SweClockers i Wayback Machine

Permalänk
Medlem

SweClockers i Wayback Machine

Visa signatur

word

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ok, nu har jag köpt ett Ultimate Bulletin Board med morsans VISA kort. Hon var så schysst att hon lät mig låna pengar.

Klassiker @Edin! 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

This guy is up to something!

Permalänk
Medlem

Mmm, gör man sak av att fira tjugoårsjubileum får man leva med att gamla blygsammare rötter trummas fram

Utvecklingen sen dess är ju minst sagt frapperande, särskilt när man får det gamla i fejset sådär

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av kaput:

Mmm, gör man sak av att fira tjugoårsjubileum får man leva med att gamla blygsammare rötter trummas fram

Utvecklingen sen dess är ju minst sagt frapperande, särskilt när man får det gamla i fejset sådär

Jo tack! Nya jag sitter och förundras över gamla jag, smått bisarr upplevelse att läsa allt det där. Minns inte att jag var så Internet-dryg och rak ;-).

Tar med mig att ”Det är typiskt att det ska vara så många motgångar innan allt blir bra.” fortfarande gäller.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Jo tack! Nya jag sitter och förundras över gamla jag, smått bisarr upplevelse att läsa allt det där. Minns inte att jag var så Internet-dryg och rak ;-).

Tar med mig att ”Det är typiskt att det ska vara så många motgångar innan allt blir bra.” fortfarande gäller.

Skickades från m.sweclockers.com

Dryg och dryg, så var det back in the day, med små communities. Det där funkade och var okej, i någon mån i alla fall.

Hah, det är förstås en av fördelarna med att vara en enkel sjöman, som inte fick massa galna idéer om att starta IT-sajt där i seklets början, med allt vad det innebär när det kommer till långt minne. Man slipper såntdär. Ska nog till att man satte holken i sank för att det ska kommas ihåg mer än några år eller så

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!