Rösta på ditt favoritbygge i SweClockers sista Månadens Galleri

Permalänk
Melding Plague

Rösta på ditt favoritbygge i SweClockers sista Månadens Galleri

Efter ett kortare uppehåll har det blivit dags att rösta fram vinnare i Månadens Galleri. Denna blir också den sista i sitt slag, innan ett helt nytt koncept lanseras.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

oooh spännande!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Arkadspel i ek!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Min röst gick till Blackout.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

Spännande, ser fram emot kommande nyheter! Också sjukt snygga gallerier allihopa, riktigt svårt att välja!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nasa är ju grymt, gillar när man tar det steget längre och har en genomgående tanke i allt från utförande till bilder

Permalänk
Inaktiv

Det blev Arkadspel i Ek. Det fanns flera snygga i olika kategorier.

Permalänk
Medlem

Fanns flera riktigt bra bidrag den här gången, riktigt svårt att välja. För att göra det lite lättare valde jag att diskvalifisera de som uppenbart är gjorda av proffs. Dels för att jag hellre ser en glad amatör göra ett snyggt bygge och dels för att de som är sponsrade av flera stora företag kanske inte har lika stor användning av priserna.

Med det sagt vill jag bara förtydliga att min röst absolut inte gick till en jag inte tycker förtjänar att vinna, det var som sagt extremt tajt i toppen.

Rösten gick till arkadmaskinen! Skulle gärna bygga en likadan till min mancave, tyvärr tar den nog för stor plats med tanke på att jag, trots nostalgin, sällan spelar gamla klassiker längre.

Permalänk

Väldigt hedrande att få vara med bland alla de här grymma byggena! Själv har jag två favoriter som jag väljer mellan (hint: inte mitt eget bygge )
Tack Olsson80 för de fina orden! Mycket uppskattat