Permalänk
Medlem

Geeks egna The Division 2 PC-klan

UPPDATERAT INLÄGG!

Nu har spelet släppts och vi är alla i full gång med att göra Washington säkrare. För att gå med i Geeks klanen så kan ni kontakta oss på olika sätt:
1. Hoppa in på discord och skriv direkt i The Division 2 textkanalen att ni är intresserade av att bli medlem.
2. I denna tråd skriv ett inlägg med ditt Uplay namn så bjuder vi in er i klanen när vi ser det.
3. Ansök själv till klanen men du måste också skicka ett PM eller göra ett inlägg med ditt Uplay namn så ledningen kan se det. Vi accepterar inte okända ansökningar.

Genom discord så kan ni också kontakta ghOztic, Decado / Patrik eller rymdriddaren.

Alla som spelar The Division 2 och vill prata om spelet, spela med folk eller vill gå med i klanen är mer än välkomna in i våra kanaler på Geeks Discord server: https://discord.gg/nUhTfgv

Ändring i ledarskap för klanen.
Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Visst har du räknat med mig?

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem

@HaBBarN: Jag har placerat dig som utomstående intresserad, men du är med.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Osäkert om jag kommer köpa spelet men slänger in intresse här tills vidare

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag är intresserad av att spela Division 2 med er. Spelade 1an rätt mycket och jag tror att klaner kan bli ett stort uppsving för spelet. Jag skickar Uplay namn i PM

//

Permalänk
Medlem

@SellahiR: Skriv till mig om/när du köper spelet så kan jag lägga till dig på Uplay och bjuda in dig till klanen.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

En av våra snälla admins på Geeks Discord har nu satt upp textkanaler och röstkanaler åt oss.
Så hoppa in där för att bara vara sociala, fråga om hjälp, hitta folk att spela med eller tävla om vem som har den snyggaste ensemblen som funkar bäst med vapen accessoarer.

https://discord.gg/s5w3fBj
P.S. För er som är nya till Geeks Discord så ta en minut och läs reglerna som finns högst upp i listan över kanaler.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av en Geeks klan, mitt uplay namn är som här; Mezzlock

Permalänk
Medlem

@Mezzlock: Jag har skickat en vänförfrågan till dig på Uplay. Jag kommer bjuda in dig imorgon när jag får tillgång till basutgåvan av spelet och kan skapa en klan.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

@Maddox Jag vill gärna joina Geeks klan. Uplay namnet är samma som här, vanrainx

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@VanRain: Hej på dig. Vi har många som visat intresse i klanen så vi ska faktiskt starta en till klan imorgon. Men jag skriver upp dig på en reservlista som vi har och så får du hålla utkik efter en inbjudan, håll gärna koll också på Geeks Discord där vi har ett antal The Division 2 kanaler.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

@Maddox: Reservlista? Det får plats en hel del i klanen, är ni så många?

Permalänk
Medlem

@raduki: Vi är sammanlagt 112 personer vid tidpunkten.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Nu har den andra klanen skapats, den heter SpelClockers och leds av @grabbengrå som också är admin på Geeks Discord Server. Han kommer börja skicka ut inbjudningar idag, men spelet tillåter endast 10 aktiva inbjudningar åt gången så ni kan påskynda det genom att söka efter klanen och ansöka om att vara med. Grabbengrå kommer då jämföra ert namn med den väntelistan jag har gjort och bjuda in er om ni är med.

Är ni med i en annan klan så kommer vi gå vidare med att skicka inbjudan till nästa person. Ni visste att en inbjudan var på väg efter att ha visat intresse att gå med. Är ni fortfarande intresserade skicka en ansökan till SpelClockers i spelet och hoppas på att ni får plats.

I båda klanerna gäller också samma regler som står på Geeks Discord server. https://discord.gg/W6j5Fr

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

@Maddox Det var ett stort intresse! Jag har signat upp för båda klanerna, går under namnet Raduki på uPlay

Permalänk
Medlem

Söker ni någon att spela med? Kanske bara vill snacka med folk som gillar samma spel eller har en fråga? Kom med oss och sitt på Geeks Discord server. Vi har textkanaler och röstkanaler uppsatta för The Division 2 spelare, ni måste inte vara med i någon av Geeks klaner för att använda dem utan endast spela spelet.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Tjenare! Har precis skaffat division 2. Spelade första också. Mitt uplay namn är clowndom

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hej! Jag ansökte precis om att gå med i klanen. Nickar Smygbas på Uplay.

Permalänk
Medlem

@Vinvega @I_KILL_HORSES: Jag har skrivit upp er båda på väntelistan. Tyvärr är den ganska lång nu både för att gå med i Geeks klanen eller Spelclockers. Håll ögonen öppna på denna tråden för uppdateringar och vänligen kolla i framtiden om ni får en inbjudan.
Är ni med i en annan klan när vi bjuder in er så går vi vidare med nästa person i listan.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maddox:

@Vinvega @I_KILL_HORSES: Jag har skrivit upp er båda på väntelistan. Tyvärr är den ganska lång nu både för att gå med i Geeks klanen eller Spelclockers. Håll ögonen öppna på denna tråden för uppdateringar och vänligen kolla i framtiden om ni får en inbjudan.
Är ni med i en annan klan när vi bjuder in er så går vi vidare med nästa person i listan.

Kan man joina discord och hitta någon/några att lira med där? Eller är det enbart för "klanmedlemmar"?

Permalänk

hej jag är med intresserad av att joina clanen skulle vilja skriva upp mig på väntelistan nickar betagreta på uplay

Permalänk
Medlem

@Vinvega: Discord är öppen för alla.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Jag köpte spelet efter SkillUps review har bara installerat det och skapat en karaktär, jobbar mycket denna veckan hehe. Jag heter Actual-CelahiR på ubisoft

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Nu har en tredje klan skapats i The Division 2. Den heter Sweclockers och leds av @Sandström96. Han kommer börja bjuda in folk ifrån väntelistan nu. Har ni tidigare kontaktat mig eller skrivit i tråden att ni är intresserade så kan ni också ansöka om att vara med i klanen. Då kommer Sandström96 kolla erat namn emot listan och acceptera ansökan.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Även jag är intresserad av att joina SweC klan! "MrFisse" in-game.

Visa signatur

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 32GB Corsair @ 3200mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk
Medlem

Hej allihopa. Sweclockers klanen skickar ut så många inbjudningar de kan men folk är lite dåliga på att kolla om de fått någon och det stoppar Sandström och Svardalmighty från att fortsätta bjuda in folk så vet ni att ni står på väntelistan och inte är med i en klan så kolla om ni fått en inbjudan. Har ni inte fått en inbjudan men vet att ni är med på listan så kan ni också ansöka till Sweclockers eller Spelclockers (leds av grabbengrå) så jämförs erat uplay namn emot väntelistan och ansökan godkänns.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Vi är två stycken som letar efter en klan och är redo att gå med direkt om vi får en inbjudan
Våra uPlay namn är "Khenke" och "TheGradh". Så om det finns plats är vi intresserade.

Permalänk
Medlem

Hej,

Två till här som också letar en klan.

uPlay "Ghuodo" och "Klaus_Heidi".

Permalänk
Skrivet av Khenke:

Hejsan!

Vi är två stycken som letar efter en klan och är redo att gå med direkt om vi får en inbjudan
Våra uPlay namn är "Khenke" och "TheGradh". Så om det finns plats är vi intresserade.

Skrivet av rakhim:

Hej,

Två till här som också letar en klan.

uPlay "Ghuodo" och "Klaus_Heidi".

Ni är uppskrivna på väntelistan. Om ni vill skynda på processen så kan ni ansöka till Sweclockers eller Spelclockers (leds av grabbengrå) så jämförs erat uplay namn emot väntelistan och ansökan godkänns.

Permalänk
Medlem

Uplay "Henke1983" går gärna med i spelklockers