"Internetsladd i hårddisken" förevigat på episk t-shirt

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av MultiMan:

Jag hade ju tänkt köpa flera av era andra tröjor när ni lanserade nya shoppen men efter att ha kollat vilka modeller ni valt (bl a genom fråga till Emil tror jag, kan t o m varit du själv) så valde jag att avstå. Ni verkar ha valt den nya europeiska anorektiska tröjmodellen (slim fit, relativt kort, små ärmöppningar och väldigt kort armar) istället för amerikansk "classic fit" som passar alla. När jag jämför en "modern" 3XL är den ofta mindre än en standard XL/Classic fit för 15 år sedan. Synd, så därför måste jag nog tyvärr passa även denna gång även om tröjans motiv är underbart! Avskyr ormskinn.

Edit: Räcker ju att enbart titta på er måttabell i shoppen, 63cm bröstvidd för en 3XL? Det är extremt trångt (borde vara minst 69-70 för en normal, classic 3XL) och då nämns inte de väldigt korta armarna, ofta runt 3cm utstick från armhålan och andra parametrar för den europeiska slimfit-stilen. Blott ett exempel på vad ni borde ha i shoppen (imho): https://www.mygildan.com/store/us/browse/productDetailsPage.j...
71cm bröstvidd i 3XL och långa ärmar. Dessutom skiljer det mer normala 5cm mellan storlekarna istället för bara 3 (dubbelt upp för omkretsen såklart på alla mått).

Jag har dryga 120cm i bröstvidd, så era 3XL med 126cm otvättat kommer vara extremt obekvämt. Jag köper utan problem tailored fit skortor på Dressmann i 3XL som mäter 140cm i den storleken (funkar även med 2XL faktiskt om jag är på det humöret, fortfarande över 130cm). Har ingen hängbuk så lite smalare passformar nertill är inget problem för mig (110 midja).

Våra t-shirts är inte slim-fit utan vad som kallas för modern eller normal passform. Den är rak med kortare ärmar och tunn krage, vilket är det mest populära snittet. Precis som du säger kan det skilja en hel del i storlek när man kommer upp i riktigt stora storlekar (3XL+) och därför är bra att hålla koll på måttabellen och exempelvis jämföra med favorittröjan hemma i garderoben.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu stoppar vi förbokningarna!

Alla ordrar har gått till produktion och jag ska se till att skynda på leveranserna. Kul att den blev så uppskattad, särskilt med tanke på att det finns ett inslag av allvar i det hela också.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Nu stoppar vi förbokningarna!

Alla ordrar har gått till produktion och jag ska se till att skynda på leveranserna. Kul att den blev så uppskattad, särskilt med tanke på att det finns ett inslag av allvar i det hela också.

Kommer ni att ta emot nya beställningar snart? Är lite sen på bollen, men vill gärna ha en sådan episk tröja i garderoben!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

Nu stoppar vi förbokningarna!

Alla ordrar har gått till produktion och jag ska se till att skynda på leveranserna. Kul att den blev så uppskattad, särskilt med tanke på att det finns ett inslag av allvar i det hela också.

Rip skulle slutföra min beställning efter lunch anti-klimax när man tryckte slutför köp och inget hände sen ladda om och den var borta

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Kauge:

Kommer ni att ta emot nya beställningar snart? Är lite sen på bollen, men vill gärna ha en sådan episk tröja i garderoben!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Flydiverny:

Rip skulle slutföra min beställning efter lunch anti-klimax när man tryckte slutför köp och inget hände sen ladda om och den var borta

Vi kör begränsade upplagor, så när det är slut är det slut. Sen kanske någon enstaka populär t-shirt kan återkomma i en ny variant någon gång i framtiden, men det är ingenting som jag planerar för just nu. Vi tycker det är roligare med unika plagg som bara finns att köpa en gång.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

Vi kör begränsade upplagor, så när det är slut är det slut. Sen kanske någon enstaka populär t-shirt kan återkomma i en ny variant någon gång i framtiden, men det är ingenting som jag planerar för just nu. Vi tycker det är roligare med unika plagg som bara finns att köpa en gång.

Håller med! Bara avis att jag missa båten, men jag är fett på kommandorörelser tröjjan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Vi kör begränsade upplagor, så när det är slut är det slut. Sen kanske någon enstaka populär t-shirt kan återkomma i en ny variant någon gång i framtiden, men det är ingenting som jag planerar för just nu. Vi tycker det är roligare med unika plagg som bara finns att köpa en gång.

Fair enough, får lära mig att vara snabbare på bollen, helt enkelt.

Permalänk
Medlem

@Zorerk:
Well, nu är den på Spotify.
Förlåt, mänskligheten.

https://open.spotify.com/track/0to4bw5ZCNygygnVoXc7Oz?si=Btqu...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tackle:

@Zorerk:
Well, nu är den på Spotify.
Förlåt, mänskligheten.

https://open.spotify.com/track/0to4bw5ZCNygygnVoXc7Oz?si=Btqu...

Hahahaha ett gott skratt fick man iaf...

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem

Trist, var helt i inställd på att tröjan skulle säljas helgen ut... Får ha bättre koll nästa gång :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 3700X |
| 32GB DDR4 @ 3200 MT/s | Nvidia GTX 1080 Windforce OC |
| 1TB SSD Samsung 850 EVO | 1TB SSD Samsung 860 EVO |
| 1TB SSD Intel 660P |
// Davisho

Permalänk
Medlem

@tackle: Härligt. Nu ska det spelas på jobbet.

Visa signatur

Node 304 White | Asus Strix X470-I | R5 2600 @ 3.85Ghz | 16GiB DDR4-3000Mhz CL15 | Sapphire Radeon RX 5700 PULSE | 512GiB 860 EVO M.2 | 1TiB 970 EVO Plus NVMe | Corsair SF450

Permalänk
Medlem

Instruktionsfilm på hur man kopplar en internetsladd till hårddisken
https://www.youtube.com/watch?v=4lJxi95CvM4

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..
..:[EVGA X99 FTW K][Build in progress]:..

Permalänk
Geeks
SweClockers

Uppdatering!

T-shirtarna är i produktion och de första leveranserna bör hinna skickas redan nästa vecka.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Lego Master

Leveransmail från Merch-Ants!

Citat:

Your order has been packed and sent from our warehouse.

Woop!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Leveransmail från Merch-Ants!

Woop!

Ja, tid tar det ju.
Jag väntar fortfarande.

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Min t-shirt har anlänt! Nu är det bara utföra kommandorörelsen och katastrof är ett faktum.

Permalänk
Medlem

Det är ändå rätt märkliga tider vi lever i... Dricker Coca Cola med smak av persika (vet inte om jag rekommenderar det...), ägnar oss åt memes i form av t-shirts

Samt förväntar oss att sånt som säkerhet ska vara lätt. Inte ens fysisk säkerhet är vi bra på, jag rekommenderar följande som fredagsunderhållning:

Trevlig helg!

Visa signatur

Vad har jag i min dator? Kopparrör.

Permalänk
Medlem

Fick mjn i fredags.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk

Fick min i förra veckan oxå (torsdag 7/3). Brevbäraren tryckte ner påsen med innehållet i brevlådan

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Medlem

Fick min och har hunnit tvätta den en gång nu.

Tyvärr krympte den lite i tvätten och texten blekna! (30 grader!!!)
(kvalitén är lika tvivelaktig som internetsladd i hårddisken)

Permalänk
Lego Master

@riche:
Samma upplevelse här, tyvärr. Trycket blev mycket mörkare efter första tvätten för mig.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av tackle:

@Zorerk:
Well, nu är den på Spotify.
Förlåt, mänskligheten.

https://open.spotify.com/track/0to4bw5ZCNygygnVoXc7Oz?si=Btqu...

Ärligt talat är det många artister på kö att be mänskligheten om ursäkt innan vi kommer till denna.

Kul låt.

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Trevligt att man fick en extra på posten idag då det var nått fel i färgen på den första.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av riche:

Fick min och har hunnit tvätta den en gång nu.

Tyvärr krympte den lite i tvätten och texten blekna! (30 grader!!!)
(kvalitén är lika tvivelaktig som internetsladd i hårddisken)

Skrivet av Shudnawz:

@riche:
Samma upplevelse här, tyvärr. Trycket blev mycket mörkare efter första tvätten för mig.

Tryckeriet schabblade med trycket, så tyvärr har vissa exemplar blivit felaktigt härdade. Därför kommer alla som beställt att få en ny tröja med posten inom kort.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Jag har precis mottagit ännu ett exemplar av 1177 T-shirten? Jag beställde bara en, så varför ännu ett exemplar?
Den har dessutom en något annorlunda look med synligare mer skrikröd textfärg, och lite mer lyster i det svarta tyget.

Inte för att jag klagar om jag nu fått två T-shirts till priset av en

EDIT: Där ser man... Det han visst bli några fler som upptäckt, o kommit lite svar medans jag skrev

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Medlem

Tack för en extra T-shirt

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

Tryckeriet schabblade med trycket, så tyvärr har vissa exemplar blivit felaktigt härdade. Därför kommer alla som beställt att få en ny tröja med posten inom kort.

Ah! det förklarar varför jag fick två tröjor.. blev lite oroad där ett tag.

Visa signatur

keep on swimming :-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Tryckeriet schabblade med trycket, så tyvärr har vissa exemplar blivit felaktigt härdade. Därför kommer alla som beställt att få en ny tröja med posten inom kort.

Ah! Det förklarar t-shirt #2 idag.
Får tacka

Skickades från m.sweclockers.com