Permalänk

HDplex 400w värde?

Hej har en HDPLEX 400W med en dell powerbrick och HDPLEX SFX Bracket.

Nypris på detta låg på ca 2500kr ihop och har använts till ett Mitx projekt vilket gjorde att man fick plats med större cpu kylare och mycket mer luft och plats i chassit.

Jag undrar bara vad det kan vara värt om man skulle sälja det? Finns det folk som fortfarande är intresserad av denna formfaktor?

HDPLEX Själva körde det med ett 8700k och 1080ti

Har själv haft det i ett liten mitx gaming dator vilket gjorde allt då jag fick plats med en mycket bättre och större kylare i.

Vad är detta värt idag om man ska sälja det? Givetvis komplett och fint skick och nästintill aldrig använt.

OBS detta är ingen sälj annons kommer lägga ut det i marknaden under kommande vecka men för första gången har jag ingen koll på det faktiska värdet idag. Är ca 1 år gammal.

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Medlem

Det finns nog folk på smallformfactor.com som är intresserade av båda två, framför allt om det är en Dell LA330PM160 brick.

En ny kombo med en 400W ATX DC + 400W AC-DC från Hdplex landar kring 200$. Så ditt kanske kan vara värt kring lite mer än tusenlappen?

Permalänk
Skrivet av Penguin:

Det finns nog folk på smallformfactor.com som är intresserade av båda två, framför allt om det är en Dell LA330PM160 brick.

En ny kombo med en 400W ATX DC + 400W AC-DC från Hdplex landar kring 200$. Så ditt kanske kan vara värt kring lite mer än tusenlappen?

hej det stämmer är en dell LA330PM160.

tack då har jag en fingervisning om värde. givetvis i kombination med efterfrågan.

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Medlem

Jag är absolut intresserad av hela paketet, även medlem på smallformfactor.net

Visa signatur

Citat från en studiekamrat:
Kommer bli en mikroprofessor om jag läser mer digitalteknik idag.

Permalänk
Skrivet av sonor:

Jag är absolut intresserad av hela paketet, även medlem på smallformfactor.net

detta är ingen annons. La ut den på marknaden och sålde när jag fick svar i denna tråd.

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.