NZXT H700i

NZXT H700i

NZXT äntrar testlabbet med sitt nya flaggskeppschassi H700i, där det bjuds på bland annat ett intressant nytänk för kabeldragning samt en mjukvarubaserad fläkt- och ljuskontroller.

Läs hela artikeln här

Sjukt att man ska behöva en inloggning för att skapa en fläktprofil och att chassit levereras utan vibrationsdämpning är inte heller bra. Bra att du inte gav chassit någon utmärkelse Jonas.

Jag är väldigt nöjd med mitt H440. Verkar som NZXT har glömt bort användarvänligheten, med 4 gummibitar och en frivillig mjukvara kunde chassit fått utmärkt.

När ett chassi får detta: ..som skulle kunna förbättras ytterligare då är det ett icke köp direkt

Jonas som försöker få loss frontpanelen på nåt datorchassi?

Väldans sugen på att byta chassi, Detta såg lovande ut men verkar vara lite för litet för hur jag vill bygga med vattenkylningen Tack för en bra recension däremot

Skrivet av Accipiter46:

Jag är väldigt nöjd med mitt H440. Verkar som NZXT har glömt bort användarvänligheten, med 4 gummibitar och en frivillig mjukvara kunde chassit fått utmärkt.

Jag är väldigt missnöjd med mitt H440, datorlådan har lika dåligt ventilation som en andnöd astmatiker..

Genom att ta bort topp och framskölden minskade graderna på komponenterna med 15c..

Nöjd med mitt S340 Elite White.
Tyvärr verkar det som att NZXT har tappat sen det kom.

Flera recensenter som klagar rejält på detta chassi med.

Skickades från m.sweclockers.com

Problemen med fläktstyrningen kan ju komma att lösas med Firmware uppdateringar till själva fläktstyrningsenheten och mjukvaran men 3.5" hårddiskplats utan vibrationsdämpning finns det inga som helst ursäkter för. Hål i huvudet.

Var gör man av sina optiska läsare... dom kan jag inte vara utan.

Skickades från m.sweclockers.com