Permalänk
Inet

Friare frakt på Inet

Hej kära medlemmar,

Nu är Inet.se fraktfritt för alla!

Ja från och med idag erbjuder vi minst ett kostnadsfritt fraktalternativ till alla beställningar som läggs på Inet.se eller i våra butiker. Inga minimumbelopp eller fjantiga ”express”-fraktsalternativ där ni betalar för att säljaren inte ska vänta med att plocka och skicka paketet.

Men som medlemmar på Sweclockers har ni redan fri frakt, så varför är vi här?

Jo självklart vill vi att ni fortsatt ska ha något extra för att ni är goa teknikentusiaster!

Nu kan vi glatt meddela att ni får fri frakt på allt, oavsett fraktalternativ!

Med andra ord får alla ni som är verifierade Sweclockers-medlemmar på Inet.se nu även fri hemleverans på alla paket! Detta gäller oavsett ordervärde eller speditör och ni kan välja fritt bland våra fraktalternativ:

  • Postnord (ombud och hemleverans dag- och kvällstid)

  • Budbee (hemleverans kvällstid)

  • Best (hemleverans kvällstid)

  • Airmee (hemleverans kvällstid – lanseras snart)

  • DHL (ombud)

Är du inte redan verifierad Sweclockers-medlem blir du det enkelt genom att följa anvisningarna här: https://www.inet.se/kampanj/4115/sweclockers-fraktfritt

Vi hoppas detta uppskattas och önskar er många trevliga hemleveranser framöver!

Med vänliga hälsningar

Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Grymt bra! Tack Inet!
Själv har jag er Butik i Barkarby inom 5 min hemifrån, men alltid uppskattat!

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem

Snyggt! Tack för det!

Visa signatur

-AMD Ryzen 1600 -Vengence 16GB -EVGA RTX-3060 OC 12gb

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ni är fan bäst!

Permalänk
Medlem

Det här låter oroande dyrt? Kommer ni höja priserna på småprylar som normalt sett är snorbilliga? Planerar ni att lägga ner fler fysiska butiker till följd av det här?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Alltså i fortsättningen är kostnaden för frakten inbakad i priset. Eftersom frakten inte längre syns på fakturan ska vi tro att det är gratis?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hubertus:

Alltså i fortsättningen är kostnaden för frakten inbakad i priset. Eftersom frakten inte längre syns på fakturan ska vi tro att det är gratis?

Kollade om detta var sant med att lägga till 100 inet buntband i kassan och betala med hemkörning. Det kostade fortfarande 29kr, så det är gratis.

Permalänk
Inet

@Chris_Kadaver:

Hej!

1. Nej vi har inga planer på höjningar. Om det visar sig att fri frakt "missbrukas" på billiga produkter, alltså att vi ser kunder som systematiskt väljer att dela upp beställningar på många små paket, kan det vara aktuellt att tänka om. Men vi hoppas inte det sker då det varken gynnar kunden, oss eller miljön.

2. Vi har inga planer på att avveckla fler butiker utan siktar istället på att förstärka vår fysiska närvaro i Stockholm, Göteborg och Malmö genom att flytta och/eller bygga större butiker. Vi har inget konkret att meddela här, men vi jobbar på alternativ.

Med vänliga hälsningar

Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Vore häftigt med en Inet-butik på det nya Backaplan när det är färdigt. Ringön är lite avsides.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem

@Inet: Hej,

Jag som inte har samma e-post på Sweclockers som Inet. Hur ska jag göra för att verifiera mig?
"Fel vid verifiering!
Vi kunde inte verifiera ditt konto hos SweClockers.
Vänligen kontrollera att din epostadress är samma som på ditt SweClockers-konto.
Observera att avstängda eller ej verifierade adresser inte räknas som medlemmar."

Ps, väldigt sjyst. Hoppas inte någon utnyttjar systemet nu.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Rekordmedlem

Torp låg lite avigt så jag hoppas ni flyttar tillbaka till Trollhättan och förgyller den nya "gubbsidan" av Överby så man slipper utnyttja nån frakt alls.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Bra med gratis hemleverans. Hatar att bära tunga saker 🙂

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

@Inet: Hej,

Jag som inte har samma e-post på Sweclockers som Inet. Hur ska jag göra för att verifiera mig?
"Fel vid verifiering!
Vi kunde inte verifiera ditt konto hos SweClockers.
Vänligen kontrollera att din epostadress är samma som på ditt SweClockers-konto.
Observera att avstängda eller ej verifierade adresser inte räknas som medlemmar."

Ps, väldigt sjyst. Hoppas inte någon utnyttjar systemet nu.

Varför inte bara byta mail på en av sidorna?

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Inet

@Sh4d0wfi3nd:

Hej!

Säg inte detta till någon, men om du temporärt byter din e-postadress för att verifiera på Inet.se så kommer du förbli Sweclockers-verifierad även om du byter tillbaka e-postadressen igen.

Men som sagt, säg inte det till någon, det är en hemlis.

Med vänliga hälsningar

Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Smuttenjärvi!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

@inet har ni några planer att öppna butik i halmstad? i dagsläget har vi bara en aktör i hela staden som säljer elektronik och det är elgiganten...

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

👍 Kanon Inet!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Wow! Nice! Tack @Inet! =D

Budbee och Airmee är riktigt trevligt! 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dr4co was here...

Permalänk
Medlem

skulle gärna se en inet butik i marieberg gallerian i örebro

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Inet

@Oliver91:

Hej!

Just nu har vi inga planer på att öppna nya butiker utanför storstäderna tyvärr.
Men vi hoppas gratis hemleverans och fria returer gör att du vågar att testa oss ändå!

Med vänliga hälsningar

Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Låter kanon då jag bor mitt emellan rikets andra och tredje stad.
Det enda som jag är lite putt på idag är Postnord som på sin hemsida skriver att varubrev klass 1 ska delas ut dagen efter längs bästkusten, vilket de uppenbarligen inte gör eftersom jag inte fått något litet paket/brev ännu idag. Ett i-landsproblem, men ack så irriterande.
Frågan är bara hur pingvinstången ska få plats i det lilla paketet/brevet.

Visa signatur

Core I5 8600K w/CM Hyper 212 EVO @stock | ASUS Prime Z370-P | Kingston A1000 240GB nvme SSD | Kingston A1000 480GB nvme SSD | Corsair Le SSD 240GB | Samsung SSD EVO 860 250GB | 16GB (8GB Red + 8GB Gray) Ballistix Sport LT 2666MHz | EVGA SuperNOVA 650 GQ | FD Design Define C | GIGABYTE GeForce RTX 2070 WINDFORCE 8G |

Permalänk
Skrivet av Oliver91:

@inet har ni några planer att öppna butik i halmstad? i dagsläget har vi bara en aktör i hela staden som säljer elektronik och det är elgiganten...

Himlar med ögonen och drömmer mig tillbaka till tiden då Inet fanns vid Nyhems torg.

Visa signatur

Core I5 8600K w/CM Hyper 212 EVO @stock | ASUS Prime Z370-P | Kingston A1000 240GB nvme SSD | Kingston A1000 480GB nvme SSD | Corsair Le SSD 240GB | Samsung SSD EVO 860 250GB | 16GB (8GB Red + 8GB Gray) Ballistix Sport LT 2666MHz | EVGA SuperNOVA 650 GQ | FD Design Define C | GIGABYTE GeForce RTX 2070 WINDFORCE 8G |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

@Oliver91:

Hej!

Just nu har vi inga planer på att öppna nya butiker utanför storstäderna tyvärr.
Men vi hoppas gratis hemleverans och fria returer gör att du vågar att testa oss ändå!

Med vänliga hälsningar

Inet

Skönt att få det bekräftat att Örebro inte är en storstad

Permalänk
Medlem

Perfekt! Med postmord var jag tvungen att köra 2 mil för att hämta ut paket samtidigt som jag har DHL 50 meter från huset!

Permalänk
Medlem

Schysst gjort utav Inet, inte mer att säga om det
+++

Permalänk
Medlem

<3 Inet for president! <3

Visa signatur

GPU: EVGA GeForce GTX 1080 8GB ACX3.0 FTW Hybrid | CPU: Intel Core i9 9900K 3.6 GHz | CPU-kylare: be quiet! Silent Loop 240mm | Moderkort: Aorus Master Z390 | RAM: Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO Svart | M.2 SSD: Samsung 970 EVO Plus 500GB | SSD: Samsung 860 EVO 500GB | PSU: Fractal Design Integra M 650W | Chassi: Fractal Design Define R6 USB-C Svart TG |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

@Chris_Kadaver:

Hej!

1. Nej vi har inga planer på höjningar. Om det visar sig att fri frakt "missbrukas" på billiga produkter, alltså att vi ser kunder som systematiskt väljer att dela upp beställningar på många små paket, kan det vara aktuellt att tänka om. Men vi hoppas inte det sker då det varken gynnar kunden, oss eller miljön.

2. Vi har inga planer på att avveckla fler butiker utan siktar istället på att förstärka vår fysiska närvaro i Stockholm, Göteborg och Malmö genom att flytta och/eller bygga större butiker. Vi har inget konkret att meddela här, men vi jobbar på alternativ.

Med vänliga hälsningar

Inet

Inga planer på att öppna i Uppsala?
Sveriges fjärde största stad?

Permalänk
Medlem

Wow! Tack för det Inet!

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Permalänk

@Inet: Superschysst av er! Det är sådant här saker som skiljer ut bra butiker från resten.