SweClockers Meet & Geek i Växjö – fredagen 15 Februari!

Permalänk
Medlem

vet att eventet inte startar förrän 18:00
men vilken tid har resterande tänkt dyka upp?
(tänkte själv dyka upp mellan 16-17 förutsatt att man inte är ensam om det)

Visa signatur

CPU: i7 14700K MOBO: ASUS ROG Strix Z790-A Gaming WIFI II
GPU: 1080TI Aero RAM: 64GB Corsair Dominator platinum 5600MHz
SSD: Samsung 990 PRO M.2 1TB + WD Black SN850X 4TB
Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic PSU: Seasonic Prime GX 1300W
Kylning: Custom loop, 3x360 rads

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av erieri02:

vet att eventet inte startar förrän 18:00
men vilken tid har resterande tänkt dyka upp?
(tänkte själv dyka upp mellan 16-17 förutsatt att man inte är ensam om det)

Vi blir ett gäng som anländer tidigare eller bor i stan som nog dyker upp tidigare. Kan inte lova något om tid just nu, men runt den tiden skulle jag tro!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@MyScnd: Pling!

Håll en plats till mig. Dyker upp kl 19.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Tagga!!!

Permalänk
Relik 📜

Jonas, sluta med syran.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av emilakered:

Jonas, sluta med syran.

#detärjuändåfredag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Dyker ni upp i Helsingborg nångång?

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av AndersT:

Dyker ni upp i Helsingborg nångång?

I Skåne, garanterat! Just Helsingborg kan jag inte svära på. "Hur långt" skulle du kunna tänka dig åka? Lund? Malmö?

Annars, du kan ju alltid dra ihop någost själv - såklart!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Hjälpsam

Ha nu jädrigt kul grabbar och tjejer!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk

Hare så kult på restaurangen!

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Kollegan behövde jobba över lite så vi blir lite sena. Framme 18.20 me bussen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tyvärr sket det sig för mig i och med jobbet här tänkte jag delge er anekdoter kring ett system med en Q9650 och ett RTX 2080... fasiken meeeeeed!!!

Permalänk
Medlem

Kommer tyvärr inte, mår allmänt skit med en kraftig huvudvärk så har jag ingen motivation att spendera tid i en högljudd miljö, och stannar hemma. Vilket känns lite dumt då jag bor mitt i centrala Växjö och väldigt nära O'Learys (<200m). Men hoppas ni andra har en riktigt bra kväll!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Stora Sture:

Tyvärr sket det sig för mig i och med jobbet här tänkte jag delge er anekdoter kring ett system med en Q9650 och ett RTX 2080... fasiken meeeeeed!!!

Skrivet av Kazutoyo:

Kommer tyvärr inte, mår allmänt skit med en kraftig huvudvärk så har jag ingen motivation att spendera tid i en högljudd miljö, och stannar hemma. Vilket känns lite dumt då jag bor mitt i centrala Växjö och väldigt nära O'Learys (<200m). Men hoppas ni andra har en riktigt bra kväll!

Tråkigt! Ni får komma nästa gång vi kör något söderut!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Till alla late arrivals: vi sitter på övervåningen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

I Skåne, garanterat! Just Helsingborg kan jag inte svära på. "Hur långt" skulle du kunna tänka dig åka? Lund? Malmö?

Annars, du kan ju alltid dra ihop någost själv - såklart!

Malmö å Lund är ingen omöjlighet...

Hoppas Skåne står på tur

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem

Jäklar vad det där tåget gick undan....

Permalänk
Medlem

Tackar för en supertrevlig kväll

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Hedersmedlem

Jacob o Jonas kicks ass, rekommenderar alla att försöka närvara på nästa träff! 👌

Edit: Ängelholm har direktflyg från Stockholm och någon gammal hedersmedlem bor nära o kan säkert bjuda på en massa öl 😋

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Tip Top:

Tackar för en supertrevlig kväll

Tack själv.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Tack för en trevlig kväll!
Särskilt @MyScnd som bjöd på dagens skratt 😉

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem

Jag hänger med i kråksången och tackar alla för en extremt trevlig kväll. Synd att jag inte hade minne nog för att komma ihåg nicket på de jag satt och tjötade med under kvällen.

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av ch1n:

Jag hänger med i kråksången och tackar alla för en extremt trevlig kväll. Synd att jag inte hade minne nog för att komma ihåg nicket på de jag satt och tjötade med under kvällen.

Du satt väl med mig, Cazell, Tip Top och Dell-tröjan? Sorry glömde ditt nick Dell-tröjan och Simon (minns inte ditt nick heller)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tack allesammans för en trevlig kväll! Bra uppstyrt av @MyScnd, SweClockers kommer aldrig glömma att du försov dig.

Skrivet av ch1n:

Jag hänger med i kråksången och tackar alla för en extremt trevlig kväll. Synd att jag inte hade minne nog för att komma ihåg nicket på de jag satt och tjötade med under kvällen.

Skrivet av Dinoman:

Du satt väl med mig, Cazell, Tip Top och Dell-tröjan? Sorry glömde ditt nick Dell-tröjan och Simon (minns inte ditt nick heller)

Skickades från m.sweclockers.com

Det var ni två, @Cazell, @Tip Top, @harrak (Simon) och Dell-tröjan var väl ändå @houze som kom tvåa i quizen?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Jacob:

Tack allesammans för en trevlig kväll! Bra uppstyrt av @MyScnd, SweClockers kommer aldrig glömma att du försov dig.
Det var ni två, @Cazell, @Tip Top, @harrak (Simon) och Dell-tröjan var väl ändå @houze som kom tvåa i quizen?

Killen med koll!

@houze och @harrak var det ju, förlåt för att jag glömde av era nick!

Dessutom var det väl ändå jag som kom tvåa? #neverforget

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dinoman:

Killen med koll!

@houze och @harrak var det ju, förlåt för att jag glömde av era nick!

Dessutom var det väl ändå jag som kom tvåa? #neverforget

I mina ögon är du alltid en förlorare! <3 Även när du egentligen kom tvåa och med jävligt långsökta argument försökte knipa förstaplatsen.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

få tacka för en trevlig kväll med skratt och härligt umgänge (inga nämna inga glömda
sedan är det väldigt roligt att man nu har ett ansikte på vissa av namnen här på forumet

Visa signatur

CPU: i7 14700K MOBO: ASUS ROG Strix Z790-A Gaming WIFI II
GPU: 1080TI Aero RAM: 64GB Corsair Dominator platinum 5600MHz
SSD: Samsung 990 PRO M.2 1TB + WD Black SN850X 4TB
Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic PSU: Seasonic Prime GX 1300W
Kylning: Custom loop, 3x360 rads

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Jacob:

I mina ögon är du alltid en förlorare! <3 Även när du egentligen kom tvåa och med jävligt långsökta argument försökte knipa förstaplatsen.

Det var värt ett försök!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Hedersmedlem

Tackar för en mycket trevlig kväll!

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Tackar för en mycket trevlig kväll!

Tack själv

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0