Gallerikampen våren 2019 är igång

Permalänk
Melding Plague

Gallerikampen våren 2019 är igång

Vårens upplaga av purfärska tävlingen Gallerikampen är igång. Nu presenteras priserna, som du kan vinna genom att helt enkelt ladda upp ett snyggt galleri på SweClockers.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Proffsmoddare

Kul!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Proffsmoddare

Trevligt att detta håller i sig!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem

Ser ut som det är att bygga om igen nu då

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

Kul, laddade precis upp mitt första galleri

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av CusmaR:

Kul, laddade precis upp mitt första galleri

Imponerande första galleri måste jag säga!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Blir att ladda upp sitt första galleri med då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Imponerande första galleri måste jag säga!

Man får tacka!

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro