renkforce cu-4 funkar till o från.

Permalänk

renkforce cu-4 funkar till o från.

Tjenare mina älskade geeks❤️
Det är såhär att jag fick en studiomik i julklapp o har under längre period försökt få den funka me datorn.
Den funkar bitvis men tappar hela tiden upptagning av mikrofon ljud.

Min kompis testa på sin dator o där funka de felfritt.

Behöver jag något ljudkort tro? Vill helst ej slänga ut för mkt pengar.

Tacksam för svar

Visa signatur

OS: Windows 10 Home 64 Bitars l Datorbygge.
Prylar:24 Tums Samsung S24D390HL. 46 Tums Full HD Toshiba. LG hemma biosystem 5.1.Playstation1. Playstation 3. Playstation 4.Sony Z5 Compact .

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Tobbe901222:

Tjenare mina älskade geeks❤️
Det är såhär att jag fick en studiomik i julklapp o har under längre period försökt få den funka me datorn.
Den funkar bitvis men tappar hela tiden upptagning av mikrofon ljud.

Min kompis testa på sin dator o där funka de felfritt.

Behöver jag något ljudkort tro? Vill helst ej slänga ut för mkt pengar.

Tacksam för svar

Då det är en USB-mic så tippar jag på att dina USB-portar bitvis inte klarar av att strömförsörja enheten. Kan hjälpa om du bara flyttar vilken USB-hub du kör mikrofonen i. Notera att ett gäng portar sitter på varje hubb.

Du skulle även kunna testa att plocka ut alla andra enheter som drar mycket ström, så som laddare, diskar eller tangentbord med belysning.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Skrivet av DavidtheDoom:

Då det är en USB-mic så tippar jag på att dina USB-portar bitvis inte klarar av att strömförsörja enheten. Kan hjälpa om du bara flyttar vilken USB-hub du kör mikrofonen i. Notera att ett gäng portar sitter på varje hubb.

Du skulle även kunna testa att plocka ut alla andra enheter som drar mycket ström, så som laddare, diskar eller tangentbord med belysning.

Får testa detta återkommer senare med svar trevlig fredag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

OS: Windows 10 Home 64 Bitars l Datorbygge.
Prylar:24 Tums Samsung S24D390HL. 46 Tums Full HD Toshiba. LG hemma biosystem 5.1.Playstation1. Playstation 3. Playstation 4.Sony Z5 Compact .

Permalänk

Testa ovanstående utan bättre resultat. När de väl funkar är mikrofon volymen extremt låg trots jag maxat volymen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

OS: Windows 10 Home 64 Bitars l Datorbygge.
Prylar:24 Tums Samsung S24D390HL. 46 Tums Full HD Toshiba. LG hemma biosystem 5.1.Playstation1. Playstation 3. Playstation 4.Sony Z5 Compact .