Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

I5 8GB 240GB (SSD) Tradera klipp
Dags att avlasta NASen från bla Torrent klienten, onödigt slit på dyra diskar i RAID5 och en gäsp för NUCen.
Bara jag lyckas få den riktigt tyst med så fyller den alla mål jag har.

Till sovrummet 😴

Fick lite "limited" versioner.
Köpte dessa 2x1000 mest, eller ja enbart pga extra looten som scarfen och boken. Har redan pusslerna i andra utgåvor.
3-1 pusslet ska bli nice att lägga.

Äntligen är du här..

Google Home! Välkommen till familjen

Edit: Riktigt bra ljud får jag säga. Styr lampor och chromecast hemma nu.
Pausar filmer, spolar fram, sänker/höjer, dimmar lampor och mycket mycket mer!

Nu har jag äntligen fått hem årets första nyheter. (nästa release är i slutet på april och maj, sen ett gäng i september/oktober)
Köpte lite game of thrones 3d pussles också, pusselbollar är roliga.
Och det bästa är det helsvarta "Krypts" pusslet. Kommer bli mkt lurigt att lägga. :):):)

Skrivet av Darkie:

Nu har jag äntligen fått hem årets första nyheter. (nästa release är i slutet på april och maj, sen ett gäng i september/oktober)
Köpte lite game of thrones 3d pussles också, pusselbollar är roliga.
Och det bästa är det helsvarta "Krypts" pusslet. Kommer bli mkt lurigt att lägga. :):):)

https://i.imgur.com/KRYBPiC.jpg
https://i.imgur.com/9JW3i6s.jpg

Det svarta var riktigt läckert !
Va gick det på?

Såg loggan i hörnet på ravens-pusslet där, vad är ”soft-click” tekniken de har ?? Är de nått nytt tro...

Skrivet av andreas_dock:

Va gick det på?

Såg loggan i hörnet på ravens-pusslet där, vad är ”soft-click” tekniken de har ?? Är de nått nytt tro...

Kostade 199kr
Finns i helsvart, silver och guld.

Saxat från ravensburgers sida " The individual pieces are so precisely punched that you can actually hear a soft “click” when one fits into another. This phenomenon is so unique we’ve given it a name"

Blev en Schiit Stack.

Äntligen en ny klocka!

Chansade och beställde en W10 Gyro från Pepper Jobs och än så länge gillar jag den. Kan hänga sig lite då och då men överlag så. Ett belyst trådlöst tangentbord med trackpad är inte speciellt billigt. Denna gick på kring 300kr och har fått bra omdömmen.

Och äntligen kom mitt efterlängtade 2080Ti Gaming X Trio. Beställning lagd i Januari och har suttit med ett högljutt Zotac AMP sen dess. Det är det kortet som ligger med som jämförelse.

Skrivet av andreas_dock:

Va gick det på?

Tips till ev köpare.
Soft click existerar inte, som vanliga bitar.
Och jaghar lagt ca halva pusslet nu och flera bitar har varit trasiga.