Intels kapacitetsproblem sänker försäljningen av datorer världen över

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Tror bara Intel rep är högre.

Men AMD kommer ju ikapp små steg!

men allt hänger ju på vad man ser i din beskrivning, inte en amd men två intel.. vem vågar säga emot det..

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av moreempty:

men allt hänger ju på vad man ser i din beskrivning, inte en amd men två intel.. vem vågar säga emot det..

Ja asså jag köper det bästa på marknaden / det som intresserar mig och tyvärr går AMD inte klocka ett skit atm så det är en av dom stora anledningarna och RAM går inte klocka heller och tycker deras fästen för vattenblock ser ut som skräp och lite annat smått

Och jag vill ha max prestanda på spel därav 5.3GHz 9900k och RAM mega överklockade.

Har även ägt runt 20x AMD GPUs och 2x AMD APU.

Va man har i sign tycker jag spelar 0 roll om man inte attackerar företaget personligt.

Alla polare jag känner som köper PCs som är ej kunniga köper Intel och vet knappt om AMD.
Så någonstans får ju folk sin input att köpa det ena över det andra dvs Intel VS AMD.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk

I min värld är den skenande effektökningen pga ineffektiva kretsar och program det värsta. Efter en timmes spelande luktar hela rummet som bränd elektronik . Kan inte vara nyttigt. Utvecklingen har gått fel och det är i huvudsak Microsofts fel.

Skickades från m.sweclockers.com