 2

• Dire Maul
• Azuregos
• Kazzak
• Honor System (including Dishonorable Kills)
• PvP Rank Rewards

Phase 3

• Blackwing Lair
• Darkmoon Faire
• Darkmoon deck drops begin
• Alterac Valley (version 1.12)
• Warsong Gulch

Phase 4

• Zul’Gurub
• Green Dragons
• Arathi Basin

Phase 5

• Ahn’Qiraj War Effort begins
• Ahn’Qiraj raids open when the war effort dictates
• Dungeon loot reconfiguration: Tier 0.5 Dungeon gear, Relics, drop rates and location changes

Phase 6

• Naxxramas
• Scourge Invasion
• World PvP objectives in Silithus and Eastern Plaguelands

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Hjälpsam

Kan vi förvänta oss rerelease av TBC och övriga expansioner igen också nu när Classic får en fullständig rerun? ^^

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fluf:

Kan vi förvänta oss rerelease av TBC och övriga expansioner igen också nu när Classic får en fullständig rerun? ^^

allt efter wotlk är meningslöst då det fortfarande är del av current content. Cata och framåt är basically current wow.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Lego Master

Ooooonyxiaaaaa!
Dat feeling. Such magic.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Kan vi förvänta oss rerelease av TBC och övriga expansioner igen också nu när Classic får en fullständig rerun? ^^

Beror nog på hur stor framgång Classic blir. Märker Blizzard att dem tappar spelare och att det inte möter marginalerna för vad det kostat att bygga om Classic så har jag svårt att se att de gör samma resa med TBC, men om det blir en framgångssaga så är det väl ganska självklart att de funderar på hur de tar spelet vidare med expansionerna på bästa sätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Kan vi förvänta oss rerelease av TBC och övriga expansioner igen också nu när Classic får en fullständig rerun? ^^

Om det går riktigt bra för classic så kanske.. Men WoTLK och framåt kommer vara så beroende av "release content in phases"-planer att de sannolikt kommer behöva reseta och cycla realmarna för att det ska kunna fortsätta vara intressant. Kom ihåg att f.r.o.m. då så var det alltid bara den senaste raiden som gällde och ingen sprang något äldre.

TBC lär fungera någorlunda bättre.

Visa signatur

i9-10980XE ~4.6GHz | 128GB DDR4-3600 | ASUS WS X299 PRO | RTX 4070 Super, Founders Edition
i7-7820X 4.8GHz | 64GB DDR4-3200 | ASUS WS X299 PRO | RTX 3080, Founders Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Ooooonyxiaaaaa!
Dat feeling. Such magic.

More dots

Visa signatur

▐ AMD Ryzen 5 5600X @4,725GHz 1,285V▐ PNY GeForce RTX 3070 8GB XLR8 @2,12GHz▐
▐ MSI MPG B550 Gaming Plus▐ Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB (2x16GB) @3800MT/s▐
▐ Transcend 128GB SSD▐ Intel SSD 660p 1TB▐ 2,5" SSD 1,5TB▐ Fractal Design Integra M 650W▐

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Kan vi förvänta oss rerelease av TBC och övriga expansioner igen också nu när Classic får en fullständig rerun? ^^

Ingen som vet ännu! Svår fråga också. Är garanterat rätt många som kommer spela wow classic som kommer fortsätta vilja spela classic och strunta totalt i TBC/WOTLK. Hur löser man det då? Uppdaterar de classic-servrarna till TBC kommer rätt många spelare bli arga. Uppdaterar de inte servrarna kommer folk antagligen tappa intresset förr eller senare. Uppdaterar de dessutom servrarna till TBC så återstår nästa fråga: var sätter de stopp? Tror visserligen att de flesta är överens om att wotlk borde vara den sista expansionen de släpper, men jag tror att Blizzard själva tycker det är en krånglig fråga.

De kan ju göra en classic v2 fast TBC och WOTLK istället, men då delas spelarbasen upp ytterligare. Så det är svåra frågor utan ett optimalt svar, helt klart.

Är för övrigt fruktansvärt taggad på classic. Spelade aldrig classic själv utan började i TBC, men tycker ändå att jag är förhållandevis oldschool, och det ska bli intressant att uppleva den gamla världen på nytt

Permalänk
Medlem

@Teddis: De två senaste räderna var alltid relevanta i WoTLK. Fast klart mindre spridning på vilka raids och dungeons som spelades. Blir väl så när det är lättare att komma över tröskeln till endgame. Dessutom att 10 mans versionerna hade bättre loot än föregående raids 25 man. Har man inte mycket tid så blir det att köra 25 och 10 man av samma istället för att fortsätta med 25 man av föregående utöver den nyaste.

@Ninjaflipp: Det skadar inte att dela upp spelarbasen över expansioner. De som vill spela expansionerna kommer vara tillräckligt. Det räcker med att servern har en aktiv spelarbas på nätt över 600-1000 spelare dygnet runt för att ha ett bra community.

Visa signatur

Spel: ASUS Z370 Prime-A | 16GB 3000Mhz | i5-8600K | Noctua NH-D14 | ASUS GTX 1080 | Sound BlasterX AE-5 | Supernova G2 650W | EVO 840

Media/Emulator: MSI Z270-A Pro | 8GB 2666MHz | i3 7350K 4,8GHz | Pure Rock Slim | MSI GTX 970 | EVGA Supernova G2 650W | EVO 840 250GB

Permalänk
Medlem

Tråkigt att de inte svarar på en av de absolut största frågorna... Kommer det vara cross realm BGs? Känns som de inte bestämt sig än eftersom det inte togs upp, men kommer bli väldigt intressant att se hur de tänker göra.

Permalänk
Medlem

Alltså, om min gamla svenska Horde-guild Aspire från Bloodfeather-servern under den gyllene "Classic-eran" skulle komma till liv igen så hade det varit kul att lira igen men en hel del har sannolikt förändrats de senaste 12 åren sen en la av.

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | Prime B350-plus | Carbide 270R
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drickz:

@Teddis: De två senaste räderna var alltid relevanta i WoTLK. Fast klart mindre spridning på vilka raids och dungeons som spelades. Blir väl så när det är lättare att komma över tröskeln till endgame. Dessutom att 10 mans versionerna hade bättre loot än föregående raids 25 man. Har man inte mycket tid så blir det att köra 25 och 10 man av samma istället för att fortsätta med 25 man av föregående utöver den nyaste.

Min upplevelse var definitivt att gamla raider dog av nära nog totalt när nya lanserades. Badges som man fick från att spamma undertuneade hcs gav t.o.m. loot på nivå med de äldre raiden. Vi gick t.ex. aldrig in i ToC efter att ICC kom och Ulduar fick endast ett återbesök under ToC för att vi hade firefighter och One Light kvar att klara för att få mountet. Speciellt smärtsamt blir det när man insåg att köra en Alt vid sidan om innebar att gå samma content på två gubbar varje vecka istället för att få lite variation. Något de egentligen inte lyckats fixa än idag dessvärre.

Ja, jag är lite bitter på WoTLK post-ulduar. Det enda som gjorde det till en "hit" efter det i mina ögon var att communityn var rekordstor och folk som följd hade kul med vänner. Designmässigt gick det utför (/opinion).

Visa signatur

i9-10980XE ~4.6GHz | 128GB DDR4-3600 | ASUS WS X299 PRO | RTX 4070 Super, Founders Edition
i7-7820X 4.8GHz | 64GB DDR4-3200 | ASUS WS X299 PRO | RTX 3080, Founders Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

Min upplevelse var definitivt att gamla raider dog av nära nog totalt när nya lanserades. Badges som man fick från att spamma undertuneade hcs gav t.o.m. loot på nivå med de äldre raiden. Vi gick t.ex. aldrig in i ToC efter att ICC kom och Ulduar fick endast ett återbesök under ToC för att vi hade firefighter och One Light kvar att klara för att få mountet. Speciellt smärtsamt blir det när man insåg att köra en Alt vid sidan om innebar att gå samma content på två gubbar varje vecka istället för att få lite variation. Något de egentligen inte lyckats fixa än idag dessvärre.

Ja, jag är lite bitter på WoTLK post-ulduar. Det enda som gjorde det till en "hit" efter det i mina ögon var att communityn var rekordstor och folk som följd hade kul med vänner. Designmässigt gick det utför (/opinion).

Klart det ligger något i det du säger. ToC 10-man hade samma ilvl som ICC 5(HC). ToC25 var fortfarande relevant en bit in i ICC, förutsatt att du spelar en ny karaktär. Jämför man det med TBC, Vanilla, eller så kallade "progression" realms, så är det klart tydligt att Naxxramas och Ulduar inte alls spelades i slutet expansionen utöver achievement och mount runs.

Visa signatur

Spel: ASUS Z370 Prime-A | 16GB 3000Mhz | i5-8600K | Noctua NH-D14 | ASUS GTX 1080 | Sound BlasterX AE-5 | Supernova G2 650W | EVO 840

Media/Emulator: MSI Z270-A Pro | 8GB 2666MHz | i3 7350K 4,8GHz | Pure Rock Slim | MSI GTX 970 | EVGA Supernova G2 650W | EVO 840 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

Min upplevelse var definitivt att gamla raider dog av nära nog totalt när nya lanserades. Badges som man fick från att spamma undertuneade hcs gav t.o.m. loot på nivå med de äldre raiden. Vi gick t.ex. aldrig in i ToC efter att ICC kom och Ulduar fick endast ett återbesök under ToC för att vi hade firefighter och One Light kvar att klara för att få mountet. Speciellt smärtsamt blir det när man insåg att köra en Alt vid sidan om innebar att gå samma content på två gubbar varje vecka istället för att få lite variation. Något de egentligen inte lyckats fixa än idag dessvärre.

Ja, jag är lite bitter på WoTLK post-ulduar. Det enda som gjorde det till en "hit" efter det i mina ögon var att communityn var rekordstor och folk som följd hade kul med vänner. Designmässigt gick det utför (/opinion).

Det har ju aldrig vart så skoj att raida som i vanilla. Vi hade farm på ony hela tiden även efter KT gick ner. MC blev semi efter naxx kom ut men det stod kvar i "extraschemat".

Visa signatur

Nämen, tjena.

Permalänk
Medlem

Mitt förslag är att Sweclockers skapar en guild när launch kommer - så drar vi ihop ett riktigt gäng glada nötter och ökar gemenskapen ytterligare på Sweclockers. What say you?

Visa signatur

3800X@PBO (4,3GHz) | Prime x370-pro | 16GB G.Skill Ripjaws V 3600Mhz @ 3600 Mhz(16-16-16-36-52) | Zotac 1080 Ti AMP Extreme | MG279Q | QPAD-1339 | Ownit 1000/1000.

Permalänk
Lego Master

@Skrutto:
World of SweClockers.

Alt. WarClockers!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av sKRUVARN:

Tråkigt att de inte svarar på en av de absolut största frågorna... Kommer det vara cross realm BGs? Känns som de inte bestämt sig än eftersom det inte togs upp, men kommer bli väldigt intressant att se hur de tänker göra.

Kanske kommer ihåg det helt fel men jag tyckte inte cross-realm till PvPn gjorde varken till eller från som jag minns det, förutom kötiderna då främst.

Men visst, PvPar man massvis börjar man ju känna igen namn förstås. Både allierade att bli vän med och kanske främst rivaler på andra sidan staketet...antar att det är detta som lockar och med all rätt. Mer personligt helt enkelt. Blir chans för lite mer strategi när spelare börjar känna igen varandra, de bästa spelarna blir ju lite av idoler andra ser upp till också. Andra känner sig extra badass när de slåss axel mot axel med en high warlord när de själva är pleb. (kan kanske vara så att jag talar av erfarenhet...)

Men när kötider blir för långa då förstår man ju att det blir problem för vissa servrar om fördelningen av spelare är ojämn. Så är det ju liksom och det går inte lösa på något bättre sätt.

Jag tycker spontant de ska köra inom servern så gott de kan, sen ha cross-realm aktivt när kötider blir för långa på vissa servrar. Dvs under nätter kanske detta sker osv. Så det är inte aktivt hela tiden utan bara när det behövs. Vore en lagom mellanväg. Dvs cross-realm är lite flytande och inte strikt aktivt hela tiden. Deras förbättrade servermiljö och verktyg borde ju möjliggöra detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

ännu mer dots

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Phase 1 (Classic Launch)

• Molten Core
• Onyxia
• Maraudon
• You can PvP one another in the world, but there is no tracking, and no formal rewards for doing so.

Phase 2

• Dire Maul
• Azuregos
• Kazzak
• Honor System (including Dishonorable Kills)
• PvP Rank Rewards

Phase 3

• Blackwing Lair
• Darkmoon Faire
• Darkmoon deck drops begin
• Alterac Valley (version 1.12)
• Warsong Gulch

Phase 4

• Zul’Gurub
• Green Dragons
• Arathi Basin

Phase 5

• Ahn’Qiraj War Effort begins
• Ahn’Qiraj raids open when the war effort dictates
• Dungeon loot reconfiguration: Tier 0.5 Dungeon gear, Relics, drop rates and location changes

Phase 6

• Naxxramas
• Scourge Invasion
• World PvP objectives in Silithus and Eastern Plaguelands

Så sjukt hypad för Classic releasen! Hoppas dom släpper ett datum snart!
Ska försöka dra ett typ 5 dagars LAN i Östersund till releasen.
Kanske försöka fixa sponsring till ett 60 race! ^^

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Avstängd

slänger upp några gammla wow videor som jag gjorde när jag var 15. Extra ost och en nypa salt rekomenderas som tilltugg.

Hittar inte min pvp video hmm vart har den tagit vägen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem

Vad är WoW Classic? Menar, var går "gränsen" för "Classic" och "Ickeclassic"? Wow 1.0, mer klassiskt än så kan det inte bli eller går gränsen vid 3.0? 5.0? Genuint nyfiken.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Vad är WoW Classic? Menar, var går "gränsen" för "Classic" och "Ickeclassic"? Wow 1.0, mer klassiskt än så kan det inte bli eller går gränsen vid 3.0? 5.0? Genuint nyfiken.

1.12

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: ASRock H61M- DGS, Processor: Intel i3 3225, Grafik: GTX 460SE, RAM 2x4 GB 1600MHz ddr3 , 1TB HDD Seagate Barracuda, 450W Antec VP450P PSU och en stor svart jävla låda.