Mobilversion kontra desktop

Permalänk
Medlem

Mobilversion kontra desktop

Hej! Säkert något inställningsproblem men blir inte klok på detta
Går in på sweclockers via iPad och hamnar per default på mobilversionen men går in via mobilen och hamnar på desktop-versionen!

Hur råder man bot på detta?

Visa signatur

DAN A4 - RTX 4070 - Ryzen 5800x3d - 32Gb 3600DDR4 - 4TB NVME m.2 SSD - ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac - Corsair SF450 - Samsung 65Q80

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Ronja_Hood:

Hej! Säkert något inställningsproblem men blir inte klok på detta
Går in på sweclockers via iPad och hamnar per default på mobilversionen men går in via mobilen och hamnar på desktop-versionen!

Hur råder man bot på detta?

Hej! Har det löst sig? Den enda vettiga lösningen är egentligen att bränna upp mobil och iPad samt köpa en hederlig egenbyggd dator som du skruvar ihop efter att omsorgsfullt valt ut rätt delar genom att fråga forumet vilken dator som är bäst.

Men, återkommer om vi kan lösa det snabbare. Är det iOS på båda enheterna?

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

@Edin: hahaha.....en egenbyggd dator efter många frågor på forumet har jag och där funkar sweclockers helt korrekt

Men nej, på mina ios enheter är det fortfarande tvärtomvärlden.....

Visa signatur

DAN A4 - RTX 4070 - Ryzen 5800x3d - 32Gb 3600DDR4 - 4TB NVME m.2 SSD - ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac - Corsair SF450 - Samsung 65Q80

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Ronja_Hood:

@Edin: hahaha.....en egenbyggd dator efter många frågor på forumet har jag och där funkar sweclockers helt korrekt

Men nej, på mina ios enheter är det fortfarande tvärtomvärlden.....

Testa scrolla till nederst på sidan på dina enheter och klicka på länken som tar dig till respektive version (Mobil / Desktop). Då borde den inställningen vara den som sparas i din enhet. Funkar inte det kan jag be någon teknisk kunnig kolla på det asap.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Testa scrolla till nederst på sidan på dina enheter och klicka på länken som tar dig till respektive version (Mobil / Desktop). Då borde den inställningen vara den som sparas i din enhet. Funkar inte det kan jag be någon teknisk kunnig kolla på det asap.

Maaagiskt! Det verkar fungera! Höll på att bli tokig 😂😂
Tack!

Visa signatur

DAN A4 - RTX 4070 - Ryzen 5800x3d - 32Gb 3600DDR4 - 4TB NVME m.2 SSD - ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac - Corsair SF450 - Samsung 65Q80

Permalänk
Medlem

Har ett annat problem, möjligen att jag har blivit blind också.

Jag hittar inte på redigera knappen i varken mobil eller den orginal sidan. Jag har också sökt i forumet utan någon träff.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Burks:

Har ett annat problem, möjligen att jag har blivit blind också.

Jag hittar inte på redigera knappen i varken mobil eller den orginal sidan. Jag har också sökt i forumet utan någon träff.

Skickades från m.sweclockers.com

Sedan några år tillbaka är redigeringsfunktionen begränsad, se https://www.sweclockers.com/forum/trad/1399644-begransningar-.... Kanske var skälet att inlägget var för gammalt? I så fall får du gärna kontakta oss och be oss att ordna med redigeringen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albert:

Sedan några år tillbaka är redigeringsfunktionen begränsad, se https://www.sweclockers.com/forum/trad/1399644-begransningar-.... Kanske var skälet att inlägget var för gammalt? I så fall får du gärna kontakta oss och be oss att ordna med redigeringen.

Tackar

Har varit inaktiv här på sweclockers sedan 2015, den gången hade jag redigera knappen tillgänglig. Var nog precis före beslutet togs den gången.

Stämmer nog bra att jag försök redigera efter 12 timmar.

Inlägget är inte jätteviktigt att redigera, jag tänkte mest rätta upp i lite specs på det jag skrev, möjligen ta bort nåt av alternativen som jag skrev om.

Jag tyckte att det var onödigt att skapa ett nytt inlägg istället för redigering, samt att det också ville medfört en onödig bumpning av tråden.

Skickades från m.sweclockers.com