Hitta billigare Game Pass?

Permalänk
Avstängd

Hitta billigare Game Pass?

Hej!

Fattig och snål så tycker jag att 99:- månaden är dyrt för Game pass (PC)

Det jag undrar är om man kan komma undan lite? Jag har sett en sida som har Game pass för 39:- i månaden, men det framgår mer att det är till Xbox än PC, dock vet jag inte om båda koderna fungerar till båda plattformarna?

Ingen som kan tipsa till en bra billigare sida som säljer Game Pass till PC.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk

@VadSaDu: 39kr låter väldigt bra, nästan för bra för att vara sant. Iallafall när jag går in på kinguin(brukar handla där) och söker på Game Pass så kommer Xbox Game Pass upp. Det ska vara samma sak, har köpt det själv från Microsoft store. Men iallafall så i beskrivningen så kan man gå in på en länk om Xbox Game Pass. Därifrån så kan man gå vidare till en lista med alla spel man får, denna länk är det. På vänster sida av skärmen så står det "Samlingar" och där kan du klicka in på Xbox Play Anywhere som då är Xbox spel som kan spelas på PC, om jag har fattat det hela rätt. Det är dock inte så många i dagsläget.

Vill du dela med dig av erbjudandet för 39kr i månaden? Är själv intresserad.

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk

Det är ju promo koder, endast för nyskapande konton.

Permalänk

@VadSaDu: Jag vet inte riktigt om https://www.kinguin.net/category/45831/xbox-game-pass-3-month... funkar om man redan har ett konto. Den är dock inte så mycket billigare än ordinarie pris. Det finns även ett helt år.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Flibbertigibbet:

Det är ju promo koder, endast för nyskapande konton.

aha, tråkigt..

För man får ju ändå 14 dagars testrunda vid nyregistrering.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.