[uFP] UndanförPundarn - Svensk Division 2 klan söker medlemmar!

Permalänk

[uFP] UndanförPundarn - Svensk Division 2 klan söker medlemmar!

Hej!
Nu när Division 2 börjar närma sig runt hörnet har vi nu påbörjat våra förberedelser att starta upp en clan och community inför releasen för att få en stabil grupp med likasinnade människor att lira tillsammans med i Division 2.

Vi har som ambition och målsättning inom "Undan för Pundarn" att spela content ihop inom division 2 i en trevlig och trivsam miljö. Vi vill att våra medlemmar ska kunna logga in och känna begäret av att få spela tillsammans och njuta av vad spelet har att erbjuda. Vi har en noll tolerans på toxic beteende och en dålig attityd i överlag och detta resulterar i omedelbar kick från klanen.

Vi kan erbjuda dig som spelare följande:
- En trevlig atmosfär
- Aktiva medlemmar
- En organiserad klan discord
- End game content
- Fokusinriktad spelmiljö

Vår hemsida: https://ufp-esports.weebly.com/

Kontakt:
Discord: jkke#1002
Uplay: jkketv

Och skulle det vara så att du bara är intresserad av att kanske uttöka din friendlist så kontakta/adda mig gärna också!

Permalänk
Medlem

intressant. Spelade Division 1 på min ps4, men har gått över till pc nu. Så har bara en kompis att spela Division 2 med. Så ett glatt gäng att spela ihop med skulle inte sitta helt fel. Är dessutom sjukskriven fram tills tidigast 24'e maj, så kommer missbruka detta spel ett tag framöver.

Uplay walkiii

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[Lenovo Legion Y27q-20 165hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Medlem

@yellowgrass: Detta låter intressant.
Jag är gärna med, StidtO heter jag på Discord och Uplay. Skickar en friendreq till dig.

Permalänk
Skrivet av yellowgrass:

Hej!
Nu när Division 2 börjar närma sig runt hörnet har vi nu påbörjat våra förberedelser att starta upp en clan och community inför releasen för att få en stabil grupp med likasinnade människor att lira tillsammans med i Division 2.

Vi har som ambition och målsättning inom "Undan för Pundarn" att spela content ihop inom division 2 i en trevlig och trivsam miljö. Vi vill att våra medlemmar ska kunna logga in och känna begäret av att få spela tillsammans och njuta av vad spelet har att erbjuda. Vi har en noll tolerans på toxic beteende och en dålig attityd i överlag och detta resulterar i omedelbar kick från klanen.

Vi kan erbjuda dig som spelare följande:
- En trevlig atmosfär
- Aktiva medlemmar
- En organiserad klan discord
- End game content
- Fokusinriktad spelmiljö

Vår hemsida: https://ufp-esports.weebly.com/

Kontakt:
Discord: jkke#1002
Uplay: jkketv

Och skulle det vara så att du bara är intresserad av att kanske uttöka din friendlist så kontakta/adda mig gärna också!

Hej
Har oturen att bara umgås med konsollnördar.
Hänger gärna på.
Lägger till dig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Sötast

Jag som skåning försöker verkligen uttala det där namnet på ett sätt som som mina närmsta ens skulle kunna höra vad jag säger Antar att ni som kommit på namnet är en bit längre upp i landet? (a)

Permalänk

Söker nu fler spelare!

Ny expansion har trillat in runt hörnet och därav söker vi lite mer aktiva spelare för att fortsätta utforska gatorna på division 2 och dess nya expansion de erbjudit oss under namnet "Warlords of New York".

Vi har pga av detta valt att göra en rensning i våran klan på inaktiva medlemmar som ej spelat på länge. Vi har nu cirka 25st platser tillgängliga ingame men våran discord används som ett svenskt community för Division 2 spelare.

Spelar du division 2 och vill ha lite trevligt folk att lira med är du hjärtligt välkommen!

Krav på dig:
Trevlig attityd
Tror inte du är bättre än alla andra
Respektera varandra och bemöt andra med en god ton

* Vårat främsta mål är att ha en bra social atmosfär och ett gött snack, Anser vi att du inte passar in och bidrar med en negativ stämning eller dålig attityd kommer du bli bortplockad från klanen/discorden.

Vi har som krav att du som spelare i vår klan nu lirar på en aktiv basis, Dvs du spelar aktivt och inte bara en gång i veckan. Vid inaktivitet kommer du förlora din plats i klanen och vi tar givetvis hänsyn till familj, jobb och dylikt.

För att haka på och lira med oss så adda mig på uplay eller joina våran discord!
Uplay: jkketv
discord: https://discord.gg/x2TcJgZ

Permalänk
Medlem

Hänger gärna på om det finns plats över. Har dock inte lirat så länge än så jag försöker fortfarande lära mig allt.

addar dig så länge.
Bambam#6460 på discord
Bambam_smash på uplay