XFX Vega 64 säljes

XFX Vega 64 säljes

Hej,

Då jag bytt lag så säljer jag min XFX vega 64 i referensutförande. Jag är enda ägaren och har aldrig minat.

3500 SEK. Finns i Uppsala. Om du hämtar kan du kanske pruta lite.

Mvh
Johan

Läs hela annonsen här

Övervärderar du inte ditt kort lite, med tanke på att vi kan köpa ny RTX 2060 för 3989kr?

Det är en referensdesign.

Skrivet av Axilya:

Övervärderar du inte ditt kort lite, med tanke på att vi kan köpa ny RTX 2060 för 3989kr?

Det är en referensdesign.

Vega 64 är ett snabbare kort än RTX 2060 och piskar skiten ur RTX 2060 när det kommer till andra aktiviteter än spelande så nja inte grovt övervärderat.

Skrivet av Oliver91:

Vega 64 är ett snabbare kort än RTX 2060 och piskar skiten ur RTX 2060 när det kommer till andra aktiviteter än spelande så nja inte grovt övervärderat.

Jag älskar AMD, but... https://tpucdn.com/reviews/MSI/GeForce_RTX_2060_Gaming_Z/imag...

Det är ett använt kort. Referensdesign.

3500kr är ett bra pris enligt mig.

Skrivet av Jays_swe:

3500kr är ett bra pris enligt mig.

Må säkert va ett bra pris men för 4890kr så kan man få tag på Sapphire Radeon RX Vega 64 Nitro+ (11275-03) 2xHDMI 2xDP 8GB vilket är ett bättre köp.
https://m.prisjakt.nu/product/4714606

Eller köp en bra Vega 64 Sapphire Limited Edition härifrån: #17778090

Det är inte referensdesign.

Skrivet av Axilya:

Eller köp en bra Vega 64 Sapphire Limited Edition härifrån: #17778090

Det är inte referensdesign.

Det är referensdesign. Men med en shroud av metall/metallfärg

Skickades från m.sweclockers.com

Har du kvar kortet? Inga bud än?

Det är kvar än så länge

Skrivet av johanlillja:

Hej,

Då jag bytt lag så säljer jag min XFX vega 64 i referensutförande. Jag är enda ägaren och har aldrig minat.

3500 SEK. Finns i Uppsala. Om du hämtar kan du kanske pruta lite.

Mvh
Johan

Läs hela annonsen här

Kan erbjuda 3000+ frakt

Alright. Har en köpare nu. Men om han drar sig ut så får du det. Försöker hålla tråden uppdaterad

Med vänlig hälsning,

Skrivet av johanlillja:

Alright. Har en köpare nu. Men om han drar sig ut så får du det. Försöker hålla tråden uppdaterad

Med vänlig hälsning,

Jag håller mig en stund, har en egen tråd här och fick svar om ett msi vattenkylt Vega 64