Släck "Följda trådar" när man besökt alla trådar

Permalänk
Hedersmedlem

Släck "Följda trådar" när man besökt alla trådar

Om man besöker trådar som man följer utan att gå via "Följda trådar" så borde den texten sluta vara orange. När man blir citerad i en tråd man följer får man 2 notiser och kommer besöka tråden via "Mina citat" eller "Följda trådar". Det är lite jobbigt att hela tiden behöva trycka på "Följda trådar" när man redan besökt tråden. Detsamma gäller "Mina citat" egentligen. Finns det inget osett så borde inte de knapparna vara orangea.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Shimonu:

Om man besöker trådar som man följer utan att gå via "Följda trådar" så borde den texten sluta vara orange. När man blir citerad i en tråd man följer får man 2 notiser och kommer besöka tråden via "Mina citat" eller "Följda trådar". Det är lite jobbigt att hela tiden behöva trycka på "Följda trådar" när man redan besökt tråden. Detsamma gäller "Mina citat" egentligen. Finns det inget osett så borde inte de knapparna vara orangea.

Hej,

Tyvärr är det en tekniskt begränsning i implementationen som gör att man är tvungen att besöka följda trådar respektive mina citat-sidan individuellt för att släcka dessa notiser.

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W