Träffa min bror som jag inte visste fanns!

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Men tänk om personen har ett sjukligt beroende till blommor då men precis lyckats hålla sig ifrån det i flera månader men nu får ett återfall? Det kan ju driva personen rakt ner i blomsterrabatten

Visst personen kan vara allergisk men det är nog inte lika svårt för en allergiker att tacka nej till blommor som för en alkoholist att tacka nej till en flaska sprit när det erbjuds.
Jag ger aldrig bort alkohol just pga att man aldrig vet om personen har problem med det eller ej. Det är ofta inget folk med riktiga problem är öppna med. Och vill personen ha alkohol köper den det själv.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av wranzzon:

Lycka till idag nu @Mangee75

Då har jag träffat min bror , han tyckte jag va stor
Jag va väldigt nervös när jag klev ut ur bilen , men så fort vi skakat tass så släppte det.
Han va väldigt lätt att prata med , det kändes som att vi hade känt varandra länge. Vi fika och prata om allt möjligt , jag visa lite foto och prata om min uppväxt och hur vår far va. Han prata om sin uppväxt och hans intresse.
Det va väldigt trevligt , så nu ska vi hålla kontakten och han ska komma ner med sin fru när det blir lite varmare så vi kan grilla och ta en öl
Mvh / Mangee

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition