Asus Gtx 1080 Strix Gaming-A (Kan nu skickas)

Permalänk

Asus Gtx 1080 Strix Gaming-A (Kan nu skickas)

Dags att sälja mitt 1080 efter en uppgradering, kortet har kartong, kvitto, och alla tillbehör. Köpt på Net On net lagershop i jönköping. Kortet har fungerat utmärkt med en överklockning på +100mhz på core ( har inte testat överklocka mer) utan något coil whine.
Hämtas i jönköping, skickas ej. Budgivning börjar på 3500kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3400:- + Frakt

Mvh

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem

När är kortet köpt?

Permalänk
Skrivet av Paw:

3400:- + Frakt

Mvh

Jag tror du har missuppfattat lite där

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Bitfenix:

När är kortet köpt?

October 2016

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag har ett vattenblock som passar med backplate (felköpt begagnat) så om köparen vill ha ett vattenblock som passar är det bara att hojta.
https://www.ekwb.com/shop/ek-fc1080-gtx-strix-nickel
Runt 400kr plus frakt är jag ute efter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhantomFiles:

Jag tror du har missuppfattat lite där

Skickades från m.sweclockers.com

Oförskämt av dig och tro att folk faktiskt läser vad som står i annonsen

Permalänk

@SideShowMicke: Det känns inte ok att du försöker sälja dina saker i min annons, men det får gå

Permalänk
Medlem

Intresserad om du bestämmer dig för att skicka!

Permalänk
Medlem

Ger 3500 om jag kan komma o hämta det idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhantomFiles:

Dags att sälja mitt 1080 efter en uppgradering, kortet har kartong, kvitto, och alla tillbehör. Köpt på Net On net lagershop i jönköping. Kortet har fungerat utmärkt med en överklockning på +100mhz på core ( har inte testat överklocka mer) utan något coil whine.
Hämtas i jönköping, skickas ej. Budgivning börjar på 3500kr

Läs hela annonsen här

3.5 om det kan hämtas idag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Noocebo: Tyvärr inte det priset jag tänkte då budgivningen började på 3.5. Tack ändå

Permalänk

@Raesmus: Ok, just nu är det inte aktuellt. Men jag återkommer om det blir det

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhantomFiles:

@Noocebo: Tyvärr inte det priset jag tänkte då budgivningen började på 3.5. Tack ändå

När slutar budgivningen då?
Budar ändå 3500.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Noocebo: Annonsen gick upp igår, så eventuellt ett par dagar till eller tills ett antagbart pris har blivit budet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhantomFiles:

@Noocebo: Annonsen gick upp igår, så eventuellt ett par dagar till eller tills ett antagbart pris har blivit budet.

Ja men säg söndag då? Men om inga fler bud kommer in så säljer du ändå för 3.5?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Noocebo: Får jag inget bud över 3.5 så lägger jag först upp annonsen på blocket också då jag tidigare har sålt grafikkort där. Det är nog rätt troligt att någon bjuder över 3.5 då andra här har sålt GTX 1080 för över det. Detta är ju också Asus Strix, en riktigt bra modell. Men vi får se

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhantomFiles:

@Noocebo: Får jag inget bud över 3.5 så lägger jag först upp annonsen på blocket också då jag tidigare har sålt grafikkort där. Det är nog rätt troligt att någon bjuder över 3.5 då andra här har sålt GTX 1080 för över det. Detta är ju också Asus Strix, en riktigt bra modell. Men vi får se

Men starta din annons för det du är beredd på att släppa den för istället. Startar du på 3.5 får du ju sälja den för det om inget annat bjuds. Lite så annonser med auktion fungerar. Men kan som sagt hämta det när som helst och du får 3.5 direkt. Annars får du gärna sätta en fast sluttid.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Noocebo: Ok, tack för info. Detta är min andra annons så jag vet inte riktigt hur det fungerar. Jag sätter en sluttid 20/2. Har jag inget bättre bud än 3.5 så säljer jag till dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhantomFiles:

@Noocebo: Ok, tack för info. Detta är min andra annons så jag vet inte riktigt hur det fungerar. Jag sätter en sluttid 20/2. Har jag inget bättre bud än 3.5 så säljer jag till dig.

Okej gött! Lite lång annons men det bestämmer du. Vill du avsluta tidigare är det bara säga till.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Raesmus: Ok, vad är ditt bud?

Permalänk

@Noocebo: Fick ett bud på 3800. Tack för budningen i alla fall

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhantomFiles:

@Noocebo: Fick ett bud på 3800. Tack för budningen i alla fall

Budet ska finnas här i tråden. Annars vet man ju inte om du bara hittat på ett bud. Har du en auktion här så ska alla bud vara synliga här

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Noocebo: Men det är ju inte mitt fel om någon inte vill buda i diskussionsgruppen, Du vet väl att hela diskussionsgruppen är väljbar och många har inte ens någon chatt utan bara pm och telefon. Sen vet jag inte varför jag skulle hitta på ett bud som är större än ditt då jag kan förlora ditt bud (vilket jag troligen kommer att göra).

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhantomFiles:

@Raesmus: Ok, vad är ditt bud?

Kan buda 3900 + frakt.

Skrivet av Noocebo:

Budet ska finnas här i tråden. Annars vet man ju inte om du bara hittat på ett bud. Har du en auktion här så ska alla bud vara synliga här

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tycker inte du ska ha så mycket åsikter om hur Ankido sköter sin auktion. Det är hens regler som gäller, inte dina påhittade föreställningar om budtid, bud via PM etc. Buda eller skit i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raesmus:

Kan buda 3900 + frakt.

Jag tycker inte du ska ha så mycket åsikter om hur Ankido sköter sin auktion. Det är hens regler som gäller, inte dina påhittade föreställningar om budtid, bud via PM etc. Buda eller skit i det.

Väldigt lätt annars att hitta på egna bud för man inte är nöjd med dom som finns. Är basic på hur en auktion fungerar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noocebo:

Väldigt lätt annars att hitta på egna bud för man inte är nöjd med dom som finns. Är basic på hur en auktion fungerar.

Skickades från m.sweclockers.com

Du vet inte vad du pratar om. Detta är ingen auktion, detta är en annons med budgivning. Till och med budgivning vid bostadsköp innefattar så kallade "dolda bud". Läs själv reglerna för SweClockers marknad, det finns inga regler som innefattar det du pratar om.Säljaren beställer själv vilket pris hen vill sälja till.

Permalänk

Kortet är nu sålt och annonsen avslutas.

Skickades från m.sweclockers.com