Annat märke istället för OnePlus?

Permalänk
Medlem

Annat märke istället för OnePlus?

Har en OnePlus 3 just nu och är supernöjd men börjar bli sugen på en ny telefon. Jag är så fruktansvärt trött på att betala stora summor för en mobil som jag mest använder för att komma ut på internet. Oneplus har alltid varit ett märke för mig för att man får premium kvalité fast för ett billigare pris.

Tänkte köpa 7:an men den ser ut att bli för dyr så jag undrar om det finns liknande märken som riktar sig mot folk som mig.

Det jag vill ha är en relativt hög prestanda på telefonen så att den går att använda länge. Kräver inte det bästa men mer att telefonen klarar av framtida uppdateringar som brukar kräva mer.

Sen vill jag gärna ha ett märke som fortsätter att ge uppdateringar till gamla telefoner. Min OP3 får fortfarande stora uppdateringar och det vill jag kunna få om jag byter märke.

Finns det en mobil med mina specifikationer?

Permalänk
Medlem

Vart läser du att 7an kmr bli dyr? Antagligen får den samma pris som nuvarande 6T

Permalänk
Medlem

Pocophone

Linus Techtips gjorde en video om hur du kan flasha om den till att vara riktigt bra https://www.youtube.com/watch?v=BsHtfLh6azw

Permalänk
Medlem
Skrivet av jehuty:

Har en OnePlus 3 just nu och är supernöjd men börjar bli sugen på en ny telefon. Jag är så fruktansvärt trött på att betala stora summor för en mobil som jag mest använder för att komma ut på internet. Oneplus har alltid varit ett märke för mig för att man får premium kvalité fast för ett billigare pris.

Tänkte köpa 7:an men den ser ut att bli för dyr så jag undrar om det finns liknande märken som riktar sig mot folk som mig.

Det jag vill ha är en relativt hög prestanda på telefonen så att den går att använda länge. Kräver inte det bästa men mer att telefonen klarar av framtida uppdateringar som brukar kräva mer.

Sen vill jag gärna ha ett märke som fortsätter att ge uppdateringar till gamla telefoner. Min OP3 får fortfarande stora uppdateringar och det vill jag kunna få om jag byter märke.

Finns det en mobil med mina specifikationer?

Det är väl bara 5G-varianten som ryktas bli dyr? Den är nog inget att ha ändå.

Permalänk
Medlem

Nokia gör ju prisvärda mobiler.

Permalänk
Medlem

Skulle säga Nokias billigare mobiler utan tvekan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

Vart läser du att 7an kmr bli dyr? Antagligen får den samma pris som nuvarande 6T

Har kommit bilder som visar att den ska ha heltäckande skärm med en kamera som gömmer sig bakom skärmen som man skjuter fram. Låter inte som att dom tänker billigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jehuty:

Har kommit bilder som visar att den ska ha heltäckande skärm med en kamera som gömmer sig bakom skärmen som man skjuter fram. Låter inte som att dom tänker billigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Avvakta och se själv.

Tycker du den är för dyr. Välj isåfall någon annan.

Så enkelt är det.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X