Permalänk
Medlem

Inet vs tvålen

Jag, SweClockers medlemmar och förmodligen hela svenska folket kräver att få reda på hela sanningen hur detta kunde hända! Har ni planer på att ersätta Pingvinstången med tvål framöver och detta är resultatet av er interna testning? Kommer det finnas en special edition för oss på SweClockers där man själv får välja vilken doft man vill ha?

Edit:
Slänger in en länk, notera på bilden att skärmen kommer med inbyggd tvålkopp dessutom

Tvålkopp

Permalänk

@improwise: Verkar som att Povel Ramel efter alla dessa år äntligen fått ett svar. Tvålen finns i en bildskärmskartong hos inet.

Dold text
Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av IKEA Billy Bokhylla:

@improwise: Verkar som att Povel Ramel efter alla dessa år äntligen fått ett svar. Tvålen finns i en bildskärmskartong hos inet.

Haha! eller så var det just att de tycker vi luktar äckligt när vi kommer in i butikerna!

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Medlem

Nu är ju frågan. Vad är det för slags tvål? Luktar den sommaräng eller polka?

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem

Vad säger @inet om detta?

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem

Haha! Får man verkligen returnera en skärm man tvålat in? Vad är nästa grej? Ett mekaniskt tangentbord insmort i HP-Sås?

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Vad gör @Inet på kontoret om dagarna? Tappade ni tvålen? Har er logotyp och Dr. Inet något med saken att göra? Frågar åt en vän.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Utgår ifrån att @Laxpudding snart kommer lägga ut ett test av tvålen?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av roo:

Haha! Får man verkligen returnera en skärm man tvålat in? Vad är nästa grej? Ett mekaniskt tangentbord insmort i HP-Sås?

Kan ju vara en lagerskada eller fraktskada. Med tanke på att Inet inte lär acceptera en retur på det sättet om det var förvållat av kunden. Mer sannolikt en lagerskada, Inet lär ju ha fått ersättning av speditören om det var en fraktskada.

Förresten: Tillverkar HP mekaniska tangentbord?

Permalänk
Medlem

Oj, redan 1a april?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Garvade gott åt denna! Skulle vara väldigt kul att få lite bakgrund till hur tvålen blev självmedvetande och bosatte sig i kartongen.

Permalänk
Medlem

Jag budar 2300 för den tvåldoftande skärmen!

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Nu vet vi.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Hedersmedlem

Haha, så konstigt. Dagens garv.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av improwise:

Slänger in en länk, notera på bilden att skärmen kommer med inbyggd tvålkopp dessutom

Tvålkopp

Kanske någon för någon som försökte bygga en smart spegel med inbyggd tvålkoppshållare för badrummet!

Tvåldoften bör inte besvära i den applikationen.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Nästa stora grej inom skärmteknik. Tvålberikad skärm i olika dofter. Då kanske spel/pojkrummet inte luktar lika illa efter en dag av intensiv gaming

Permalänk
Frida 🥐

Detta tyckte vi var så roligt så det får bli en tävling!

Bästa/roligaste förklaringen i tråden kring hur tvålen hamnade i skärmkartongen vinner presentkort på Inet för 250 kr. Tävlingen avslutas vid midnatt! Go go!

OBS! Inte sponsrat av Inet, vi har bara dålig och omogen humor på redaktionen. // Jacob
Visa signatur
Permalänk
Gallerikonnässör

Perfekt på LAN när det som nästan allra mest behövs är tvål!

Visa signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem

Jag gissar på att skärmen knivskar sin förra ägare när emballaget skulle öppnas. Gör man det hamnar man ju såklart i fängelse. Och där vet ju alla att det tappas tvålar till höger och vänster.

Permalänk
Moderator
Forumledare

Nåja, det är iaf en ren gamingskärm. Bästa skärmen när man ska tvåla till motståndarna.
144 Hz gör att bilden flyter bra. Krävs iofs en dator med kräm i för att driva spelen i 144 Hz.
”Yes” säger jag, äntligen en skärm som kan hjälpa mig bli(w) bättre!

Så....nu är jag klar

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Någon kanske ville spela Call Of Duty 4: Modern Warfare med extrem inlevelse?

Permalänk
Hedersmedlem

Min bidrag till en möjlig "bra" förklaring: Bildskärmen transporterades i en bil tillhörande ett renommerat halvdanskt transportföretag. Ovanpå var en kartong med tvål som skulle levereras till en annan kund, och dålig emballering kombinerat med lite omild hantering ledde till vad som hände.

Permalänk
Hedersmedlem

Försök på en dålig förklaring: Bildskärmen köptes av någon som skulle lära sig programmera med SOAP men som på något sätt lyckades missförstå instruktionerna helt.

Permalänk
Medlem

Enda rimliga förklaringen måste vara att det rör sig om en kundretur från ett fängelse 🤔

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | Dell S2721DGFA | Asus MG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av roo:

Haha! Får man verkligen returnera en skärm man tvålat in? Vad är nästa grej? Ett mekaniskt tangentbord insmort i HP-Sås?

Mcdonalds szechuansås *dräglar lite*

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem

INET i hemlighet ville bli nya CDON och satte sitt sikte på tvål efter ett erbjudande från en Rumänsk lastbil som var på besök. När INET skulle byta lager så förväxlade man skärmens paket och ställde den i tvållagret. Tvållagret man köpte in visade sig vara en Rumänsk kopia av märket Nivea, där burkarna nu har börjat läcka eftersom man inte har fått sålt av det. Vid noga kontroll av lagret pga läckan upptäckte man skärmen.

Permalänk
Medlem

Själv tror jag helt enkelt att en praktikant fick i uppdrag att "städa" lagret, praktikanten tog med sig tvål och trasor in då han/hon ej bott själv och behövt städa, vilket resulterade i att tvål var det självklara valet!

Permalänk
Medlem

Självrengörande skärm. Ja Tack

Visa signatur

HAF 932 | Corsair H100i Pro RGB | Asus Z370-G Gaming | Intel i7 9700K @4.9GHZ | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3200mhz | Gainward Nvidia RTX 3080 10GB | Samsung 970 EVO PLUS 250GB

Permalänk
Medlem

Jag har tvättat mina skärmar med tvål ibland när jag inte hittat något bättre. Funkar faktiskt rätt bra med vanlig handtvål. Skulle dock säga att doften är en nackdel.

Visa signatur

5G 9900k < EKWB LC > RTX2080S | Corsair 32GB C16@3.4G
Asus Z390-F | Seasonic Focus Platinum 750W | XB271HU
970EVO 500GB | Sennheiser HD650 + LCX+SDAC | 20TB TrueNAS Core

Permalänk
Medlem

Skärmen har givetvis visat något "smutsigt" och behöver behandlas mot detta...

Visa signatur

-AMD Ryzen 1600 -Vengence 16GB -EVGA RTX-3060 OC 12gb