Data Recovery microSD

Permalänk
Medlem

Data Recovery microSD

Hej hopp Sweclockers!

Har ett litet bekymmersamt problem, har ett micrSD kort som suttit i en Android-telefon som blev formaterad av misstag när min mor köpt en ny telefon. Detta medför att alla hennes bilder och filmer från ca 2år är gone with the wind så att säga.

Jag har nu försökt köra flertalet Data Recovery programvaror som Runtime GetDataBack, WonderShare, FonePaw med en microSD-adapter kopplad till min dator. Dock så har jag inte fått fram någon som helst information utan ett flertal standardmappar som skapade när microSD-kortet blev formaterat i hennes nya telefon.

Jag har även testat flertalet programvaror för att återskapa data med microSD-kortet i hennes Android-telefon, med samma resultat som ovan.

Är det någon som har några tips, trix, bra programvaror eller andra typer stöttningen i min period av huvudbry?

Kan tillägga att microSD-kortet är ett Kingston 16Gb (vet ej mer än så) och telefonen är en Samsung Galaxy.

//
Shen

Visa signatur

Game: i7 6700K, 32Gb DDR4, EVGA GeForce GTX 1080 Ti 11GB SC2 Hybrid Gaming
HTPC: Ryzen 5 5600X, 16Gb DDR4, GTX 1050 Ti 4GB
NAS1: Ryzen 5 4600G , 16Gb DDR4, 284TB
NAS2: A10-7860K, 16Gb DDR3, 408TB
Router (pfSense): i3 9100, 16Gb DDR4

Permalänk
Medlem

Kontakta DataRecoverySweden och/eller IBAS och förklara situationen och be om et kostnadsförslag.
Hjälp sedan mor din att få igång backup på hennes nya telefon.